Gewoon alles op 1 hoop. Die van ons durfde er laatst niet uit ivm de honden (die gewoon in hun ren zatten omdat hij er al aan kwam dus ze kon niet bij hem komen) toen moest ik het zelf pakken...quote:Op donderdag 3 april 2014 00:18 schreef Draailamp het volgende:
Hoe ziet zo'n busje van de pakketbezorger er eigenlijk uit in de laadruimte? Stellages op poatcodes oid?
Het probleem dat er nergens een blauwe bak staat heb ik ook.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder verdenken van een 1 aprilgrap als er in zou staan dat we loonsverhoging zouden krijgen.
Ook weer leuk vond ik de "correcte" procedure voor onmogelijke buspakjes:
-Kijk of het pakje door de brievenbus past. (nope)
-Bel aan. (niemand thuis)
-Bel nogmaals aan. (misschien zijn ze geteleporteerd ondertussen)
-Bel aan bij buren. (die zijn nooit thuis)
-Bel nogmaals aan bij buren. (zucht...)
-Bel aan bij de buren aan de andere kant. (waarom?)
-Bel nogmaals aan bij de buren aan de andere kant. (dit meen je toch niet serieus)
-Schrijf een kennisgeving "Te kleine brievenbus" uit. (nadat ik eerst weer terug ben gelopen naar het oorspronkelijke adres)
-Plak de sticker op het pakje en deponeer deze dan vervolgens in een oranje brievenbus. (DAT KAN NIET!!! DAT PAKJE IS VEEL TE DIK!!)
-Als dit niet past of je hebt er 5 of meer, dan neem je het pakje mee terug naar het depot en legt hem in de daarvoor bestemde blauwe bak. (ik wil niet meer leven)
Die blauwe is voor het oud papier, toch? De blauwe bak is groen bij ons.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:46 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Het probleem dat er nergens een blauwe bak staat heb ik ook.![]()
Dat het moeilijk is begrijp ik wel, maar wil je er misschien over praten?
Op een hoop? Dat kan lang zoeken zujn danquote:Op donderdag 3 april 2014 07:12 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Gewoon alles op 1 hoop. Die van ons durfde er laatst niet uit ivm de honden (die gewoon in hun ren zatten omdat hij er al aan kwam dus ze kon niet bij hem komen) toen moest ik het zelf pakken...
Ja, in zijn bus lag echt alles gewoon op de grond opgestapeld. Maar het lijkt mij dat bij elke bocht het toch weer omdondert?quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Op een hoop? Dat kan lang zoeken zujn dan
Als het goed is sorteren ze de pakjes op route.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:46 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Op een hoop? Dat kan lang zoeken zujn dan
Als je 150 pakketten hebt dan ben je idd wel even bezig. Ervaren chauffeurs weten wel ongeveer waar ze voor welke straat het pakketje neer moeten leggen in hun busjequote:Op donderdag 3 april 2014 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is sorteren ze de pakjes op route.![]()
Daar zijn ze in de ochtend zo'n drie kwartier mee bezig.
Inderdaad.. werkt hetzelfde als een postwijk lopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je 150 pakketten hebt dan ben je idd wel even bezig. Ervaren chauffeurs weten wel ongeveer waar ze voor welke straat het pakketje neer moeten leggen in hun busje
Tja, hier hebben we rood gekleurde blauwe bakken op de depots staan. Al heb ik op zaterdag een eigen, die is oranje en nog een rits heeft ook.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:02 schreef posje het volgende:
[..]
Die blauwe is voor het oud papier, toch? De blauwe bak is groen bij ons.
Ik heb er eigenlijk wel zin in, tenminste weer de moeite waard om je schoenen voor aan te trekken.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Succes vandaag! Ik ben ook blij dat ik niet ingepland benstomme boekjes!
Ach heb gelukkig een wijk waar je voor ruim de helft niet van de fiets hoeft. Post voor in en dan grabbel je net zoals met kranten in de fietstas naar een folder.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:37 schreef VixenFromHell het volgende:
Succes vandaag! Ik ben ook blij dat ik niet ingepland benstomme boekjes!
Dan heb ik dus 3-4 tassen HAH + 3-5 oranje zakken. Leuk. Dat wordt een keer extra fietsen, vrees ikquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor jou heb ik speciaal gekeken, want ik wist dat je het ging vragen.
30 stuks de bundel, 3 bundels is een volle tas. Komt op het mooie totaal van 90 stuks de tas.
En waarom houd je je ogen niet gewoon dicht, val je vanzelf weer in slaap!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:37 schreef dud0r het volgende:
Geen idee. Spreek er 1 aan om het te vragen zou ik zeggen. Hier zit er geen een namelijk.
Waarom ben ik alweer wakker?![]()
M'n wekker gaat over 4 uur pas af.....
Nog nieuws over je toestand? Hou ons op de hoogte! Sterkte ermee!quote:Op donderdag 3 april 2014 06:01 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens.
nog steeds in het ziekenhuis...het is niet anders
Toen lag ik al een half uur wakker toen ik dat postte. Met m'n ogen dicht.quote:Op donderdag 3 april 2014 12:41 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
En waarom houd je je ogen niet gewoon dicht, val je vanzelf weer in slaap!
[..]
Nog nieuws over je toestand? Hou ons op de hoogte! Sterkte ermee!
Ik had ze er wel tussen, dus misschien dat mensen het vanwege geldgebrek hebben opgezegd?quote:Het viel me gisteren trouwens op dat de voetbal international er niet tussen zat.
Zijn we die nu ook al kwijt?
O nee sorry, het waren er maar 7,2quote:14 kilometer fietsen?
Dan nog vind ik het veel eerlijk gezegd. Dan zou je bijna mogen verwachten dat er een depot dichterbij ligt ...quote:Op donderdag 3 april 2014 18:43 schreef allweather het volgende:
[..]
O nee sorry, het waren er maar 7,2Ik had net op de een of andere manier een gekke rekenfout gemaakt.
Bedoelt hij niet gewoon het hele rondje? Als het dat is, dan is het ook niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het veel eerlijk gezegd. Dan zou je bijna mogen verwachten dat er een depot dichterbij ligt ...
Heb zelf wel eens wijken die een eind fietsen vanaf kantoor zijn, maar dan ligt er altijd wel een depot in de buurt
Ja de foldertjes van afgelopen dinsdag waren erger. Zonder me te haasten netjes binnen de normale streeftijd gebleven, al hadden we vandaag wel 15 minuten extra gekregen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:17 schreef gelestipjes het volgende:
Vond het behoorlijk meevallen vandaag, wel veel zwaar spul maar dat ben je ook altijd zo weer kwijt. Die ah boekjes vond ik eigenlijk geen enkel probleem, was makkelijk hanteerbaar en kostte nauwelijks extra tijd
Hier ook binnen de tijd gebleven, ondanks dat we er helemaal geen tijd bij hebben gekregen ten opzichte van een normale donderdag zonder hahquote:Op donderdag 3 april 2014 19:33 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ja de foldertjes van afgelopen dinsdag waren erger. Zonder me te haasten netjes binnen de normale streeftijd gebleven, al hadden we vandaag wel 15 minuten extra gekregen.
Posten met je ogen dicht?quote:Op donderdag 3 april 2014 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen lag ik al een half uur wakker toen ik dat postte. Met m'n ogen dicht.
Uiteindelijk rond ik gok een uur of 01.00 weer in slaap gevallen.
Niet echt aan te bevelen neequote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
En zo neem je dus 3 tassen hah en 3 tassen post in één keer mee.
Niet voor beginners
Wel eng als je onderweg naar je wijk over 500 iets te hoge verkeersdrempels moet.
Even voor de duidelijkheid: ik rij niet op een eenwieler! De rest van de fiets zit verstopt.
De voetbal international zat er dus vandaag bij alsmede een deel van de eigen huis magazinesWie dat heeft verzonnen...
En een telling van het aantal pakketjes vandaag leverde een totaal van 13 stuks op. Dat vond ik niet oké!
Het verbaast mij ook dat mijn fiets nog niet volledig in elkaar gestort is. Vooral omdat dat ding volledig van aluminium gemaakt is, bagagedrager incluis. Het grootste voordeel een alu fietsen is toch wel dat die niet kunnen roesten en ze zijn een stuk lichter (ondanks het lage gewicht steigert ie zelden).quote:Op donderdag 3 april 2014 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
Zoveel post in 1 keer meenemen doe ik niet meer sinds ze hier steeds meer beginnen te zeuren over declaraties voor fietsreparaties. Zeker met dat zware spul is de kans me te groot dat er iets stuk gaat aan mijn fiets en dat je heel veel moeite moet doen om de kosten vergoedt te krijgen
Crap, zo had ik het niet gelezen. Maar ja ik kan bijna alles. 37 uur werken in de week en m'n nieuwe streefdoel qua training uren ligt op 15 uur in de week. Ben goed op weg met 9 uur in de afgelopen 3 dagenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:56 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Posten met je ogen dicht?
Jij kan ook echt alles hè?
De buren van degene met tig pakjes per week willen geeneens de pakjes aannemen, en nu op papier staat dat je bij de directe buren aan moet bellen (ga niet naar de overkant, met een beetje pech sta ik minutenlang te wachten voordat ik kan oversteken x2), bel ik dus niet meer aan en gooi meteen een briefje in de bus.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder verdenken van een 1 aprilgrap als er in zou staan dat we loonsverhoging zouden krijgen.
Ook weer leuk vond ik de "correcte" procedure voor onmogelijke buspakjes:
-Kijk of het pakje door de brievenbus past. (nope)
-Bel aan. (niemand thuis)
-Bel nogmaals aan. (misschien zijn ze geteleporteerd ondertussen)
-Bel aan bij buren. (die zijn nooit thuis)
-Bel nogmaals aan bij buren. (zucht...)
-Bel aan bij de buren aan de andere kant. (waarom?)
-Bel nogmaals aan bij de buren aan de andere kant. (dit meen je toch niet serieus)
-Schrijf een kennisgeving "Te kleine brievenbus" uit. (nadat ik eerst weer terug ben gelopen naar het oorspronkelijke adres)
-Plak de sticker op het pakje en deponeer deze dan vervolgens in een oranje brievenbus. (DAT KAN NIET!!! DAT PAKJE IS VEEL TE DIK!!)
-Als dit niet past of je hebt er 5 of meer, dan neem je het pakje mee terug naar het depot en legt hem in de daarvoor bestemde blauwe bak. (ik wil niet meer leven)
Vind je dat veel?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor beginners
Wel eng als je onderweg naar je wijk over 500 iets te hoge verkeersdrempels moet.
Even voor de duidelijkheid: ik rij niet op een eenwieler! De rest van de fiets zit verstopt.
De voetbal international zat er dus vandaag bij alsmede een deel van de eigen huis magazinesWie dat heeft verzonnen...
En een telling van het aantal pakketjes vandaag leverde een totaal van 13 stuks op. Dat vond ik niet oké!
Collega's van mij (Autobedrijf) werken 1 dag in de week voor pakketpost en die krijgen een bus mee waar netjes stellages in zijn gemaakt. Ik gok dat vooral subco's de pakketten zo in de auto gooien. Zo kunnen ze de auto voor meerdere doeleinden gebruiken zoals een haalrit 's avonds.quote:Op donderdag 3 april 2014 07:12 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Gewoon alles op 1 hoop. Die van ons durfde er laatst niet uit ivm de honden (die gewoon in hun ren zatten omdat hij er al aan kwam dus ze kon niet bij hem komen) toen moest ik het zelf pakken...
eigenlijk is bovenstaande gekkenwerkquote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor beginners
jij kon niet slapen zekerquote:Op vrijdag 4 april 2014 05:52 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Collega's van mij (Autobedrijf) werken 1 dag in de week voor pakketpost en die krijgen een bus mee waar netjes stellages in zijn gemaakt. Ik gok dat vooral subco's de pakketten zo in de auto gooien. Zo kunnen ze de auto voor meerdere doeleinden gebruiken zoals een haalrit 's avonds.
Dus hopelijk loos alarm! Wat moet je nog op de poli, meer onderzoeken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:46 schreef gridjuh het volgende:
[..]
jij kon niet slapen zeker
ik mag naar huis, mogelijk zware buikgriep gehad, bij klachten direct naar eerste hulp. Tevens krijg ik pijnstillers mee en een poli afspraak.
ja naar de chirurg en 1,5 uur van te voren bloed prikken...om eea uit te sluitenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:46 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dus hopelijk loos alarm! Wat moet je nog op de poli, meer onderzoeken?
Die post in de oranje tassen bovenop kan nog makkelijk in de fietstassen.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:55 schreef Rafierafie het volgende:
[ afbeelding ]
Niet voor beginners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |