SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
Yesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
ben 3 1/2 uur weggeweest heb je al enig teken gehad dat je meel gelezen is daar ?
Agh ja, nog een randdebiel erbij past best.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:00 schreef notturna het volgende: [..] Wilders heeft ff dringendere zaken dan utopia
![]()
Wie het weet mag het zeggen.quote:
Poppetje? Dik wijf met dikke tieten, lading make-up en nepwimpers, maar dat schijnt tegenwoordig 'klasse 'te vertegenwoordigen.. In een bepaald milieu.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:05 schreef Kijkertje het volgende:
Pfff Robin is echt zo'n poppetje wat lichamelijk niks anders kan dan mooi wezenAnders vindt ze t eng of vies of ziek
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:07 schreef martend het volgende:
[..]
Yesbilly en ruudje mogen het niet meer doen als er gasten enzo zijn... 's avonds of in de douche. douche mag alleen als er geen gasten zijn. vertelde billy aan ruud, maar heb een stukje van de stream gemist
Hoe triest is dit. Laat Wytze maar een koprol maken. Doet ie zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:07 schreef Burner82 het volgende:
Ze gaan nu dus echt uitleggen hoe een koprol moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar een plan bedenken dat alleen doorgaat als zij er bij is, vind ik manipulerendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze heeft van tevoren een plan bedacht om haar kansen zo groot mogelijk te maken dat ze daar mag blijven. Dat is toch niet "sneaky"? Dat is logisch, en het is behoorlijk goed zichtbaar ook. Net zoals Wytze een tactiek had bedacht om de inwoners voor zich in te nemen.
Echt he?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poppetje? Dik wijf met dikke tieten, lading make-up en nepwimpers, maar dat schijnt tegenwoordig 'klasse 'te vertegenwoordigen.. In een bepaald milieu.
Als ze geen koprol kan zal het in bed ook wel geen feest zijn. Nog een reden voor die vader om de benen te nemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poppetje? Dik wijf met dikke tieten, lading make-up en nepwimpers, maar dat schijnt tegenwoordig 'klasse 'te vertegenwoordigen.. In een bepaald milieu.
Hij zou er prima tussen passen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Agh ja, nog een randdebiel erbij past best.
Ik wilde nog een beetje aardig zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is best wel een beetje aan de grote kantquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Biggetjes -> Bacon -> PleeBoi -> Vette zeug
Lot?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef UtoStreamer het volgende:
lelijk brede heupen en dikke reet en dik nep kopie met een nep karakter eronder
maar volgens mij heeft Vanass nog niet meegekregen dat er 2 gasten hebben bedankt en wat daar de reden van is, mag toch hopen dat Vanass de mail ook nog te lezen krijgt.quote:
Dat vind ik van jou heel mild.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is best wel een beetje aan de grote kant
dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef martend het volgende:
[..]
maar volgens mij heeft Vanass nog niet meegekregen dat er 2 gasten hebben bedankt en wat daar de reden van is, mag toch hopen dat Vanass de mail ook nog te lezen krijgt.
Denk dat dat niet van haar afkomt maar dat PB dat zelf niet ziet zitten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef danilel het volgende:
[..]
maar een plan bedenken dat alleen doorgaat als zij er bij is, vind ik manipulerend
Waar danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Joezi het volgende:
Robin verteld dat er allemaal caps en filmpjes online staan
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Ransjih het volgende:
ik zit me kwaad te maken over die genante vertoning in de keuken en zwaar teleurgesteld in emil dat hij daarin meegaat
jammer ik heb emil hoog zitten
Ik ga me niet uitlaten over mensen die niet deelnemen aan deze goedkope shit, zij heeft haar kind gedumpt voor.. Voor wat eigenlijk, dit soort poeha?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ze geen koprol kan zal het in bed ook wel geen feest zijn. Nog een reden voor die vader om de benen te nemen.
Dat zal ze hem niet in dank afnemen. Ik denk dat ze een campagne tegen hem gaat voeren..voorzichtig want hij ligt goed in de groep.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef UtoStreamer het volgende:
emil behandelt haar als dom blondje.. wat een mensenkennis heeft ie toch....
Ze heeft een XXLtje iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is best wel een beetje aan de grote kant
Ik was ook al weggelopen. Als je geen koprol durft te doen vind ik dat je niet voort mag planten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Ransjih het volgende:
ik zit me kwaad te maken over die genante vertoning in de keuken en zwaar teleurgesteld in emil dat hij daarin meegaat
Dré? Vanmiddag waren ze nog haar beste vriendinnen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Jibba het volgende:
Dré is boos op Lot en Bil omdat zij haar links laten liggen.
Isa is echt weer veel te lief. Het is wél erg dat die drie heksen op haar gestemd hebben want Isa wil helemaal niet naar huis.
en degen aan wie Dré 3 stemmen gaf, Isa, heeft zich al een paar keer vandaag over haar ontfermtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Jibba het volgende:
Dré is boos op Lot en Bil omdat zij haar links laten liggen.
Isa is echt weer veel te lief. Het is wél erg dat die drie heksen op haar gestemd hebben want Isa wil helemaal niet naar huis.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:10 schreef Ransjih het volgende:
Dat kind had ze sowieso al gedumpt, dus dat stond niet in de weg. Dat is net haar zusje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga me niet uitlaten over mensen die niet deelnemen aan deze goedkope shit, zij heeft haar kind gedumpt voor.. Voor wat eigenlijk, dit soort poeha?
Ja nou dat gezeur over Lot en dat gekwijl over Robin snap ik dan ook niet.quote:
Als vanas garant zou staan voor een streamlock, hadden we de grassprietjes letterlijk zien groeien ....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef martend het volgende:
hoorde vanass op de achtergrond en SL ?
Vreselijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhuh. En Lot dus ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Myr1978 het volgende:
Isa heeft gelijk Bil schok van de publiekstem, vandaar haar afstand tegenover Andrea.
En volgens mij is het toch zo dat er eerst om een plan gestemd moet worden door de groep, maar nee zij had al een afspraak gemaakt. dus de groep voor voldongen feit gezet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef danilel het volgende:
[..]
maar een plan bedenken dat alleen doorgaat als zij er bij is, vind ik manipulerend
Leef je uit en ik gun je een ban voor de rest van Utopiaquote:
Ik kwijl absoluut NIET v.w.b. Robin. Een sneaky wijf is het.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou dat gezeur over Lot en dat gekwijl over Robin snap ik dan ook niet.
Yesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef krabje het volgende:
die Robin mag er wat mij betreft per direkt uit,ik vind haar echt vreselijk ,kinderachtig en een aanstelster
Ja, vooral Billy, praat helemaal niet meer met haar. Maar ja, die zit nu helemaal in d'r relatie hè. (zei Dré)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dré? Vanmiddag waren ze nog haar beste vriendinnen?
Ah, de twee tortelduifjes die zo begaan zijn met tere kinderzieltjes?quote:
Ik ken de vader van hun kind niet, jij wel?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat kind had ze sowieso al gedumpt, dus dat stond niet in de weg. Dat is net haar zusje.
Nee, Robin trachtte een koprol te maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef waxmask het volgende:
Isa wil iets tegen dr ouders zeggen, en SL...
ik mezelf ook wel schatje van mequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leef je uit en ik gun je een ban voor de rest van Utopia
Ik vind dat ze een rotkop heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kwijl absoluut v.w.b. Robin. Een sneaky wijf is het.
Nee, ik zeg alleen dat ik snap dat hij niet meer bij die heks is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ken de vader van hun kind niet, jij wel?
Tsja Laura wilde over de koeien zich ontfermen: nietsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
En volgens mij is het toch zo dat er eerst om een plan gestemd moet worden door de groep, maar nee zij had al een afspraak gemaakt. dus de groep voor voldongen feit gezet.
En draagt ook nog van die corrigerende hempjes onder haar kleren.quote:
Wie was dat ook al weer ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef martend het volgende:
rofl Pytze-Wieter zit helemaal alleen aan tafel
Ik heb hele leuke gifs... Maar als zelfs jij tegen bent.... Doe ik het maar niet meer.. Nooit meer..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leef je uit en ik gun je een ban voor de rest van Utopia
Als we PoezeligDing tegen ons hebben zie ik het ook somber in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke gifs... Maar als zelfs jij tegen bent.... Doe ik het maar niet meer.. Nooit meer..
Eigenlijk is het te walgelijk voor woorden. Lot en Bil geven Isa 3 stemmen en dweepten toen nog met Andrea, dus die kreeg die stemmen niet. Nu willen ze wel van haar af en zadelen ze Isa op met Andrea. Matennaaiers noem je zoiets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:11 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en degen aan wie Dré 3 stemmen gaf, Isa, heeft zich al een paar keer vandaag over haar ontfermt
Poeziligding is de verrader geweest, die moeten we nog een keer terug pakkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke gifs... Maar als zelfs jij tegen bent.... Doe ik het maar niet meer.. Nooit meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |