Van de andere kant, dan is ze wel lekker, anders kom je niet in de pleeboyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef Baconbus het volgende:
Ruud: Als ik je dan voorstel, aan m'n familie, m'n moeder en m'n vader. Dan is het natuurlijk niet chill als je in de PleeBoi staat.
En dat jullie als twee ransapen neukend door het beeld gaan is natuurlijk wel superchill.![]()
Daar tegen over staat dat ze lief is, soms grappig en ook eerlijk is. En hopeloos naïef en beïnvloedbaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Isa eigenlijk een beetje een omhoog gevallen janksnol, die denkt dat ze heel wat is omdat ze de koeien doet. Bij iedere vorm van kritiek is het meteen janken en negatief. Negatief is sowieso eigenlijk wel, over alles, altijd.
Ze heeft juist een grote gok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
Billy en haar kleine gaatjes. Ze heeft ook kleine neusgaten. "Alles is gewoon een beetje klein aan mij."
en nog niet gedouchtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:23 schreef dolcefarniente het volgende:
"'k Heb weer geen slipje aan, hoor," zegt Billy terwijl Ruud bij haar kruipt.
Néééééé!!!!!!!!
Dus Viola Holt is lekker? Ok..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van de andere kant, dan is ze wel lekker, anders kom je niet in de pleeboy
op de keukentafel bij de gasten want liefde maakt blindquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef renevanlaaren het volgende:
gaan ze buiten neuken of in de douche
Patty Brard, Viola Holt, Patricia Paay.. de dochter van Ludo Sandersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van de andere kant, dan is ze wel lekker, anders kom je niet in de pleeboy
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef UtoStreamer het volgende:
Ruud: "als ik je voor moet stellen aan m'n ouders en dat je in de playboy hebt gestaan is ook niet heel chill he"
Goed argumentquote:
Sorry... Maar ik denk dat Isa gaat...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Jeetje wat doe je nou negatief. Ik moet er gewoon van huilen.
Nico is ook naïef, maar net een tandje slimmer...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar tegen over staat dat ze lief is, soms grappig en ook eerlijk is. En hopeloos naïef en beïnvloedbaar.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dus Viola Holt is lekker? Ok..
Jullie probleem, ik ben homoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Patty Brard, Viola Holt, Patricia Paay.. de dochter van Ludo Sanders
sinds de mail van martend gewoon op de keukentafel denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef renevanlaaren het volgende:
gaan ze buiten neuken of in de douche
Nico is ook veel leuker dan Isa. Maar Isa mag niet naar huis deze maand vind ik ;-)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed argument
[..]
Sorry... Maar ik denk dat Isa gaat...
[..]
Nico is ook naïef, maar net een tandje slimmer...
Nog meer kul!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed argument
[..]
Sorry... Maar ik denk dat Isa gaat...
[..]
Nico is ook naïef, maar net een tandje slimmer...
jullie konden vanmiddag allen horen, wat emil zei over bil in de playboy, daar vond hij haar te lelijk voor, terecht...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef Baconbus het volgende:
Ruud: Als ik je dan voorstel, aan m'n familie, m'n moeder en m'n vader. Dan is het natuurlijk niet chill als je in de PleeBoi staat.
En dat jullie als twee ransapen neukend door het beeld gaan is natuurlijk wel superchill.![]()
Ze laat ook echt alles toe.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
getverdemme Bil haalt een pulk uit ruud zijn neus
Ruud doet dat met haar hand. Dat vindt hij romantisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Geen verbazing hier ;-)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |