Waar heb ik die voor nodig?quote:
300: Rise of an Empirequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
Welke film, Feer en is het eendate
?
Callan Mulvey, die speelde Drazic in Heartbreak High. OMG!11quote:300: Rise of an Empire is een Amerikaanse actie-dramafilm uit 2014, met Eva Green, Sullivan Stapleton, Rodrigo Santoro, Callan Mulvey, en Jack O'Connell onder regie van Noam Murro en geproduceerd door Zack Snyder.
leukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar heb ik die voor nodig?
[..]
300: Rise of an Empire
En nee, ik ga met mijn vader.
Zo snel heb ik geen date hoor.
De bands die je onder de noemer indie vindt op wiki bijvoorbeeld passen wel in mijn straatje. Verder geen zin in discussie over definities.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
Indie is zo'n nietszeggende term
90% Van de 'indie' is niet eens indie meer
Independant... en het ovegrote deel is dat allang niet meer, want de grote labels zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De bands die je onder de noemer indie vindt op wiki bijvoorbeeld passen wel in mijn straatje. Verder geen zin in discussie over definities.
Haha iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer gaat glibberen in de bios.
Die meisjes luisteren dat helemaal niet omdat ze het nooi vinden joh.quote:
Gewoon eerst een paar checkvragen inbouwen of na te gaan of het zinvol is om je muziekvoorkeuren te delenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Die meisjes luisteren dat helemaal niet omdat ze het nooi vinden joh.
Wat drinken samen. Wel wat standaard huhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |