Emmeloord - Laren maar + 10 x de weg zoeken ... 1 uurquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Wéér puntharen en vierkante brillen.. hebben niets anders?![]()
En óók een uur rijden.. jeetje dat alleen kost al ¤24 heen en weer..
Vanmiddag las Lot een brief van Paul voor. Heb je dat gehoord?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is weg.. zonder info dus hij is weg
Een van de dames wilde wel met laura in bad, maar dat vond die andere niet goed want dan moest ze er bij staan kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij geilt die volledige pottenparade op Laura.
Nee, vertelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Vanmiddag las Lot een brief van Paul voor. Heb je dat gehoord?
Ja glaasje wijn mee drinkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Ik kom er ook even bijzitten
Het zal ook eens niet.
Thank you for putting a new song in my head. I'm nót amused!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thank god I don't have a vacuum-cleaner...
Dus? Doe ik ook hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef martend het volgende:
Gawd wat charmant............. die vrouw zet zo een bierfles aan de mond
nou en zit glas omheen tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef martend het volgende:
Alleen mannen mogen dat...?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef martend het volgende:
Das omdat ze geen glas kreeg ..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef martend het volgende:
Voltooid toekomstige tijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen straks! Dat is voltooid verleden tijd!
Vind het zo ordinair als een vrouw bier drinkt gek hé ( waarom geen idee)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef martend het volgende:
Hij heeft een blaasverlamming. Het is niet duidelijk of hij terugkomt en wanneer dat dan zou zijn, heb ik begrepen.quote:
Bij mij wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef martend het volgende:
nee echt?quote:
Snap ik ja. Ik vind Rienk ook star en koppig. Verder vind hij het leuk om uit te delen, maar is hij nogal slecht in incasseren. Maar van sommige punten vind ik dat hij echt een toevoeging voor Utopia is en een andere invalshoek brengt. Meningen van Vanass, Ruud, G, Laura etc kun je allemaal op één hoop vegen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet ook gebeurenIk ging tijdens de post/janktopia
Ja, sindsdien kan ik eigenlijk niks goeds meer zien in hem.. Hij heeft zijn leuke/positieve momenten, maar die worden ondergesneeuwd door de gedachte aan zijn bekrompen visie...
vind het voor een vent ook not done tijdens een etentjequote:
Ik krijg opeens zó'n dorst...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo ordinair als een vrouw bier drinkt gek hé ( waarom geen idee)
En dan vooral als ze de fles aan de mond zetten
Sorry, welke vrouw precies?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef martend het volgende:
Was bedoeld voor Laura, die zou s'nachts koeienpoep op de wcbril smerenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik lees dat de hi-la-rische poepgrap van Ruud mislukt is? Die met die emmer aan de deur waarvan Isabella als eerste opgestane natuurlijk weer het slachtoffer zou worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |