Volgens mij geilt die volledige pottenparade op Laura.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Grunge. het volgende:
Ging dat over Vanas? "Wat is zij klein, hè?" Giechel.
Thank god I don't have a vacuum-cleaner...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
You've just put an image of Freddy Mercury, singing "I want to break free" in my brain.
Thank you
Het is idd jammer voor hemquote:
Die willen vooral geld want daar spugen ze niet op. Ondernemende types dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De dames die wél in de PB willen gaan staan willen dus als lustobject geportretteerd worden. Anders trekken ze wel een ski-pak aan. Dus een 'mooi vrouwenlichaam laten zien' is een bullshit argument. Categorie: flauwekul in het kwadraat.
Ze is grenzeloos naïef.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:43 schreef asco het volgende:
Nicolien is zo'n lief en eerlijk mens.![]()
Hoe is ze daar terecht gekomen vraag je je dan af.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Toverheks het volgende:
Ze heeft me wel een koeiereet hoor die Robindat ik dat zomaar hier inde groep slinger
Oh ja, die komen ook altijd op die feestjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij geilt die volledige pottenparade op Laura.
Robin heeft bij showlaat gezegd dat ze met Jimmy en Emil zou overleggen wie er uit zou moetenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Janeriksen het volgende:
Huh, heeft Robin gezegd dat Jimmy blijft als ze voor haar kiezen? of heeft wietse dat gezegd? Ik snap m niet meer
Godverdommequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, wanneer houdt het nou op met de pittige kapsels. En die vrouwen denken ook echt dat het leuk staat hè.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben zelfs met een baard van 5 dagen nog vrouwelijker dan die vier gasten bij elkaar.
Lekker fris.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, wanneer houdt het nou op met de pittige kapsels. En die vrouwen denken ook echt dat het leuk staat hè.![]()
Toen straks! Dat is voltooid verleden tijd!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanes: "Het is ff druk geweest, straks..."
Straks is in de toekomst, domme muts.
Ruud lag al in z'n nest en Billie had nog net haar kleren aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef dolcefarniente het volgende:
De eters zijn gearriveerd! Liggen Billy en Ruud al te vozen?
Die was vast fan van Ada Kok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is weg.. zonder info dus hij is wegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Oh, dus Paul is helemaal niet ziek wil je zeggen?
Moet ook gebeurenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was even naar de super.![]()
Dat Anti-Homo verhaal snap ik helemaal vanuit jouw kant. Daar ben ik het zelf natuurlijk ook niet mee eens. Dat je daardoor allergisch voor hem bent geworden vind ik dan ook niet meer dan begrijpelijk.
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
misschien een domme vraag maar die middelste is dat man of vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |