SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Billy kreeg meerdere brieven van haar moeder maar die laatste was inderdaad heel recent.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx! Dan is die brief van moeders wel snel binnen zeg! Met een koerier bezorgd? Met een F-16? 😳
De punten die jij nu maakt ben ik het wel mee eens. Dat zijn Rienk z'n 'mindere kanten'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef martend het volgende:
[..]
Rienk eist dat mensen hem en zijn gedachten respecteren, zelf toont hij geen respect naar mensen toe. Er is maar 1 waarheid voor hem, de zijne.
Hij bleef dreetje maar adoreren, na humana gate, wij zagen het allemaal verkeerd, wij waren gek.
Het ergste vind ik nog de meerdere malen in diverse gesprekken geuite woorden van hem:
"Als ik niet zou geloven in God, dan had ik mensen vermoord"
Voor zo'n randgek heb ik totaal geen goed woord over, verdienen zeker geen pluim, om hun zgn principes waar ze zo sterk aan vasthouden
jimmy zonderd zich niet af die werkt als een paardquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je hebt toch gezien wat dat met Jimmy deed ten opzichte van de groep? Als je dat niet begrijpt kan ik het je niet uitleggen.
Hij parasiteert op een maatschappij die hij vervloekt. Hij is daar niet enig in en dus ook niet bijzonder, gewoon één van de..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou ook saai zijn als we het altijd eens waren.![]()
Ik zie het eerder als een visje die tegen de stroom in wilt zwemmen, maar omdat er zoveel visjes met de stroom mee gaan is er bijna geen beginnen aan.
Of een vrouw treffen die hem wat milder maakt en dat zou Nico kunnen zijn maar ik denk dat die af gaat haken. En terecht overigens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo gaat eindigen als kluizenaar. Tenzij hij, doordat hij ouder/wijzer wordt, iets milder gaat worden en inziet dat een heilig leven heel iets anders is dan extreem zijn en een hekel hebben aan mensen.
Met wiebelende tieten en knipperende wimpers?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Capaja het volgende:
aike vraagt aan robin naar hoe ze vanuit de buitenwereld naar utopia keek
al opgelostquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Injetta het volgende:
Sorry had Lapo zonder dat ik het door had...![]()
quote:
Rienk wilt geen geld. Niet in zijn handen, niet in de handen van Utopia. Rienk is TEGEN geld. Dat betekent dat je wilt dat er geen geld is. Hoe zorg je dat er geen geld is? Door het beschikbare geld op te maken. Ik snap lang niet alles van Rienk en ben het lang niet met alles van hem eens, maar ik begrijp wel waarom hij dat geld uitgeeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je er niks mee te maken wil hebben moet je het ook niet uitgeven en al helemaal niet voor persoonlijke dingen(luxe)
Waar blijft zijn statmemt dus zijn doel in utopia dan
wat heeft het dan voor nu voor hem om daar te zitten als hij zijn utopia niet kan en zal volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |