SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Billy kreeg meerdere brieven van haar moeder maar die laatste was inderdaad heel recent.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx! Dan is die brief van moeders wel snel binnen zeg! Met een koerier bezorgd? Met een F-16? 😳
De punten die jij nu maakt ben ik het wel mee eens. Dat zijn Rienk z'n 'mindere kanten'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef martend het volgende:
[..]
Rienk eist dat mensen hem en zijn gedachten respecteren, zelf toont hij geen respect naar mensen toe. Er is maar 1 waarheid voor hem, de zijne.
Hij bleef dreetje maar adoreren, na humana gate, wij zagen het allemaal verkeerd, wij waren gek.
Het ergste vind ik nog de meerdere malen in diverse gesprekken geuite woorden van hem:
"Als ik niet zou geloven in God, dan had ik mensen vermoord"
Voor zo'n randgek heb ik totaal geen goed woord over, verdienen zeker geen pluim, om hun zgn principes waar ze zo sterk aan vasthouden
jimmy zonderd zich niet af die werkt als een paardquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je hebt toch gezien wat dat met Jimmy deed ten opzichte van de groep? Als je dat niet begrijpt kan ik het je niet uitleggen.
Hij parasiteert op een maatschappij die hij vervloekt. Hij is daar niet enig in en dus ook niet bijzonder, gewoon één van de..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou ook saai zijn als we het altijd eens waren.![]()
Ik zie het eerder als een visje die tegen de stroom in wilt zwemmen, maar omdat er zoveel visjes met de stroom mee gaan is er bijna geen beginnen aan.
Of een vrouw treffen die hem wat milder maakt en dat zou Nico kunnen zijn maar ik denk dat die af gaat haken. En terecht overigens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo gaat eindigen als kluizenaar. Tenzij hij, doordat hij ouder/wijzer wordt, iets milder gaat worden en inziet dat een heilig leven heel iets anders is dan extreem zijn en een hekel hebben aan mensen.
Met wiebelende tieten en knipperende wimpers?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Capaja het volgende:
aike vraagt aan robin naar hoe ze vanuit de buitenwereld naar utopia keek
al opgelostquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Injetta het volgende:
Sorry had Lapo zonder dat ik het door had...![]()
quote:
Rienk wilt geen geld. Niet in zijn handen, niet in de handen van Utopia. Rienk is TEGEN geld. Dat betekent dat je wilt dat er geen geld is. Hoe zorg je dat er geen geld is? Door het beschikbare geld op te maken. Ik snap lang niet alles van Rienk en ben het lang niet met alles van hem eens, maar ik begrijp wel waarom hij dat geld uitgeeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je er niks mee te maken wil hebben moet je het ook niet uitgeven en al helemaal niet voor persoonlijke dingen(luxe)
Waar blijft zijn statmemt dus zijn doel in utopia dan
wat heeft het dan voor nu voor hem om daar te zitten als hij zijn utopia niet kan en zal volgen
Helaas kwam Joey ten hulp, en stuurde aan puur op ruzies en roddelen wat uitvergroot word, geen woord over de seks.quote:
Ze zouden de streams hier eens moeten lezen. Dan is het einde oefening PB.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef beequeen het volgende:
Oeps Robin en nu?
Hoe ziet de buitenwereld Utopia?
voor EIGEN luxe?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rienk wilt geen geld. Niet in zijn handen, niet in de handen van Utopia. Rienk is TEGEN geld. Dat betekent dat je wilt dat er geen geld is. Hoe zorg je dat er geen geld is? Door het beschikbare geld op te maken. Ik snap lang niet alles van Rienk en ben het lang niet met alles van hem eens, maar ik begrijp wel waarom hij dat geld uitgeeft.
Ze gaf juist een zeer diplomatiek antwoord, zonder personen te noemen die ze wellicht bij de stemming nog nodig heeft. Niks met vast geluld te maken wel met intelligentie.quote:
Maar ondertussen geniet hij van alles dat er is.. dat gekocht wordt met geld. Waar hij tegen is. Dat vind ik zo krom aan hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Rienk wilt geen geld. Niet in zijn handen, niet in de handen van Utopia. Rienk is TEGEN geld. Dat betekent dat je wilt dat er geen geld is. Hoe zorg je dat er geen geld is? Door het beschikbare geld op te maken. Ik snap lang niet alles van Rienk en ben het lang niet met alles van hem eens, maar ik begrijp wel waarom hij dat geld uitgeeft.
TOP voor je dat Andrea mag blijvenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind andrea die normaal doet niet leuk
Troost je, voor Andrea is liegen normaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef renevanlaaren het volgende:
You're fired!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef renevanlaaren het volgende:
Maar als je redeneert zoals jij doet zou de maatschappij dus nooit kunnen veranderen, want degenen die het er niet mee eens zijn (en mogelijk iets zouden kunnen veranderen) moeten altijd ergens in een hutje op de hei?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij parasiteert op een maatschappij die hij vervloekt. Hij is daar niet enig in en dus ook niet bijzonder, gewoon één van de..
Ja moet hij nieuwe verhalen verzinnen dan??quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
Laten we niet vergeten dat Rienk al 4 jaar ervaring heeft in het parasiteren en uitnemen van goedgelovige mensen met als doel voor nix de Wereld rond, met als toppunt zijn immer verhaalde verhaal, zijn verblijf in dat Klooster... die arme mensen daar geloven óók... dat er een Gluiperd binnenloopt konden zij ook niet vermoeden
Om te gieren!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef aimbotguru het volgende:
wat vinden jullie dat Andrea zichzelf vergelijkt met patricia paay en tatiana...?
duurt niet lang meer, dat ze weer breekt, ze zei zelf al, dat de boog erg gespannen was in haar hoofd...quote:
Hij koopt eten voor de hele groep en ook dingen als pompoenpitten voor Nicolien. Wooptiedoo, als je dat 'EIGEN luxe' wilt noemen.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
duurt niet lang meer dat ze weer breekt, ze zei zelf al, dat de boog erg gespannen was in haar hoofd...
Wat is er mis met Marleen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef Joezi het volgende:
Die trol van de Jumbo wilt een armbandje kopen
Als jij ervan uitgaat dat het veranderen van de maatschappij alleen kan door met een uitkering onder een brug te gaan zitten mokken en in de hele dag in de bibliotheek films te kijken en spelletjes te spelen ........quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar als je redeneert zoals jij doet zou de maatschappij dus nooit kunnen veranderen, want degenen die het er niet mee eens zijn (en mogelijk iets zouden kunnen veranderen) moeten altijd ergens in een hutje op de hei?
o dat geeft hoopquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
duurt niet lang meer, dat ze weer breekt, ze zei zelf al, dat de boog erg gespannen was in haar hoofd...
Ik zeg ophangen naast de anderequote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij parasiteert op een maatschappij die hij vervloekt. Hij is daar niet enig in en dus ook niet bijzonder, gewoon één van de..
Plus doet aan kinderarbeid?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Marleen wil een armbandje kopen, wil een meisje wat bij haar werkt.
alleen 14+ hequote:
Participatiebeleid...quote:
welke burenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef zwellever het volgende:
Complotje van de buren;
wat ik tot nu toe mee krijgt en lees in de nieuws reacties , Robin blijft ja ze kende Andrea al en jdm wil Andrea graag houden is spraakmakend. Wietske werkt voor een bedrijf gekoppeld aan talpa dus blijkbaar ingehuurd voor 4 dagen. Iedereen stemd voor robin en sommige hebben dan de eis zogenaamd om dan Isa er in te houden, dat zou betekenen dat jim naar huis moet, Nu lees ik net dat jim voor 4 maanden onbetaald verlof had genomen op zijn werk en die zijn bijna voor bij tja complot of waarheid? ?
En Aike beseft dat vanaf het begin af aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je niet wilt dat er geroddel en ruzie te zien is op tv is het simpel: gewoon niet roddelen en geen ruzie maken. Ze kunnen niets uitzenden wat niet gebeurd is. Mensen die achteraf zeggen dat er een geheel verkeerd beeld van hun is neergezet moeten eerst bij zichzelf te rade gaan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef zwellever het volgende:
Complotje van de buren;
wat ik tot nu toe mee krijgt en lees in de nieuws reacties , Robin blijft ja ze kende Andrea al en jdm wil Andrea graag houden is spraakmakend. Wietske werkt voor een bedrijf gekoppeld aan talpa dus blijkbaar ingehuurd voor 4 dagen. Iedereen stemd voor robin en sommige hebben dan de eis zogenaamd om dan Isa er in te houden, dat zou betekenen dat jim naar huis moet, Nu lees ik net dat jim voor 4 maanden onbetaald verlof had genomen op zijn werk en die zijn bijna voor bij tja complot of waarheid? ?
Isa gaat eruit hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef zwellever het volgende:
Complotje van de buren;
het is gewoon een draaikont die in eigen belang denkt en doetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je niet wilt dat er geroddel en ruzie te zien is op tv is het simpel: gewoon niet roddelen en geen ruzie maken. Ze kunnen niets uitzenden wat niet gebeurd is. Mensen die achteraf zeggen dat er een geheel verkeerd beeld van hun is neergezet moeten eerst bij zichzelf te rade gaan.
verspil het dan aan de koeien, de kippen, de natuurquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb het over Rienk in Utopia en dat mensen zoiets hebben van als je het er niet mee eens bent ga je toch lekker terug onder je brug en je bieb.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij ervan uitgaat dat het veranderen van de maatschappij alleen kan door met een uitkering onder een brug te gaan zitten mokken en in de hele dag in de bibliotheek films te kijken en spelletjes te spelen ........
Wat denk jij dan dat er met de kijkcijfers gebeurt? Die kelderen als een gek en dat weten de inwoners ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Er was hoop... Maar toen ze de kist moesten gaan vullen thuis vloog de hoop weg..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef asco het volgende:
Waren er overigens hier mensen die oprecht dachten dat het over duurzaam en een nieuw soort maatschappij opbouwen zou gaan?
Helemaal TOPquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef aimbotguru het volgende:
wat vinden jullie dat Andrea zichzelf vergelijkt met patricia paay en tatiana...?
dank je ff zoeken ben gek op complotjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef zwellever het volgende:
[..]
Utopia nieuws,reactie onder artikel "in de kas"
Ik ga stoppen met reageren, omdat jij 'Chocolade voor de groep' als 'luxe voor jezelf' ziet. Dan liggen onze werelden te ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
verspil het dan aan de koeien, de kippen, de natuur
voor mijn part krijgt hij het handje contantje in zijn handen en gooit hij het in de haard
maar ga het niet uitgeven aan luxe voor jezelf...
Zit nog te wachten op de hoogopgeleide die zouden komen, dokter piloot etcquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er was hoop... Maar toen ze de kist moesten gaan vullen thuis vloog de hoop weg..
Marleen van de plus. Voor een medewerkster die groot fan is en vanavond voor het laatst daar werkt.quote:
Petje af dat je nog moeite doet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met reageren, omdat jij 'Chocolade voor de groep' als 'luxe voor jezelf' ziet. Dan liggen onze werelden te ver uit elkaar.
Ik ga dit morgenmiddag rond 14:00h nog eens rustig doorlezen , Ok?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:51 schreef Injetta het volgende:
Ik begrijp het dilemma van Rienk heel goed en ook dat het met zijn standpunt over geld eigenlijk in deze wereld niet goed te doen is.
Je hebt in de samenleving eigenlijk geld nodig om te kunnen leven. Rienk heeft getracht door te gaan zwerven en geen uitkering aan te nemen er zoveel mogelijk aan te ontkomen.
Hij zal toch moeten eten/drinken en wat kleding moeten hebben, dus dat neemt hij aan van mensen die hem dat gunnen.
Dan gaat hij in een programma dat Utopia heet en waarvan hij dacht dat hij daar met een groep idealisten zou kunnen gaan uitvogelen hoe je een samenleving zou kunnen opbouwen zonder geld, hebzucht en fixatie op lust (sigaretten, alcohol, sex).
Dat blijkt net als in de echte samenleving inderdaad een utopie te zijn. Dus moet hij bepalen hoe hij zich in die setting moet handhaven.
Om te kunnen overleven daar zal hij ook daar moeten eten niet waar? En hij moet op de een of andere manier zijn statements maken. Hij was falikant tegen zakgeld. Hij krijgt dat gewoon, of hij wil of niet. Dus.. i.p.v. het op te potten (want reken maar dat hij dan het verwijt krijgt dat hij spaart en dus gek is op geld) geeft hij het uit aan dingen die hij deelt met de groep en aan fruit.
Hij kan het eigenlijk nooit goed doen in welke samenleving dan ook zolang die gebaseerd is op geld, bezit, lust.
Sterker nog...die verketteren we stenige en branden op de brandstapelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar als je redeneert zoals jij doet zou de maatschappij dus nooit kunnen veranderen, want degenen die het er niet mee eens zijn (en mogelijk iets zouden kunnen veranderen) moeten altijd ergens in een hutje op de hei?
Geen fanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Zijn er hier veel fans van Robin? Of ben ik ver in de minderheid met m'n bedenkingen?
Nee, hij blijkt ook gewoon een mens te zijn van vlees en bloed....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:51 schreef martend het volgende:
[..]
het is gewoon een draaikont die in eigen belang denkt en doet
toen er eerste keer wat te zuipen was in die loods, was hij helemaal tegen alcohol had er ook prachtige redenen voor ( staat ook nog wel op de utopiatv website)
je bent amper een paar maandjes later en mijnheer is vrolijk aan de zuip, niet een keer maar meerdere malen, weg redenen en principes, alleen omdat mijnheer in love is op nico en indruk
op haar wil maken.
Dat is puur egoïsme, iets waar hij ook zo fel op tegen is...
En mij negeer je gewoon.. Je serveert me niet eens af, maar gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met reageren, omdat jij 'Chocolade voor de groep' als 'luxe voor jezelf' ziet. Dan liggen onze werelden te ver uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |