abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138045090
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_138045165
Omdat laatste post:

Zo, ik zit in een nieuwe sport outfit. Ofnouja, de basis dingen.

Schoenen, sokken en een sport BH.

Bij de ene winkel moest ik op een drukplaat staan (hele goede uitleg verder enzo ook erbij) maar daar hadden ze niet de schoenen die ik wou in mijn maat. Ik heb makkelijke voeten dus ik kon het meeste wel aan. Dus als 'dank' heb ik daar maar de sokken + bh (een shock absorber, wel in 't wit want die had korting. :D ) gekocht want ik was wel blij met de service en ben er ongeveer een uur geweest.

Toen naar een echte hardloop winkel en daar moest ik een filmpje laten maken. Daar hadden ze wel de schoenen die ik wou, ofnouja, gewoon neutrale (grijs/blauw zonder felle dingen etc, zodat je ze ook nog een keer desnoods aankan naar de stad om te wandelen en je er niet gelijk uitziet dat je gaat sporten). Dus daar heb ik m'n schoenen gekocht. Het zijn de Nike lunar Eclipse geloof ik en dan in een soort blauw/groen.

Ik ben dus weer blij. M'n portemonnee minder.
pi_138045237
Goed bezig P! Kan je vanaaf lekker lopen :D

Eiwitmuffins recept:

60 gram amandelen malen in de foodprocessor of kokosrasp of lijnzaad
3 eieren en 2 eiwit erbij
60 gram eiwitpoeder erbij -> voorzichtig mixen
200 gr biologische appelmoes van de appie -> die is wat meer compote achtig, dus steviger
100 griekse yoghurt
Kaneel/ zoetstof

Mengen, verdelen over 12 muffins, bakken op 175 graden voor 20 mins of tot je een tandenstoker er droog uit kan halen.

Nom nom :Y)

Wil nog experimenteren met 100 gr appelmoes en bijv. 100 gr frambozen of blauwe bessen.

Macro's per 3: 19 gram eiwit, 10 gram vet, 12 gram kh.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138045242
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 15:33 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Nee geen nieuwe auto, maar ik heb net m´n rijbewijs :D Ik vind het tot nu toe maar een rotding haha.
Lunchen was echt heerlijk. Misschien niet helemaal dieetverantwoord, maar voor die paar keer dat ik buiten de deur eet vind ik dat dan niet zo belangrijk.
Owjaaa! Dat had ik wel gelezen hier ergens :)
Ik vond het dood eng om in iemand zn auto te rijden in t begin haha. Maar tis wel heel fijn als t kan! :)
En ik heb vandaag ook iets heel slechts gegeten :@ frikadelbroodje :@ oef voel me slecht.
pi_138045542
Ik heb ook nieuwe schoenen!
Ben er heel blij mee :) ookal ben ik nu ook echt arm :')
En heb wel 20 rondjes moeten rennen buiten :P

T waren niet de mooiste, maar ze zaten wel het lekkerste.
Van mij gingen ze ook een filmpje maken idd.

pi_138046646
Ik vind ze wel vet! Goeie investering in ieder geval :)
My salvation lies in your love..
pi_138047045
Lijstje voor vandaag:

O: 2 geroosterde boterhammen met halvajam
T: niks, laat O
L: 3 boterhammen met kaas
T: niks
'S': vlaggen bij m'n broertje
D: broodje shoarma
pi_138047569
O: magere kwark met chiazaad, lijnzaad, muesli en kaneel
T: 2 vijgen en oploskoffie
L: huisgemaakte lunchsalade met oa penne, mais, zwarte bonen en tomaatjes
S: uurtje cardio
T: 2 volkoren met blikje sardines
D: wraps met kipfilet, philadelphia en roerbak
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:44:02 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138049632
Nice shoes!
Echte hardloopschoenen zijn niet mooi! :N Maar wel goed! :Y
pi_138049932
Sarabi: 5.000 stappen is ongeveer 35 minuten nu. Dat kan vast stukken sneller maar daar heb ik de conditie nog niet voor :+

Eindstand vandaag (want ik verzet geen stap meer :P ): 12.367 stappen=9.3km=877 calorieën

*O* *O*
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:58:05 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138050190

_O_ _O_ _O_
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138050702
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Ja, waarom zijn die dingen altijd zo lelijk? De meeste doen gewoon pijn aan je ogen!
pi_138050986
quote:
Nice shoes!
Thanks! Ja ik hoef er toch geen modeshow mee te lopen :D heb ze nu aan om uit te lopen :P
pi_138052118
Wie kwam er van de week ook al weer met de magno outlet? Krijg je daar geen track&trace code bij verzending?
pi_138052283
quote:
Nice shoes!
Mijne zijn nu helemaal niet meer mooi. Wel bemodderd, smerig en er zit nog hondenpoep onder :r En ze meuren naar zweet :r. Hehe.

Ik heb hier een beetje een rare zaterdag, ook met eten... morgen weer een dag.
pi_138053083
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoenen!
Ben er heel blij mee :) ookal ben ik nu ook echt arm :')
En heb wel 20 rondjes moeten rennen buiten :P

T waren niet de mooiste, maar ze zaten wel het lekkerste.
Van mij gingen ze ook een filmpje maken idd.

[ afbeelding ]
Hip ontwerpje :o ^O^
pi_138053225

Precies! _O_

Heb daarnet 2400Kcal verbrand. Het kostte me 3h13m (29km) aan tijd die ik ook had kunnen facebooken, maar dan heb je ook wat. Ga ze er zo maar weer 's aan proberen te eten bij 't Indiase restaurant onderaan de bult.
Ja doei.
pi_138053279
Willen we meer of minder wijn?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138053327
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Precies! _O_

Heb daarnet 2400Kcal verbrand. Het kostte me 3h13m (29km) aan tijd die ik ook had kunnen facebooken, maar dan heb je ook wat. Ga ze er zo maar weer 's aan proberen te eten bij 't Indiase restaurant onderaan de bult.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

:D
pi_138053342
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk meer? :+

Had ijsthee gezegd of Ben & Jerry's! *O*
pi_138053354
*O* DE *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_138053384
FFS ik vind dat wel echt van die hoerige schijtkutplaatjes waar we allemaal op kotsen hoor wanneer iemand ze op FB zet :D
pi_138053391
Gaan we nu allemaal van die halleluja plaatjes krijgen? :+
pi_138053410
Is het al tijd voor krabbelplaatjes? *)
Ja doei.
pi_138053445
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al tijd voor krabbelplaatjes? *)
Pleurt op met je krabbelplaatjes! }:|