SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Owjaaa! Dat had ik wel gelezen hier ergensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe auto, maar ik heb net m´n rijbewijsIk vind het tot nu toe maar een rotding haha.
Lunchen was echt heerlijk. Misschien niet helemaal dieetverantwoord, maar voor die paar keer dat ik buiten de deur eet vind ik dat dan niet zo belangrijk.
Ja, waarom zijn die dingen altijd zo lelijk? De meeste doen gewoon pijn aan je ogen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Echte hardloopschoenen zijn niet mooi!Maar wel goed!
Thanks! Ja ik hoef er toch geen modeshow mee te lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Mijne zijn nu helemaal niet meer mooi. Wel bemodderd, smerig en er zit nog hondenpoep onderquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Hip ontwerpjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoenen!
Ben er heel blij meeookal ben ik nu ook echt arm
En heb wel 20 rondjes moeten rennen buiten
T waren niet de mooiste, maar ze zaten wel het lekkerste.
Van mij gingen ze ook een filmpje maken idd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Precies!
Heb daarnet 2400Kcal verbrand. Het kostte me 3h13m (29km) aan tijd die ik ook had kunnen facebooken, maar dan heb je ook wat. Ga ze er zo maar weer 's aan proberen te eten bij 't Indiase restaurant onderaan de bult.
quote:
Pleurt op met je krabbelplaatjes!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al tijd voor krabbelplaatjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |