quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:50 schreef HeaN82 het volgende:
Ik ben mobiel, das een beetje lastig curve op mijn Ace
quote:
ik drink n ietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:14 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zijn 4 biertjes minder Mien Joonk![]()
Een leuk spelletje! Soort snake, maar dan moet je elkaar dwarszitten. En het is gratisquote:
Ik zat al te zoeken maar zag er niets tussen staanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Op de Fok! server. Staat toch in de serverlijst?
Rechtsboven bij dat zoekveld. Gewoon even zoeken op "toto", dan vind je hem welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken maar zag er niets tussen staan
Voeg me als vriend maar toe, dan kan je op de server komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken maar zag er niets tussen staan
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Rechtsboven bij dat zoekveld. Gewoon even zoeken op "toto", dan vind je hem wel
Ik zie niets van dat beiden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voeg me als vriend maar toe, dan kan je op de server komen.
Snowhell.
ww?quote:
Ik heb je toegevoegd, nu kan je me altijd stalken vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef µ het volgende:
Ik kan de room niet vinden?
Ook niet als ik toto zoek.
Zal wel gespeelt zijn met open room omdat er te weinig man wasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
De Fok!server is nu verlaten.Er zitten nu mensen in die ik niet ken. Hoe komen die aan het wachtwoord
Op die manier.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zal wel gespeelt zijn met open room omdat er te weinig man was
Als vervolgens iedereen weg gaat krijgt de overgebleven automatisch "host" rechten. est voila
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |