Je kan ook mensen na drie criminele zaken doodschieten. Gebeurt in sommige landen. Dat helpt wel maar dat willen we hier ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De misdaad wordt door deze maatregel zeker vermindert als het veelplegers zijn.
Hij draaft al de hele ochtend door.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt he. Kies je ervoor om je compleet buiten de realiteit van dit universum op te stellen of ben je gewoon écht dom?
Nogmaals, wat er aangepast moet worden is de grondwet. Mensen met een dubbel paspoort extra straffen gaat voorbij aan het gelijkheidsbeginsel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens een wet die aangepast kan worden.
Volgens een wet die verandert kan worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Het uitzetten van Nederlandse burgers.
Veel strenger straffen.quote:Maar heb je nog andere ideeen als het gaat om het werkelijk aanpakken van criminaliteit?
In theorie kan ik ook elk rood stoplicht negeren en dwars over rotondes crossen in tegengestelde richting.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een ding dat ook wel kan: een Marokkaantje z'n Nederlandse nationaliteit afpakken en hem op de boot naar Marokko zetten. Kan gewoon! Zo gebeurd!
In jouw simpele geest dan. Je stemt SP?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Een ding dat ook wel kan: een Marokkaantje z'n Nederlandse nationaliteit afpakken en hem op de boot naar Marokko zetten. Kan gewoon! Zo gebeurd!
Consequenties die dus vele malen erger zijn in verhouding tot andere criminelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen medelijden met criminelen die de consequenties weten.
Omdat het niet kan dat die gedeporteerd worden. Als een land ze vrijwillig wil hebben lijkt me het een prima idee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom zijn die gevolgen dan minder voor autochtonen? Of vind je autochtone criminelen stiekem wel tof?
Topic over Oekraïne en Rusland is zeker niet meer boeiend genoegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij draaft al de hele ochtend door.
Een quotum kan ook omdat een wet een uitzondering maakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Dat kan dus niet. Het is zo'n beetje de basis van onze grondwet.
Waarom dan niet wachten tot dat we dat voor elkaar hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat het niet kan dat die gedeporteerd worden. Als een land ze vrijwillig wil hebben lijkt me het een prima idee.
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwehehehe, wat is dat voor onzin? Zij dienen maar akkoord te gaan omdat wij onze criminelen niet willen straffen?![]()
Nee , vertel eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het hebben van een nationaliteit en een paspoort 2 verschillende dingen zijn ?
Ja en die autochtoon alleen in de gevangenisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eerst in de gevangenis en daarna uitzetten.
Helaas niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is geen discussie over mogelijk. Gaat niet gebeuren, uitgesloten, droom lekker verder, jammer voor je
Klopt ik stoor me er aan dat die benadeelt worden door het quotum, ze zijn onschuldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef Rurik het volgende:
[..]
Eerder in deze reeks zei je wat anders, je stoort je er aan dat mannen/autochtonen benadeeld worden
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren dus. Heb je ook een plan B?
Ok, dus nu moeten we opeens wel rechtvaardig zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt ik stoor me er aan dat die benadeelt worden door het quotum, ze zijn onschuldig.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gelijkheidsbeginsel weg, en iedereen kan anders behandeld worden voor de wet. Bijvoorbeeld dat SadPanda maar wat extra belasting moet betalen en geen openbare functies meer mag bekleden omdat hij daar te dom voor is bijvoorbeeld.
Zeker wel. Maar ik probeer wel realistisch en eerlijk te blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik die moeten hebben? Jij bent ook nooit voor dingen waarvoor geen meerderheid is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |