Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik zat mijn PM inbox uit te ruimen, want die zat best vol. Kom ik dit nog tegen van één van de klonen van Skippy22:
Ooooooohhhhhh Sinceria
ja ik hou van je zeker weten
nee ik wil je echt nooit meer kwijt
ja ik zal altijd eerlijk tegen je zijn
nee ik zal je nooit bedriegen
ja ik zal je lief hebben
nee.. ik kan niet voor altijd bij je blijven
want ik kan dat toch nooit waar maken...
ja ik kan van je blijven houden
nee voor altijd is niet voor altijd
ja je blijft altijd mijn numer 1#
nee ik kan niet oud met je worden
ja je word wel gelukkig maar niet met mij
nee.. ik wil verder met jou
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast was zo eng, en zo bekend op FOK!.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb nog járen lang last gehad van die achterlijke mongool. Ben zelfs zo ver gegaan als Danny en Yvonne mailen.
Nu kan ik er wel om lachen, wát een idioot was dat zeg. Ik heb nog wel meer van zulke pareltjes.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast was zo eng, en zo bekend op FOK!.
IRL was het ook gewoon echt een heel raar mannetje, maar wat die online allemaal geflikt heeft, zelfs ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo ziek kan zijn, en ik ik heb heel wat gezien op FOK!.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:11 schreef Cue_ het volgende:
Helaas mag je ze neit kenbaar maken
Heb er nooit echt last van gehad. Her en der een berichtje.
En ooit toen ik zei dat ik de kroeg in dook wou ie wel langskomen. Achja veel plezier. Dus even kort mee gepraat.
Terwijl we buiten stonden kwam er een andere gozer bij staan om even een date te regelen met mij
Dat HW iemand eng noemt zegt best wel wat. In mijn herinneringen is HW niet bepaald het type dat zoiets snel zou zeggen of vinden van iemand.quote:
Heb je serieus gepraat met die gast? Ik heb hem alleen stomdronken bij een meet stilletjes in een hoek gezien, met zijn broek volgepist.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:11 schreef Cue_ het volgende:
Helaas mag je ze neit kenbaar maken
Heb er nooit echt last van gehad. Her en der een berichtje.
En ooit toen ik zei dat ik de kroeg in dook wou ie wel langskomen. Achja veel plezier. Dus even kort mee gepraat.
Terwijl we buiten stonden kwam er een andere gozer bij staan om even een date te regelen met mij
Hij was echt eng, ik weet niet hoeveel klonen hij aanmaakte om alleen mij al te stalken maar dat zullen er op zijn minst een stuk of 15 geweest zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat HW iemand eng noemt zegt best wel wat. In mijn herinneringen is HW niet bepaald het type dat zoiets snel zou zeggen of vinden van iemand.
Haha dan was ie in de kroeg toen toch wat relaxterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je serieus gepraat met die gast? Ik heb hem alleen stomdronken bij een meet stilletjes in een hoek gezien, met zijn broek volgepist.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je serieus gepraat met die gast? Ik heb hem alleen stomdronken bij een meet stilletjes in een hoek gezien, met zijn broek volgepist.
Had nou even een foto gemaakt dat hij zichzelf had ondergepist, dan was je misschien zo van hem afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij was echt eng, ik weet niet hoeveel klonen hij aanmaakte om alleen mij al te stalken maar dat zullen er op zijn minst een stuk of 15 geweest zijn.
Meteen bij personeelszaken meldenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen woensdag hadden we training met wat collega's.
Na afloop kreeg collegaatje een linkedin bericht van 1 van de deelnamers.
"wist niet dat er fotomodellen werkte bij *bedrijf*
Zag dat je arabisch gestuurd had en je hebt een aparte naam, vroeg me gelijk af waar je roots liggen
We zaten wel ver uit elkaar, maar je stralende ogen maakte dat minder erg
Misschien srpeken we elkaar snel weer"
En later via de chat begon hij ook van "he fotomodel"
Wat moet je daarmee aan dan. Gelukkig geen directe collega.. maar toch.![]()
Waarschijnlijk niks, is tamelijk onschuldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat ze er niets mee gaat doen, hoor t volgende week wel
Ze kan hem gaan daten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat ze er niets mee gaat doen, hoor t volgende week wel
quote:
Uhu.. maar niet relaxedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks, is tamelijk onschuldig.
Ja, had ik misschien moeten doen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Had nou even een foto gemaakt dat hij zichzelf had ondergepist, dan was je misschien zo van hem af
Maar stalken zeg. Wat triest zeg.
Ik kan me voorstellen dat dat eng is.
Dan beter van niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat echt niet gebeuren. Kwam behoorlijk creepy over, zeker aangezien hij haar dei avond niet eens even aangesproken heeft. Zij wist niet eens wie het was
Big fucking deal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen woensdag hadden we training met wat collega's.
Na afloop kreeg collegaatje een linkedin bericht van 1 van de deelnamers.
"wist niet dat er fotomodellen werkte bij *bedrijf*
Zag dat je arabisch gestuurd had en je hebt een aparte naam, vroeg me gelijk af waar je roots liggen
We zaten wel ver uit elkaar, maar je stralende ogen maakte dat minder erg
Misschien srpeken we elkaar snel weer"
En later via de chat begon hij ook van "he fotomodel"
Wat moet je daarmee aan dan. Gelukkig geen directe collega.. maar toch.![]()
Slaap lekker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |