wat een grappige opmerking na vannachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef DawN het volgende:
[..]
Ik kon de vinger er niet echt opleggen, maar volgens mij zitten ze gewoon te hoog!
Dat denk ik juist niet, als het weefsel er al had gezeten, dan leken ze niet zo "strak"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef Grunge. het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat ze nep waren, want ze zijn zo groot. Dan waren ze dus waarschijnlijk ook al groot.
Wytze. De jaloezie druipt eraf.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Grunge. het volgende:
Welke dodelijk saaie onzin van welke saaie knakker?
Wytse ,haar rivaalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Grunge. het volgende:
Is ze daar nóg mee bezig?quote:
Wytze natuurlijk, ze zegt erachteraan: gun hem nog 2 leuke dagen ofzoietsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Grunge. het volgende:
Dr Laban...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn haar tieten trouwens door Dr. Laban gemaakt?
Zoals ik het zie is het cup F. of G. Als ze een B.'tje had was dat niet gebeurd. Nou ja, er zijn altijd wel plastisch chirurgen te vinden die dat wel doen, natuurlijk... maar het zijn ook geen bollen of zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef DawN het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet, als het weefsel er al had gezeten, dan leken ze niet zo "strak"
Dan lijken ze een stuk natuurlijker. Ik denk dat ze niet heule grote boobies had voor ze ze liet opspuiten...
ALS hij terugkomt zal ie echt Emil wel op z'n pad vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Raar misschien, maar ik denk dat het de verhoudingen weer op scherp gaat stellen. Paul prikt waarschijnlijk redelijk snel door alles heen. Sowieso heeft hij tijd gehad om na te denken en te praten en ziet het vanuit een totaal ander perspectief, als hij terugkomt. De diverse 'rollen' zal hij nu beter zien. Hij heeft toch invloed als oudgediende. Het lijkt me spannend en zeker als hij het open en eerlijk tegemoet mag treden.
Jaloezie lijkt me niet. Venijnige rivaliteit.quote:
quote:
quote:
Jammer dat ze het zo speelt. Ze deed het toch al sterk zonder deze uitspraken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef frensje het volgende:
[..]
Wietze natuurlijk, ze zegt erachteraan: gun hem nog 2 leuke dagen ofzoiets
Dat valt me al een tijdje op van Lot, dat ze wat gebogen loopt, kromme schouders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef ammartje het volgende:
Dat ze geen last van haar rug heeft....![]()
[ afbeelding ]
dat is toch niet veel voor een pb shoot met paar dames(wijven)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef SailingDuck het volgende:
Zullen je zien dat ze morgen 10k aangeboden krijgen voor een shoot als ze allemaal meedoen
Dat is het. Al vanaf dat ze erin zit doet ze zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaloezie lijkt me niet. Venijnige rivaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |