neequote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Schrap die schaatsers maar gewoon. Die vrouw mag ook haar jas pakken en kan naar huis.
Pcies!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Schrap die schaatsers maar gewoon. Die vrouw mag ook haar jas pakken en kan naar huis.
Ze kunnen best een keer door gaan tot 0:30.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:36 schreef gosschalks het volgende:
Skip dat shorttrack gedoe, we gaan hier wel mee verder
Dat is een ander topic.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maarten en Sjinkie kunnen wel in de OP als vaste tafelheren.
Een tafel van Derksen, Maarten, Sjek en Schelvecchioquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Laat derksen hier ook eens co-presentator zijn
Alleen Lisa Wade mag zo praten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Die jeugdjournaal toon van Beatrice bevalt me niet, ik voel me als kijker niet serieus genomen.
Die man naast de Cuil is pas een goede co-presentatorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Laat derksen hier ook eens co-presentator zijn
Nee joh, Amerika doet niet aan terrorisme, die bestrijden het alleenquote:
Alsof Humberto jaloers isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijkcijfers scoren, zo doe je dat!
Humberto zal jaloers zijn.
goede grapquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man naast de Cuil is pas een goede co-presentator
[ afbeelding ]
En dat Derksen Sjek even vertelt dat hij vies dik isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een tafel van Derksen, Maarten, Sjek en Schelvecchio
Koos is een harde godquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man naast de Cuil is pas een goede co-presentator
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:39 schreef Specularium het volgende:
Je merkt dat Beatrice al iets te lang uit de keuken is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nick van der Velden mag ook co-presentator worden.
Jij hebt de afgelopen minuten hele goede ideeën gehadquote:
Sjaak Polak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nick van der Velden mag ook co-presentator worden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan Maarten toch ook vertellen? Weg met Beatrice.
Bedankt dat je mijn denken op waarde schat Johannes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt de afgelopen minuten hele goede ideeën gehad
Al mijn natuurkundige kennis stamt van het jeugdprogramma van haar met die Belg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Dit is eigenlijk Yvon Jaspers die gestudeerd heeft
Ik weet dat hij snel is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Nickgod gaat morgen accelereren tegen Vitesse
Groot Lichtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al mijn natuurkundige kennis stamt van het jeugdprogramma van haar met die Belg.
waarom appelsap. Ik eis perziksapquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens deze zapservice wil ik jullie wijzen op dit topic
CUL / Nasi a la Johannes
Voor als jullie morgenavond nog een lekkere maaltijd zoeken.
Als jij Perziksap wil mag jij Perziksap.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom appelsap. Ik eis perziksap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |