Normaal is ook maar zo saai.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
Goh we zijn allemaal niet normaal. Zulcks een verrassing.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als niemand normaal is, is iedereen het.
Ik snap ook nooit wat normaal nu eigenlijk is.quote:
Oud wijf.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
En verschrompeld als een rozijn?quote:
Ah ja, nu zie ik de gelijkenis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
Even voor je beeldvorming.
epicurus:
[ afbeelding ]
Ja, issie treffend?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah ja, nu zie ik de gelijkenis.
Je bent:quote:
Het gaat er toch niet om wat cool is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent:
DWAAS
Want je bent het ideaal van Epicurus!
Het zijn de kleine dingen die het doen, weet jij. Je bent zorgeloos en tevreden met wat je hebt. Het leven heeft geen hogere bedoeling en dat is prima zo. Je hebt geen onrealistische verwachtingen.
In deze tijd is gelukkig zijn zeldzaam. Al proberen normale mensen ook te genieten van het leven, ze zijn niet zo onbevangen als jij.
Geen idee of dit cool is
Als dwaas cool is, ben ik een fuckin' hipster met m'n kunstwerkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent:
DWAAS
Want je bent het ideaal van Epicurus!
Het zijn de kleine dingen die het doen, weet jij. Je bent zorgeloos en tevreden met wat je hebt. Het leven heeft geen hogere bedoeling en dat is prima zo. Je hebt geen onrealistische verwachtingen.
In deze tijd is gelukkig zijn zeldzaam. Al proberen normale mensen ook te genieten van het leven, ze zijn niet zo onbevangen als jij.
Geen idee of dit cool is
Ook weer zo. Eigenlijk klopt het ook niet eens. Ik ben helemaal niet zo onbevangen. Het is wel zo dat ik kijk naar wat je wel hebt en niet wat je niet hebtquote:
Ik ben juist gelukkig als ik schijt heb aan zoveel mogelijk dingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook weer zo. Eigenlijk klopt het ook niet eens. Ik ben helemaal niet zo onbevangen. Het is wel zo dat ik kijk naar wat je wel hebt en niet wat je niet hebtEn dat gelukkig zijn mooier is dan schijt hebben aan alles.
Maak me gekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Mijn snor ziet er ook zo uit.
From Russia With Lovequote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:29 schreef Fascination het volgende:
Welke serie zal ik eens gaan volgen.
House of Cards.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:29 schreef Fascination het volgende:
Te moeilijk voor mij.quote:
Geen vlassnorretje hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Barbusse het volgende:
maart 2014 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Valt wel mee. Ik kan het ook kijken. Heb het nog niet helemaal gezien, maar wel af en toe meegekeken. Wel stom dat ik nu het einde weet van het laatste seizoen.quote:
Bazenseriequote:
Ik heb een baardquote:
Baarden zijn lekker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard![]()
Oh mijn god, ik ben echt een hipster!
![]()
![]()
Pls.quote:
Speel je ook gitaar? Rook je herbal sigaretten? Draag je nog steeds een sjaal?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard![]()
Oh mijn god, ik ben echt een hipster!
![]()
![]()
quote:
quote:
Op alle drie een resounding NOquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Speel je ook gitaar? Rook je herbal sigaretten? Draag je nog steeds een sjaal?
Girlsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:29 schreef Fascination het volgende:
Zo'n grote zwarte bril zou dat wel compenserenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Op alle drie een resounding NO
Nope. Heb wel een paar Wayfarers. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n grote zwarte bril zou dat wel compenserenHeb je dat?
Nee. Je bent gewoon een nephipsterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Heb wel een paar Wayfarers. Telt dat ook?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Heb wel een paar Wayfarers. Telt dat ook?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon een nephipster
[..]
Pas op, Faxie. Voor je het weet ben je een kuthipsterquote:
Ik loop veel te ver voor op de trends om een hipster te zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pas op, Faxie. Voor je het weet ben je een kuthipster
Ik ga vd week ook een grijze badjas halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik loop veel te ver voor op de trends om een hipster te zijn
Bende gij gister op de cam geweest?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik ga vd week ook een grijze badjas halen.
Was je onder de indruk ja?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb alleen gegluurdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bende gij gister op de cam geweest?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij vindt alles met een kut geil.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
True. Ik vind hipstermeisjes verschrikkelijk geil![]()
Maarja ook gewoon verschrikkelijk
Ben benieuwd hoe je eruit ziet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb alleen gegluurdZat op mn desktop zonder cam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |