je hebt toch geen kort pittig kapsel of wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef Fera het volgende: [..] Dat hoor ik wel vaker. Net zoals dat ik niet elegant en vrouwelijk ben, maar vrij lomp.
![]()
Logisch magneetronquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Damn, die kutlapo's zijn als magneten voor mij
Nooitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
Wanneer komt er eens een meet dan? Ik lees net dat bedroevende stukje in de OP.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
Het moest mijn lapo zijn, nu is het ambrasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Damn, die kutlapo's zijn als magneten voor mij
Het is niet heel lang, net boven m'n schouders. Maar ik laat het wel weer groeien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef perro. het volgende:
[..]
je hebt toch geen kort pittig kapsel of wel?
Beter je voeten verzorgen.quote:
Beter dan een voet in je snee .....................................quote:
dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet heel lang, net boven m'n schouders. Maar ik laat het wel weer groeien.Ik had het geverfd en dat stuk was ik zat, dus heb ik dat eraf laten halen.
Kon er op wachten...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter dan een voet in je snee .....................................
Fera isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef perro. het volgende:
[..]
je hebt toch geen kort pittig kapsel of wel?
Daarom zit ik standaard met mn voeten in de grindbakquote:
O shit, ben nog maar net online, verkloot ik het nu alquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Het moest mijn lapo zijn, nu is het ambras
Ik ben net zo voorspelbaar als jij somsquote:
Waar ga je dan in staan? Soms komt er ook een kloof in je eelt als je er te lang niet naar omkijkt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat helpt toch niet tegen scherpe zooi?
Zo niet, boeiend.quote:
Nu nog een magneet voor vrouwtjesquote:
Ow, oke, wanneer gaan we bij jou thuis meeten dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
Je hebt me nog nooit gezien met een kort en pittig kapsel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fera is, zelfs met een kort en pittig kapsel
Somsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben net zo voorspelbaar als jij soms
Schelpen, stenen, glas, metaalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ga je dan in staan? Soms komt er ook een kloof in je eelt als je er te lang niet naar omkijkt.
Ja daar heb je dan gelijk beide handen aan volquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt er maar 1tje nodig he?
Dat kan voorlopig niet. M'n moeder wordt woensdag geopereerd aan haar buik, moet vijf dagen in het ziekenhuis blijven en moet daarna veel rusten thuis. Dus geen meetings hier, helaas.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, oke, wanneer gaan we bij jou thuis meeten dan?
Zet ik het even in de OP
Schelpen, daar snijd ik me ook altijd aan als ik in de natuur ga zwemmen.quote:
En schoentjes zijn kutquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Schelpen, daar snijd ik me ook altijd aan als ik in de natuur ga zwemmen.Zijn dan wel van die riviermossels, maar dan nog.
Ow damnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan voorlopig niet. M'n moeder wordt woensdag geopereerd aan haar buik, moet vijf dagen in het ziekenhuis blijven en moet daarna veel rusten thuis. Dus geen meetings hier, helaas.
Ik snap nooit waarom mensen naar van die kiezelstranden gaan. Mijn voeten gaan daar altijd dood op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Schelpen, daar snijd ik me ook altijd aan als ik in de natuur ga zwemmen.Zijn dan wel van die riviermossels, maar dan nog.
Klopt, heb niet zo'n zin om de vrouwen van me af te moeten slaan de hele tijdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan gelijk beide handen aan vol
Omdat die altijd rustig zijn omdat bijna niemand van kiezels houdtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen naar van die kiezelstranden gaan. Mijn voeten gaan daar altijd dood op.
hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, heb niet zo'n zin om de vrouwen van me af te moeten slaan de hele tijd
Meestal sta je niet op het zandquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:33 schreef perro. het volgende:
[..]
maar dan haal je in elk geval je voeten niet open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |