Qi (Quite Interesting) is echt geweldig. Begonnen bij de A en inmiddels zitten ze in seizoen K. Stephen Fry is een grappige, erudiete spelleider en de gasten zijn meestal ook erg onderhoudend. Allan Davis is vaste sidekick.quote:
Grappig, ziet er leuk uit. Ik zal eens op YT kijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Qi (Quite Interesting) is echt geweldig. Begonnen bij de A en inmiddels zitten ze in seizoen K. Stephen Fry is een grappige, erudiete spelleider en de gasten zijn meestal ook erg onderhoudend. Allan Davis is vaste sidekick.
Uit C. Met mijn strange celebrity crush David Mitchell.
Bijna alle afleveringen zijn op YouTube te vinden. En een deel op Netflix UK.
Volgens mij ken ik het spul wel dat in de OP staat. Ik heb het alleen in geen honderd jaar gezien.quote:
volgens mij kent ongeveer iedereen het van boven de 35 welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik het spul wel dat in de OP staat. Ik heb het alleen in geen honderd jaar gezien.
Maar dat is wat anders dan de brokken in de openingspost toch? Dat noemen ze ook kattenspauw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij kent ongeveer iedereen het van boven de 35 wel
mama's van vroeger ...............
ei ui tomaat hoe simpel wil je het hebben eigenlijk ?
naa dat is druivensuikerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan de brokken in de openingspost toch? Dat noemen ze ook kattenspauw.
Nu ben ik confuus.
Ik kan er verder niets over vinden qua plaatjes. Ik zal me dus wel vergissen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
naa dat is druivensuiker
dat schraap je met je tanden
Wij noemden het borsthoning.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
naa dat is druivensuiker
dat schraap je met je tanden
kattenspauwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan er verder niets over vinden qua plaatjes. Ik zal me dus wel vergissen.
Nu snap ik hem. Spauw is spuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:35 schreef Capaja het volgende:
[..]
kattenspauw
is een ui fruiten
blok gepelde tomaten erbij doorroeren
en dan ei erin gooien totdat het niet meer vloeibaar is
en eten op geroosterd brood
het ziet er uit als ..............
spuug, kotsquote:
Helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
spuug, kots
maar kattespauw bekt lekker
Even hierheen want compleet offtopic.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lieve Liesje, zou je niet liever je moderatorschap op willen geven en "One of Us" willen worden? Lekker baldadig doen, af en toe een pervers gifje erin gooien en een beetje flirten misschien... ?
Oh die kocht mijn moeder vroeger ook soms voor ons, bij de bakker geloof ik. Lekker schrapen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
http://jeugdsentimenten.n(...)jodevet-massbrokken/
Snap ook wel dat er beleid moet zijn hoor. Zijn alleen wat mensen die het wat te serieus nemen allemaal, daar is het waarschijnlijk ook voor bedoeld. Echt hilarisch, ergerlijk en vermoeiend al die meningen af en toe, maar dat maakt het juist wel leuk. De COS is net een RLS met al die personages...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even hierheen want compleet offtopic.
Nee ik zou het niet op willen geven. Ik draag FOK een enorm warm hart toe en ik vind het leuk om daar op een positieve manier, hoop ik aan bij te dragen. Ik heb verschillende forums gemod en hoewel FHF het liefste forum even is, is dit gewoon ook zo ontzettend tof.
Maar af en toe zou ik best even willen schreeuwen ja. Of door elkaar rammelen.En than again ben ik een softie. En soms een flirt. Al met al samengevat gedraag ik me denk ik niet zo heel anders dan als ik een user zou zijn. Omdat ik het wel eens ben met het beleid.
Ook als mod heb je een eigen mening en die moet je ook kunnen geven!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even hierheen want compleet offtopic.
Nee ik zou het niet op willen geven. Ik draag FOK een enorm warm hart toe en ik vind het leuk om daar op een positieve manier, hoop ik aan bij te dragen. Ik heb verschillende forums gemod en hoewel FHF het liefste forum even is, is dit gewoon ook zo ontzettend tof.
Maar af en toe zou ik best even willen schreeuwen ja. Of door elkaar rammelen.En than again ben ik een softie. En soms een flirt. Al met al samengevat gedraag ik me denk ik niet zo heel anders dan als ik een user zou zijn. Omdat ik het wel eens ben met het beleid.
En een paar dagen gedoe met afsluitingen. Ik blijf maar thuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:42 schreef Toverheks het volgende:
Het WK Allround bezig ned. 1 en ik lees net heel grote opkomst demonstratie Amsterdamtegen engnek Wilders..........
ja wat moeten ze met die spijkerbroeken doen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef UtoStreamer het volgende:
Volgende rel omdat er weer eens niets op papier is gezet:
De spijkerbroeken die ze moeten maken, daarvan denken ze 10 euro per uur te hebben afgesproken per persoon, maar dat is voor 10 euro per uur als groep utopia zijnde en niet per persoon zoals ze nu zelf veronderstellen. Dus ze werken straks met 5 man en zeggen dat ze 100 broeken in een uur kunnen doen (En kans is groot dat ze niet meer communiceren over het tarief omdat dit duidelijk zou zijn), vervolgens krijgen ze akkoord voor de rest van de partij en krijgt de jeans leverancier woensdag een rekening die niet betaald gaat worden
volgens mij hangmatten maken van de pijpen en wilde billy (die ervaring heeft met pijpen) de rest als soort gepimpte hotpants gaan verkopen op de biomarkt met een 50/50 deal met de spijkerbroeken man.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja wat moeten ze met die spijkerbroeken doen dan?
pimpen?
hangmatten... ja ik snap het nut ..de logicaquote:Op zondag 23 maart 2014 01:14 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
volgens mij hangmatten maken van de pijpen en wilde billy (die ervaring heeft met pijpen) de rest als soort gepimpte hotpants gaan verkopen op de biomarkt met een 50/50 deal met de spijkerbroeken man.
Al het rest materiaal moet terug.. dus geen hotpants ... ze maken er iets anders van .. . Mochten ze een broek willen kost het 10 Euro ,, EN geen Humana gedoe dus Andrea is gewaarschuwdquote:Op zondag 23 maart 2014 01:14 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
volgens mij hangmatten maken van de pijpen en wilde billy (die ervaring heeft met pijpen) de rest als soort gepimpte hotpants gaan verkopen op de biomarkt met een 50/50 deal met de spijkerbroeken man.
Die heeft de broek niet aan vandaag. Dat is Robinquote:Op zondag 23 maart 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Al het rest materiaal moet terug.. dus geen hotpants ... ze maken er iets anders van .. . Mochten ze een broek willen kost het 10 Euro ,, EN geen Humana gedoe dus Andrea is gewaarschuwd
Robin heeft ook niet veel meer aan nu,, Jij nog wel .. ?quote:Op zondag 23 maart 2014 02:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft de broek niet aan vandaag. Dat is Robin
Nee ik ben naaktquote:Op zondag 23 maart 2014 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Robin heeft ook niet veel meer aan nu,, Jij nog wel .. ?
Ik ben ook pleite zo
Hub naar de sc lullen we daar verder.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, als ik eerlijk mag zijn dan vond ik de gifjes leuker ...
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:09 schreef Punkman het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het even niet laten ...
Ik wist hetquote:Op zondag 23 maart 2014 03:09 schreef Punkman het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het even niet laten ...
Oh wat jij deed weet ik niet maar dit was voorspelbaar en ook weer grappig na al dat gifjes gelulquote:Op zondag 23 maart 2014 03:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, ben ik zo voorspelbaar ?
En ik heb me de hele avond niet over gif-gate uitgelaten ..
Was vandaag meer te beleven op de cos dan op de streams.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wat jij deed weet ik niet maar dit was voorspelbaar en ook weer grappig na al dat gifjes gelul
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
Waar is poezeligkreng? Let's get it over with!
[ afbeelding ]
Is dat zo?, ik kwam er laat in. Met nogal borrels. Ik vond het wel saai. Maar morgen zit ik klaar.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was vandaag meer te beleven op de cos dan op de streams.
Was een heftig avondje ..
Wie hoop jij dat er gaat van de "vaste" bewoners..quote:Op zondag 23 maart 2014 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo?, ik kwam er laat in. Met nogal borrels. Ik vond het wel saai. Maar morgen zit ik klaar.
Die durft niet meerquote:Op zondag 23 maart 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
OMGquote:Op zondag 23 maart 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
me too vind die gifjes altijd TOPquote:
De ellende is dat ik niemand echt mag. Ik ga dus meer voor de rel. Maar ik hoop dat Andrea eruit gaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er gaat van de "vaste" bewoners..
Ben ik gelukkig niet de enige.quote:
Kan ik mij in vinden.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
De ellende is dat ik niemand echt mag. Ik ga dus meer voor de rel. Maar ik hoop dat Andrea eruit gaat.
Jimmy is mijn tweede keus
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige.
Ik lig altijd in een deuk als iemand schrijft: "haii ik ben Billy" e n die hond komt weer.
Niemand moet zich echt nu niet voorstellen aan mij met de woorden Hai, ik ben billy.
Dan lig ik krom.
waarom Jimmy?quote:Op zondag 23 maart 2014 03:21 schreef Soury het volgende:
[..]
De ellende is dat ik niemand echt mag. Ik ga dus meer voor de rel. Maar ik hoop dat Andrea eruit gaat.
Jimmy is mijn tweede keus
Ze waren top. Maar als je 100 keer dezelfde voor je kiezen krijgt gaat het irriteren. En het werd vervelendquote:
kijk eens boven jequote:Op zondag 23 maart 2014 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren top. Maar als je 100 keer dezelfde voor je kiezen krijgt gaat het irriteren. En het werd vervelend
Billy-hond vind ik een uitzondering, blijft leuk imoquote:Op zondag 23 maart 2014 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren top. Maar als je 100 keer dezelfde voor je kiezen krijgt gaat het irriteren. En het werd vervelend
Ik twijfel maar dat is een kleurloos persoonquote:
Ik vind m alleen nog leuk omdat ie niet leuk meer isquote:Op zondag 23 maart 2014 03:24 schreef frensje het volgende:
[..]
Billy-hond vind ik een uitzondering, blijft leuk imo
Ja ik weet hetquote:
Maar als centraal of iets heftig er aan zit te komen, en je krijgt dan zo'n popcorn plaatje, dat zou toch moeten kunnen ?quote:Op zondag 23 maart 2014 03:23 schreef Soury het volgende:
[..]
okay, maar hij werkt tenminste, daar in tegen de meeste niet en een hoop daarvan zijn irriquote:Op zondag 23 maart 2014 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik twijfel maar dat is een kleurloos persoon
Echt wel. Zeuren ze over vrouwenquote:
om de een of andere vage reden, moet ik toch erom glimlachen als die voorbij komtquote:Op zondag 23 maart 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind m alleen nog leuk omdat ie niet leuk meer is
Dat is mijn twijfel ook. Dat zie ik en waardeer ik ook wel. Ik hou ook wel van mensen die hun bek op trekken als dat moet. En dat doet niemandquote:Op zondag 23 maart 2014 03:26 schreef frensje het volgende:
[..]
okay, maar hij werkt tenminste, daar in tegen de meeste niet en een hoop daarvan zijn irri
ik heb het idee dat Jim dat heeft opgegeven bij dat hopeloze zooitje daar en gewoon verstand op nul...werkenquote:Op zondag 23 maart 2014 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is mijn twijfel ook. Dat zie ik en waardeer ik ook wel. Ik hou ook wel van mensen die hun bek op trekken als dat moet. En dat doet niemand
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je een emotionele dronk? Girlpower clipjes aan het kijken op Youtube?
Nee. Ik wilde het even kwijt.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou je deze stelling willen onderbouwen ?
Die kwam met bombarie en baret binnen. Dat was lachwekkend achteraf.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:32 schreef frensje het volgende:
[..]
ik heb het idee dat Jim dat heeft opgegeven bij dat hopeloze zooitje daar en gewoon verstand op nul...werken
Lau kwam ook binnen met: ik ben een vrolijk persoon, altijd lachen...klopt ook iddquote:Op zondag 23 maart 2014 03:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kwam met bombarie en baret binnen. Dat was lachwekkend achteraf.
Nou vertel. of ga je zielig doen openbaar en dan melden dat je dat voor je zelf wilt houden. Ik heb ooit facebook gehadquote:Op zondag 23 maart 2014 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Ik wilde het even kwijt.
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 03:36 schreef Kijkertje het volgende:
Eehhh even een vraagje (ik zat in COS) Is dit een serieuze discussie en zijn jullie nog nuchter
Nuchter op een zaterdag nacht om 3.40, wat een raar idee...quote:Op zondag 23 maart 2014 03:36 schreef Kijkertje het volgende:
Eehhh even een vraagje (ik zat in COS) Is dit een serieuze discussie en zijn jullie nog nuchter
Maar, maar, maar, met wie moet ik dan serieus praten over wat ons drijft en waar het allemaal heen moet?quote:
hoezo raar?quote:Op zondag 23 maart 2014 03:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nuchter op een zaterdag nacht om 3.40, wat een raar idee...
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:
Oh goedennacht trouwens!![]()
![]()
ps Niet (geheel) nuchter
Laat Poezeligding het maar niet horen. Schandequote:Op zondag 23 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:
![]()
ps Niet (geheel) nuchter
* Inodder meld zichquote:Op zondag 23 maart 2014 03:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, met wie moet ik dan serieus praten over wat ons drijft en waar het allemaal heen moet?
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:39 schreef Inodder het volgende:
![]()
ps Niet (geheel) nuchter
Vertel!quote:
Ja, en is het niet weer eens tijd voor een joint voor jou ?quote:Op zondag 23 maart 2014 03:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat Poezeligding het maar niet horen. Schande
Lul een eind heen, dat is best leukquote:Op zondag 23 maart 2014 03:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, met wie moet ik dan serieus praten over wat ons drijft en waar het allemaal heen moet?
zal vast meevallenquote:Op zondag 23 maart 2014 03:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat Poezeligding het maar niet horen. Schande
Ja joh goed planquote:Op zondag 23 maart 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en is het niet weer eens tijd voor een joint voor jou ?![]()
Nou ik wel het graag hebben over de oorsprong van het heelal en het doel van de mensheid opzichquote:
ho ho .... jij wilde het ergens over hebben.... ik reageer wel (serieus)quote:
Geen idee..quote:Op zondag 23 maart 2014 03:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou ik wel het graag hebben over de oorsprong van het heelal en het doel van de mensheid opzich
Ach ik snap het ook wel hoor als je in een gat woont waar niks te beleven of te koop isquote:
Ok Wat vind je zo leuk aan Utopia?quote:Op zondag 23 maart 2014 03:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
ho ho .... jij wilde het ergens over hebben.... ik reageer wel (serieus)
ik ga voor "The Big Bang Theory"quote:Op zondag 23 maart 2014 03:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou ik wel het graag hebben over de oorsprong van het heelal en het doel van de mensheid opzich
Ik vind het leuke aan Utopia dat ik me zo kan ergeren aan die gasten dat ik dat irl nu niet doe.quote:
42quote:
Wat raarquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee..
* Punkman trekt nog een goedkoop biertje open
Dat is mij ook opgevallen helaas. Hoe meer ik mij erger hoe meer ik wil kijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 03:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vind het leuke aan Utopia dat ik me zo kan ergeren aan die gasten dat ik dat irl nu niet doe.
quote:
Het woordje arrogant zegt al een boel. We helpen die blauwe bol al snel naar de klote.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]oke ik neem nog een wijntje. Heb jij een beeld waarom wij mensen zo arrogant zijn om te denken dat wij er uberhaupt toe doen in het groter geheel?
Wij kennen de klassiekersquote:
* Inodder doet meequote:Op zondag 23 maart 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee..
* Punkman trekt nog een goedkoop biertje open
Leuk toch, lekker slap ouwehoerenquote:Op zondag 23 maart 2014 03:52 schreef Punkman het volgende:
Volgens mij is er nog nooit zoveel gepost op SC om 3.53 uur als nu ..
does liefquote:Op zondag 23 maart 2014 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ik snap het ook wel hoor als je in een gat woont waar niks te beleven of te koop is
Wie de bal kaatst. Nee dan doe ik niet lief.quote:
In onzin is een gifjes topicquote:Op zondag 23 maart 2014 03:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
En gifjes mogen ...
Zit me net af te vragen of ik er nog 1 heb ..
voornamelijk de interactie tussen de verschillende persoonlijkheden... tja beetje makkelijk antwoord, maar het is niet anders... O wellicht ook wel een beetje voyeurismequote:
Wie nou weerquote:Op zondag 23 maart 2014 03:55 schreef Joezi het volgende:
Och jee jullie hebben ook echt een verleden met elkaar?
Helaas ja. Waarom is utopia zo fascinerend? We willen allemaal weten wat "het juiste" is om te doen. Wat de meeste mensen zich niet realiseren volgens mij is dat als je in zo'n kleine gemeenschap leeft zonder feedback van de buitenwereld je beoordelingsvermogen daardoor ook beinvloed wordtquote:Op zondag 23 maart 2014 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het woordje arrogant zegt al een boel. We helpen die blauwe bol al snel naar de klote.
Ik zou het zonder fok niet volgen als ik eerlijk benquote:Op zondag 23 maart 2014 03:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
voornamelijk de interactie tussen de verschillende persoonlijkheden... tja beetje makkelijk antwoord, maar het is niet anders... O wellicht ook wel een beetje voyeurisme
Ik ken dat mens niet verderquote:Op zondag 23 maart 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij poezeligkreng, inodder ehmm de oude garde
De rest is ook nogal nieuw voor me btwquote:Op zondag 23 maart 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Episode 42? The Big Bang Theory S03E02 - 'The Jiminy Conjecture'quote:
Ik ook niet. Het ouwehoeren over het hoe en het waarom is zoooo leuk!quote:Op zondag 23 maart 2014 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het zonder fok niet volgen als ik eerlijk ben
Nee hitchhiker's guide to the galaxy Maar daar zou het vast op gebaseerd zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 03:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Episode 42? The Big Bang Theory S03E02 - 'The Jiminy Conjecture'
Is toch ook heerlijk om je af te reageren als Ruud en Bill weer van bil gaan, en hoe aso dat is.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het ouwehoeren over het hoe en het waarom is zoooo leuk!
Hitchhikers guide of the galaxyquote:Op zondag 23 maart 2014 03:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Episode 42? The Big Bang Theory S03E02 - 'The Jiminy Conjecture'
Ja precies het lullen overquote:Op zondag 23 maart 2014 03:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het ouwehoeren over het hoe en het waarom is zoooo leuk!
De namen klinken me bekend in de oren, maar veel meer dan dat ook nietquote:Op zondag 23 maart 2014 03:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je ze gelezenquote:
quote:
Die mensen die hier al zaten op fok! in pak 'm beet 1842...quote:Op zondag 23 maart 2014 04:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
De namen klinken me bekend in de oren, maar veel meer dan dat ook niet![]()
Oude garde? tja wat is oud
mij onbekend.... downloading...quote:Op zondag 23 maart 2014 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hitchhiker's guide to the galaxy Maar daar zou het vast op gebaseerd zijn
De quote in mijn onderschrift komt er ook uit. En bedankt voor de visquote:
Nee je moet het lezen. Ik heb de film nooit gezien en dat wil ik ook niet. De boeken zijn geniaalquote:
Niet laf de film downloaden he? maar gewoon een week door het Engelstalige boek/epub bladeren/swipenquote:
Ik heb ze in het Nederlands gelezen. Erg grappigquote:Op zondag 23 maart 2014 04:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet laf de film downloaden he? maar gewoon een week door het Engelstalige boek/epub bladeren/swipen
ook boeken kan je downloadenquote:Op zondag 23 maart 2014 04:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je moet het lezen. Ik heb de film nooit gezien en dat wil ik ook niet. De boeken zijn geniaal
Oh ja. Ik heb dat nog nooit gedaan.quote:
Okay ik het eerste boek, beetje goed vertaald dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Nederlands gelezen. Erg grappig
ik ga een poging doen....quote:Op zondag 23 maart 2014 04:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet laf de film downloaden he? maar gewoon een week door het Engelstalige boek/epub bladeren/swipen
De Engelse versie ken ik niet maar ik lag in een deuk al bij blz éénquote:Op zondag 23 maart 2014 04:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay ik het eerste boek, beetje goed vertaald dan?
quote:Op zondag 23 maart 2014 04:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De quote in mijn onderschrift komt er ook uit. En bedankt voor de vis
quote:
dat dusquote:Op zondag 23 maart 2014 04:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ehhh ik had voor Poezelding gestemdquote:Op zondag 23 maart 2014 04:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De Engelse versie ken ik niet maar ik lag in een deuk al bij blz één
Nieuwe COS vriendinnenquote:Op zondag 23 maart 2014 04:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Dat zie ik nou pas! Ook een liefhebber
Haha ik lees wel vaak iemand´s onderschrift. Maar ja muizen he?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Dat zie ik nou pas! Ook een liefhebber
Trussiesquote:Op zondag 23 maart 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
Lieve mensen, mag ik u vanaf hier groeten ?
Mijn bed roept me (maar kan ook mijn vrouw zijn die daar op ligt).
Welterusten allemaal.
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
Welterusten allemaal.
Dat dacht ik al.. hoe durf je! SC FIGHT lets go!quote:Op zondag 23 maart 2014 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ehhh ik had voor Poezelding gestemd
optie 1 zou ik keihard negeren.... optie 2 zou ik keihard....quote:Op zondag 23 maart 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
Welterusten allemaal.
Het zou kunnen hoor ik loop al een tijdje mee.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je kende soury toch al? haar antwoorden zijn cynisch en droog vermoed ik
truste!quote:Op zondag 23 maart 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
Welterusten allemaal.
Naar bed jij!quote:Op zondag 23 maart 2014 04:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.. hoe durf je! SC FIGHT lets go!
en nog word je niet begrepenquote:Op zondag 23 maart 2014 04:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor ik loop al een tijdje mee.
quote:Op zondag 23 maart 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je kende soury toch al? haar antwoorden zijn cynisch en droog vermoed ik
Men hoeft mij ook niet te begrijpen hierquote:
Ik snap er ook geen bal van hoor. Ik neem er nog éénquote:
1 maar?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen bal van hoor. Ik neem er nog één
Ahh fuck ik heb nog ben & jerry in de vriezer. Maar ik moet eerst even een vette joint rollen dan smaakt het beterquote:Op zondag 23 maart 2014 04:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
1 maar?![]()
naast dat goedkope bier zit is stiekem ook nat aan de Danio citroen cheescakeen het smaakt nog ook
you tell mequote:Op zondag 23 maart 2014 04:21 schreef Joezi het volgende:
Dan snap ik m nou ook niet meer, wat is nu de clue?
Nou dat het geen reet uitmaakt wat wij er van vinden. Dat rienk volkomen gelijk heeft als hij zegt dat er helemaal niks gebeurt zonder dat dat een doel heeftquote:Op zondag 23 maart 2014 04:21 schreef Joezi het volgende:
Dan snap ik m nou ook niet meer, wat is nu de clue?
Nou ik ben ook lostquote:
Focus pleasequote:
Rienkquote:Op zondag 23 maart 2014 04:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou dat het geen reet uitmaakt wat wij er van vinden. Dat rienk volkomen gelijk heeft als hij zegt dat er helemaal niks gebeurt zonder dat dat een doel heeft
quote:Op zondag 23 maart 2014 04:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rienkwat een eer dat we die hebben mogen leren kennen
Het is al laat he?quote:
quote:
Zou mij benieuwen als dat playboy gedoe door gaat en hij zijn principes doorzetquote:Op zondag 23 maart 2014 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]ik ben ook zeer vereerd maar hij heeft de waarheid nog steeds niet gevonden helaas.
Oh ik las je ondertitelquote:Op zondag 23 maart 2014 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]ik ben ook zeer vereerd maar hij heeft de waarheid nog steeds niet gevonden helaas.
eh tijd is ruimte is inmiddels toch bewezen?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Wat is laat? Wat is tijd? I've lost it!
Me2. ik zit nog serieus te broeden over een debat met Rienk over de werkelijkheid door iemand die er echt verstand van heeftquote:Op zondag 23 maart 2014 04:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou mij benieuwen als dat playboy gedoe door gaat en hij zijn principes doorzet
quote:Op zondag 23 maart 2014 04:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Me2. ik zit nog serieus te broeden over een debat met Rienk over de werkelijkheid door iemand die er echt verstand van heeft
Hebben wij een mening dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou dat het geen reet uitmaakt wat wij er van vinden. Dat rienk volkomen gelijk heeft als hij zegt dat er helemaal niks gebeurt zonder dat dat een doel heeft
Ja met een ok mail. Al denk ik stiekem dat hij het niet wildequote:
Tijd/ruimte wel idd. En een paar dagen geleden is er ook meer bewijs gekomen voor de "Big Bang" zoals Wytze tegen Nicolien zei. Heeft te maken met "inflatie". Zoek het op , Nicolien was ook heel geinteresseerd.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh tijd is ruimte is inmiddels toch bewezen?
mijn pols bracht uitkomst! 4.40uquote:Op zondag 23 maart 2014 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Wat is laat? Wat is tijd? I've lost it!
Weet je ook waar MH370 isquote:Op zondag 23 maart 2014 04:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tijd/ruimte wel idd. En een paar dagen geleden is er ook meer bewijs gekomen voor de "Big Bang" zoals Wytze tegen Nicolien zei. Heeft te maken met "inflatie". Zoek het op , Nicolien was ook heel geinteresseerd.
Ik zou de dokter bellenquote:
Ja dat het heelal uit dijt, lijkt logisch.. maar wat was er voor die domme knalquote:Op zondag 23 maart 2014 04:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tijd/ruimte wel idd. En een paar dagen geleden is er ook meer bewijs gekomen voor de "Big Bang" zoals Wytze tegen Nicolien zei. Heeft te maken met "inflatie". Zoek het op , Nicolien was ook heel geinteresseerd.
Ik heb een professor benaderd voor een debat die mss wel geinteresseerd is. Maar dat verstoort het geheel denk ik. Ik vraag me af of dat wel zo'n goed idee is.quote:
energiequote:Op zondag 23 maart 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat het heelal uit dijt, lijkt logisch.. maar wat was er voor die domme knal
Ik word gek in mijn hoofd als ik daar over na ga denken.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maggie erinquote:Op zondag 23 maart 2014 04:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb een professor benaderd voor een debat die mss wel geinteresseerd is. Maar dat verstoort de het geheel denk ik. Ik vraag me af of dat wel zo'n goed idee is.
word?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word gek in mijn hoofd als ik daar over na ga denken.
quote:Op zondag 23 maart 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
OK danquote:
quote:
Waarvan hoe waarom.quote:
Ja hoor alles prima met mequote:Op zondag 23 maart 2014 04:48 schreef Joezi het volgende:
pfff okay dan geen oerknal meer, hoi God, alles goed met U?
Ik had eigenlijk in gedachte een debat met rienk over het zijn "bewijs" van het bestaan van een God! Is dat een goed idee?quote:
heb idd ook geen zin om die discussie hier en nu te gaan voeren....quote:Op zondag 23 maart 2014 04:48 schreef Joezi het volgende:
pfff okay dan geen oerknal meer, hoi God, alles goed met U?
Tuurlijk joh. Droom maar lekker verderquote:
Ik ken je verder niet, Rienk lijkt me geen domme gozer. Het zou leuke beelden opleverenquote:Op zondag 23 maart 2014 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk in gedachte een debat met rienk over het zijn "bewijs" van het bestaan van een God! Is dat een goed idee?
De vrouw is slechts een bijproduct?quote:
Ik ook ik heb alleen geen piemelquote:
Dat vind ik persoonlijk ook maar misschien is dat te makkelijk. Ik had gehoopt dat Nicolien als filosoof en atheist die argumenten zou geven tov Rienk. Die zijn er nl. wel maar ze is nog zo jong en ik bewonder haar in haar "inleving" voor Rienks wereldbeeld. Dus....quote:Op zondag 23 maart 2014 04:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, Rienk lijkt me geen domme gozer. Het zou leuke beelden opleveren
Een biertje is ook goed hoor, Minder pijnlijkquote:
Die krengen zijn vroeg opquote:Op zondag 23 maart 2014 04:58 schreef Inodder het volgende:
Vogels beginnen hier te jengelen.... bedtijd?
Heb je vannacht de klok wel een uur terug gedraaid?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:58 schreef Inodder het volgende:
Vogels beginnen hier te jengelen.... bedtijd?
Oeps dank je voor de herinneringquote:Op zondag 23 maart 2014 04:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je vannacht de klok wel een uur terug gedraaid?
En toen was het nog maar 4 uurquote:Op zondag 23 maart 2014 04:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb je vannacht de klok wel een uur terug gedraaid?
Dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 23 maart 2014 05:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
prima toch! moet je m volgende week wel ff 2 uur vooruit zetten, dat is de straf
quote:Op zondag 23 maart 2014 04:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Een biertje is ook goed hoor, Minder pijnlijk
Wat is dat voor bier. Kleine foto oh KLIK dat ken ik nietquote:
Jumbo-Goedkoop-Pitt-Bier-met-blanke-dop.jpgquote:Op zondag 23 maart 2014 05:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat voor bier. Kleine foto oh KLIK dat ken ik niet
Meuk... maar wel te zuipen... ben normaal van de grolsch of jupiler....quote:Op zondag 23 maart 2014 05:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat voor bier. Kleine foto oh KLIK dat ken ik niet
Ik ben meer een trippel bier drinker. Ik drink het als wijnquote:Op zondag 23 maart 2014 05:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jumbo-Goedkoop-Pitt-Bier-met-blanke-dop.jpg
Heb jij deze foto net gemaakt?quote:Op zondag 23 maart 2014 05:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Meuk... maar wel te zuipen... ben normaal van de grolsch of jupiler.... [ afbeelding ]
oh ik ben nu wat meer van de wijn, ik drink het als trippel bierquote:Op zondag 23 maart 2014 05:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben meer een trippel bier drinker. Ik drink het als wijn
quote:Op zondag 23 maart 2014 05:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh ik ben nu wat meer van de wijn, ik drink het als trippel bier
interessant blog heb jijquote:Op zondag 23 maart 2014 05:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
check de url... wat denk je zelf![]()
http://voerblog.nl/wp-con(...)r-met-blanke-dop.jpg
Dit is het lichtste, slapste biertje dat ik ooit heb gedronken, vergelijkbaar met Spa Rood. ~Mquote:Op zondag 23 maart 2014 05:17 schreef Joezi het volgende:
Pitt Bier is dus typisch zuinig Hollands: het lijkt nog op bier, maar op alles wat het bijzonder zou kunnen maken of karakter zou kunnen geven lijkt te zijn bezuinigd.
Mooie rescensie op het blog
Niks mis met zunig. Doe ik ookquote:Op zondag 23 maart 2014 05:17 schreef Joezi het volgende:
Pitt Bier is dus typisch zuinig Hollands: het lijkt nog op bier, maar op alles wat het bijzonder zou kunnen maken of karakter zou kunnen geven lijkt te zijn bezuinigd.
Mooie rescensie op het blog
kun je lekker snel wegklokken tochquote:Op zondag 23 maart 2014 05:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dit is het lichtste, slapste biertje dat ik ooit heb gedronken, vergelijkbaar met Spa Rood. ~M
Owja nee. Ik werkquote:
Neequote:Op zondag 23 maart 2014 05:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh vertel wat doe je, wat zijn je ambities en carrièreperspectieven?
aaah toe?? nooit meer slapen?quote:Op zondag 23 maart 2014 05:29 schreef Inodder het volgende:
mensen het was mij een waar genoegen... kuch... een deel van deze nacht met jullie door te mogen brengen... biertje bijna op... ik doe nog een peuk, en ga dan zo eens mijn oogjes sluiten... alvast een welterusten voor jullie straks
quote:Op zondag 23 maart 2014 05:29 schreef Inodder het volgende:
mensen het was mij een waar genoegen... kuch... een deel van deze nacht met jullie door te mogen brengen... biertje bijna op... ik doe nog een peuk, en ga dan zo eens mijn oogjes sluiten... alvast een welterusten voor jullie straks
leven? waar?quote:Op zondag 23 maart 2014 05:30 schreef Inodder het volgende:
leuk dat er weer een beetje leven in de sc komt btw
quote:Op zondag 23 maart 2014 05:30 schreef Inodder het volgende:
leuk dat er weer een beetje leven in de sc komt btw
Goh wat? Moet ik mijn CV hier zetten. Denk je dat ik zo simpel benquote:
nee verveel me niet met je CV, het ging om je nieuwe baantje!quote:Op zondag 23 maart 2014 05:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Goh wat? Moet ik mijn CV hier zetten. Denk je dat ik zo simpel ben
vieze valse stokert ben je!quote:Op zondag 23 maart 2014 05:31 schreef Joezi het volgende:
[..]ik kwam hier voor een bitchfight, maar poezelkreng is m gesmeerd
Ik krijg dat kreng nog welquote:Op zondag 23 maart 2014 05:31 schreef Joezi het volgende:
[..]ik kwam hier voor een bitchfight, maar poezelkreng is m gesmeerd
quote:
Ehm hebben jullie nog iets te melden wat de moeite waard is om over na te denken? Ik bedoel boven het niveau van Charlotte?quote:
Waar kan ik stemmenquote:Op zondag 23 maart 2014 05:35 schreef Joezi het volgende:
Het begon als een nek-aan-nek race, maar soury lijkt m te winnen [ afbeelding ]
Ik momenteel absoluut niet sorryquote:Op zondag 23 maart 2014 05:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ehm hebben jullie nog iets te melden wat de moeite waard is om over na te denken? Ik bedoel boven het niveau van Charlotte?
quote:Op zondag 23 maart 2014 05:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
op de COS staat ie al een tijdje, op wie ga je stemmen?
jij haakt af midden in diepgaande conversatiesquote:Op zondag 23 maart 2014 05:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ehm hebben jullie nog iets te melden wat de moeite waard is om over na te denken? Ik bedoel boven het niveau van Charlotte?
Dat is gunstig voor mij, dus hou je kopquote:Op zondag 23 maart 2014 05:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij haakt af midden in diepgaande conversaties
jij bent meer van de oneliners?quote:Op zondag 23 maart 2014 05:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is gunstig voor mij, dus hou je kop
Ok that's it. Jullie begrijpen mij nietquote:Op zondag 23 maart 2014 05:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
jij haakt af midden in diepgaande conversaties
Wil jij wel begrepen worden?quote:Op zondag 23 maart 2014 05:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ok that's it. Jullie begrijpen mij niet
Als jij mij wilt begrijpen wil ik begrepen wordenquote:
Uhh ja Poezeligding is niet mijn ding. Dat is mijn roep aan de bevolkingquote:
Foei!quote:Op zondag 23 maart 2014 05:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ja Poezeligding is niet mijn ding. Dat is mijn roep aan de bevolking
Ik mag je welquote:Op zondag 23 maart 2014 05:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als jij mij wilt begrijpen wil ik begrepen worden
quote:
Nou dat scheelt. Ik heb gewoon lol hier hoor. Ik ben blij met de polquote:Op zondag 23 maart 2014 05:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ik heb altijd al gemogen willen worden. ik mag jou ook
Ik kan doen wat ik wil, maar niet willen wat ik wilquote:Op zondag 23 maart 2014 05:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als jij mij wilt begrijpen wil ik begrepen worden
He gadver nu zit ik ineens weer in de realiteitquote:Op zondag 23 maart 2014 05:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat scheelt. Ik heb gewoon lol hier hoor. Ik ben blij met de pol
Jij doet altijd wat je wilt maar wat je wilt hoeft niet jouw wil te zijn toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 05:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kan doen wat ik wil, maar niet willen wat ik wil
Ik zou wel willen willenquote:Op zondag 23 maart 2014 05:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jij doet altijd wat je wilt maar wat je wilt hoeft niet jouw wil te zijn toch?
Het is te vroeg om na te denkenquote:Op zondag 23 maart 2014 05:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
even nagenieten?quote:Op zondag 23 maart 2014 06:00 schreef Inodder het volgende:
volgens mij was ik even "vertrokken"![]()
nog 1 peuk dan maar
Ik ook op de gezondheid van die Poezelquote:Op zondag 23 maart 2014 06:00 schreef Inodder het volgende:
nog 1 peuk dan maar
quote:
Is die stemming annoniem?quote:Op zondag 23 maart 2014 05:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
op de COS staat ie al een tijdje, op wie ga je stemmen?
Het loket is geslotenquote:Op zondag 23 maart 2014 06:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is die stemming annoniem?![]()
en als ik dat nu terstond doe?
Hihi ik dacht dat het te laat wasquote:
slaap trusten! (mag ik met je mee?)quote:Op zondag 23 maart 2014 05:52 schreef Kijkertje het volgende:
Zucht het leven is mooi! en nu ga ik slapenik vind julie inspirerend
Hangt er vanaf waar je bentquote:
Ik ookquote:Op zondag 23 maart 2014 06:00 schreef Inodder het volgende:
nog 1 peuk dan maar
Als we onze wil willen willen, willen we dan nog wel?quote:Op zondag 23 maart 2014 06:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Dat zou ik wel willen. Mijn wil wil willen
Altijdquote:
Ik wil welquote:Op zondag 23 maart 2014 05:56 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is mooi en de ochtend ploeg ruimt de puin wel opquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als we onze wil willen willen, willen we dan nog wel?
Tuurlijk! Het is een kwestie van willen. Zo lang je wilt is die wil gedwongen om te willen.quote:Op zondag 23 maart 2014 06:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als we onze wil willen willen, willen we dan nog wel?
op de gezondheid van de mensheid!quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 06:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is mooi en de ochtend ploeg ruimt de puin wel op
Gaan wij dan ook slapenquote:
Waar is in die zin een breed filosofisch begripquote:
Ik heb hem reeds gevondenquote:Op zondag 23 maart 2014 06:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ookNog 1 peukje en dan ga ik echt mijn bedje opzoeken
cutequote:Op zondag 23 maart 2014 06:12 schreef Kijkertje het volgende:
Ammele= allemaal volgens mijn zoon toe ie klein was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |