Krokethoofd?quote:
Crisis, duurt het drie uur??quote:
Ik zou gewoon zo tussen de 30:00 en 40:00 kijken voor Angel, wil je niet je hele avond kwijt zijn.quote:
Ik vind musicals hartstikke leuk maar inderdaad, maar avonden duren niet meer zo lang ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zo tussen de 30:00 en 40:00 kijken voor Angel, wil je niet je hele avond kwijt zijn.
Ahhhh, zo! Ze hebben eigenlijk allemaal wel een "KROKET!!!!quote:
Maar niet een groene jurk!!! [/oplete]quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef LeBeau het volgende:
Ahhhh, zo! Ze hebben eigenlijk allemaal wel een "KROKET!!!!![]()
![]()
" hoofd.
Daarom dat t gala ook begint met de definitie van Amateur.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt zo'n krokethoofd.
Ik scroll nu een beetje er doorheen op zoek naar je optreden en je nominatie, Ang3l, maar ik vind eigenlijk de term "amateur" een beetje denigrerend klinken als ik zie hoe goed het is.
Iemand die het ernaast doet in plaats van fulltime?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom dat t gala ook begint met de definitie van Amateur.
Van 20 tot 23 ja was t jaquote:
Misschien kijk ik het in etappes dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van 20 tot 23 ja was t ja
Met optredens en speeches en medleys en zo. Ensembles, choreo's, mannelijke hoofd- en bijrollen, vrouwelijke hoofd- en bijrollen. Allemaal hebben ze iets gedaan. Dan ben je wel ff bezig
Ik was aan het scrollen!!!! skimmen!!! fastforwarden!!!! zappen!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
Daarom dat t gala ook begint met de definitie van Amateur.
Ja zoiets. Iemand die t doet voor liefhebberij ipv als baan. Al vind ik dat ook niet helemaal passen, want er zijn zat amateurs die amateur zijn omdat ze er hun baan nog niet van KUNNEN maken maar dat wel willen. Dus is t dan puur liefhebberij?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand die het ernaast doet in plaats van fulltime?
Ik houd al die associaties van jou niet meer bij, Dirkje!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:00 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Maar niet een groene jurk!!! [/oplete]
Ja. Met een optie tot prof later.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Iemand die t doet voor liefhebberij ipv als baan. Al vind ik dat ook niet helemaal passen, want er zijn zat amateurs die amateur zijn omdat ze er hun baan nog niet van KUNNEN maken maar dat wel willen. Dus is t dan puur liefhebberij?
Ang3l. Valentijnsdag. Gedichten. Kroketten. Kantine. Groene Broek. Massahysterie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik houd al die associaties van jou niet meer bij, Dirkje!
Ja, ondertussen ben ik mentaal bij, maar het duurde even. Ik wees gewoon op de groene jurk omdat het mijn favoriete kleur groen is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:16 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ang3l. Valentijnsdag. Gedichten. Kroketten. Kantine. Groene Broek. Massahysterie.
[ afbeelding ]
Er zijn er minstens vijfitgquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef LeBeau het volgende:
Je zit gewoon tinten groen te verzinnen, Dirkje.
Ja, het was niet hetzelfde zonder jou.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:15 schreef Luigi het volgende:
Ik ben er! Hebben jullie me gemist? Zeg ff!!
Hoe voelt dat nou, zo geliefd zijn door een stel [HOMO]s?quote:
Ik heb niks tegen homo's.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zo geliefd zijn door een stel [HOMO]s?
Ik ben ook even weggeweest. Seems legitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:15 schreef Luigi het volgende:
Ik ben er! Hebben jullie me gemist? Zeg ff!!
Puur platonisch, toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben ook even weggeweest. Seems legit
Vrij oppervlakkig. Dat is mijn bed overigens, 3,6m2quote:
Da's ook niet groot. En daar liggen jullie met z'n tweeen in?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrij oppervlakkig. Dat is mijn bed overigens, 3,6m2
Hoezo niet groot? 1,8 bij 2 meter. Is voor de meeste stellen meer dan voldoende hoor. Dat mijn bed nou 2,2 meter lang is ipv 2 meter is een uitzondering...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's ook niet groot. En daar liggen jullie met z'n tweeen in?
Oh, rekenfoutjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoezo niet groot? 1,8 bij 2 meter. Is voor de meeste stellen meer dan voldoende hoor. Dat mijn bed nou 2,2 meter lang is ipv 2 meter is een uitzondering...
Nee, ik dacht, mijn bed is 1.40 dus da's 3.8m2quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht, mijn bed is 1.40 dus da's 3.8m2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |