Dat is onze fusion gvd. Krio en Choco in eenquote:
Waarom moet jij nou weer meer dan de helft van de naam innemen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is onze fusion gvd. Krio en Choco in een
Oh snap het al, omdat mijn penis al ruim driekwart van onze gezamenlijke roede maakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer meer dan de helft van de naam innemen?
jouw penis heeft kk grote baardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh snap het al, omdat mijn penis al ruim driekwart van onze gezamenlijke roede maakt.
haha penisbaardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jouw penis heeft kk grote baard
wooooowquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zei hij dan?
Ze heeft gewoon een mooi hoofd alleen zo zonde dat ze niet gewoon wat gaat afvallen.
Dus volg je deze SC fanatiek of sherlock je gewoon?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wooooowecht gewoon bijna eng dat jullie zo obsessed zijn over mijn appearance
Het is erger hoe obsessed jij bent met jezelf denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wooooowecht gewoon bijna eng dat jullie zo obsessed zijn over mijn appearance
Ik sherlock om de zoveel dagen wat m'n fans over mij te zeggen hebben. Altijd genietenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus volg je deze SC fanatiek of sherlock je gewoon?
lol denk je dat als ik dat echt was ik niet al afgevallen was? makes no sense womanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is erger hoe obsessed jij bent met jezelf denk ik.
homoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik vind Dromenvangertje anders perfect zoals ze nu is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
quote:
Ik zal de jouwe voortaan liefkozend King Tut noemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jouw penis heeft kk grote baard
Je valt ook op Snow. Als je DV dan ook nog perfect vindt, dan zegt dat al genoeg over je smaak.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef KaoloJoeka het volgende:
alle hoop voor mij is verloren. Gore thread op /b/ kijken terwijl ik eetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal de jouwe voortaan liefkozend King Tut noemen.
Het zit je kennelijk dwarsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar even he, ben ik zo interessant dat er een keer in de zoveel tijd gewoon over mij gepraat móet worden? Of hebben jullie gewoon zo weinig te vertellen aan elkaar dat jullie je frustraties gewoon maar uiten door op mijn figuur te haten?
Ik zit er verder niet mee maar vraag me meer af waarom. Tis niet dat ik moddervet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |