ik heb mij op fok laten vertellen dat als je lenig bent het gewoon kan, wat mij aannamelijk lijkt aangezien er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen toch alleen zichzelf pijpen als ze of een enorme lans hebben, of een rib laten verwijderen?
bij nader inzien acht ik de kans groot dat jij het wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
Ja, zou een gifje posten hier maar dat mag niet. Mannen kunnen zichzelf zelfs pijpen.
Nee, gewoon lenig zijn. Je hebt toch ook van die chinezen acrobaten die zichzelf in een kleine doos kunnen proppen? Kwestie van oefenen en leniger worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen toch alleen zichzelf pijpen als ze of een enorme lans hebben, of een rib laten verwijderen?
Dus in je mondje lukt niet, maar gewoon ergens op je gezicht wel? Of kom je niet hoger dan je tepels?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou de duiven van het dak kunnen schieten, als ik zo goed kon richten
Daar beginnen ze al jong mee heb ik begrepen. Ik denk dat dat hier dus ook bij is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon lenig zijn. Je hebt toch ook van die chinezen acrobaten die zichzelf in een kleine doos kunnen proppen? Kwestie van oefenen en leniger worden.
als ik mijzelf raak ben ik natuurlijk homo, duhquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus in je mondje lukt niet, maar gewoon ergens op je gezicht wel? Of kom je niet hoger dan je tepels?
dat ding zit er al een poosje dus je moet dat niet uitsluiten hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar beginnen ze al jong mee heb ik begrepen. Ik denk dat dat hier dus ook bij is.
Oh bah, die MI van kleine jongetjes nuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat ding zit er al een poosje dus je moet dat niet uitsluiten he
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik kon helaas in mijn eigen gezicht spuiten toen mijn vriendin die kant op richtte terwijl ik op mijn rug lag.
Nu toon ik mijn kwetsbare kant en dan ga jij zitten lachen? Het lef.quote:
de wie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh bah, die MI van kleine jongetjes nu
Sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu toon ik mijn kwetsbare kant en dan ga jij zitten lachen? Het lef.
Mental Image.quote:
kun jij jezelf beffen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mental Image.
Er spoken vaak rare vragen door mijn hoofd. Waaronder dus deze.
Nee, daar had ik vast jonger mee moeten beginnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kun jij jezelf beffen?
veel belangrijker natuurlijk
Ze kon er destijds niet erg om lachen zelf, tegenwoordig wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SorryMaar ik vind dat echt een grappige actie van je vriendin.
![]()
Was het in je oog?
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kon er destijds niet erg om lachen zelf, tegenwoordig wel.
Maar nee, niet in mijn oog.![]()
De rest wel dan? In de poll mis ik namelijk de optie "Nee, en ik ga het ook zeker niet proberen."quote:Er waren er ook een paar die dit nog nooit hadden getest.
De rest had het inderdaad wel getest ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:01 schreef Putjesplasser het volgende:
[..]
De rest wel dan? In de poll mis ik namelijk de optie "Nee, en ik ga het ook zeker niet proberen."
Hoiquote:
get em while theyre youngquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, daar had ik vast jonger mee moeten beginnen.
Ik bedoel eigenlijk, gewoon als je op je rug ligt of onderuit gezakt zit en jezelf aftrekt. Geen lastige poses. En het is blijkbaar zo dat niet iedereen dit kan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm en ts, natuurlijk kan iedereen dit, als tie op zijn kop gaat hangen moet het sowieso lukken, kwestie van mikken...
Ik denk dat de personen in kwestie dat zelf wel kunnen bepalen, niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik denk weldat iedereen dat kan. Als ze maar opgewonden genoeg zijn eh/
En dat is met de leeftijd gekomen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Mijn spuitkracht is minder geworden maar ik heb het ooit wel gekund.
Yup, ik hik tegen de dertig aan en ik merk dat het echt is afgenomen, qua spuitkracht. Ik denk ook wel dat het een verschil maakt als je ejaculeert na het masturberen of na een dampend potje sex.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat is met de leeftijd gekomen?![]()
Typisch dat heb ik dus al een paar keer eerder begrepen.
je zou wel over de rug van je partner kunnen spuiten tot op het achterhoofd of zo? Dat telt ook welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef bosatlas het volgende:
Zou wel kunnen denk ik maar heb daar toch echt geen interesse of zin in :s
tjahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, gewoon als je op je rug ligt of onderuit gezakt zit en jezelf aftrekt. Geen lastige poses. En het is blijkbaar zo dat niet iedereen dit kan.Vandaar juist mijn vraag.
Denk je dat dat temaken heeft met afname van vruchtbaarheid. Ik bedoel, hoe ouder een man of vrouw word, hoe moeilijker het is om zwanger te geraken. Zou dat met elkaar temaken hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yup, ik hik tegen de dertig aan en ik merk dat het echt is afgenomen, qua spuitkracht. Ik denk ook wel dat het een verschil maakt als je ejaculeert na het masturberen of na een dampend potje sex.
Niet iedere vrouw kan dat. Dat heb ik althans begrepenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tjah
kan iedere vrouw spuiten? of alleen onder de 30
zonde! echt steken laten vallen danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw kan dat. Dat heb ik althans begrepenHier heb ik geen onderzoek naar gedaan
Lijkt me een logische verklaringquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat dat temaken heeft met afname van vruchtbaarheid. Ik bedoel, hoe ouder een man of vrouw word, hoe moeilijker het is om zwanger te geraken. Zou dat met elkaar temaken hebben?
wil jij dat onderzoek doen?quote:
Natuurlijk kan niet iedereen dit, hoeveel vriendjes heb je gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, gewoon als je op je rug ligt of onderuit gezakt zit en jezelf aftrekt. Geen lastige poses. En het is blijkbaar zo dat niet iedereen dit kan.Vandaar juist mijn vraag.
En niet elke man kan zijn eigen gezicht onderspuiten. Daarom een nutteloos topic, vind je niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw kan dat. Dat heb ik althans begrepenHier heb ik geen onderzoek naar gedaan
Tuurlijk niet, ik beweer nergens dat elke man dit kan. wel goed lezen he, meneertjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef Ruif het volgende:
[..]
En niet elke man kan zijn eigen gezicht onderspuiten. Daarom een nutteloos topic, vind je niet?
Wat heeft dit met mijn vriendjes temakenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Ruif het volgende:
[..]
Natuurlijk kan niet iedereen dit, hoeveel vriendjes heb je gehadZelf heb ik niet de behoefte mijn eigen gezicht te bevuilen met kwak en mis de hierboven genoemde optie, 'Nee, en ik ga dit ook niet proberen'
Waar zeg ik dat jij dit beweert? Erg vervelend toontje btw ( 'meneertje, wtfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik beweer nergens dat elke man dit kan. wel goed lezen he, meneertje
[..]
Wat heeft dit met mijn vriendjes temakenEn lees eens wat beter, ik beweer nérgens dat elke man dit kan. juist niet.
Leuk dat je mijn toon kunt horenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:58 schreef Ruif het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij dit beweert? Erg vervelend toontje btw ( 'meneertje, wtf)Ik geef aan dat ik het een totaal nutteloos topic vind. Als je gewoon even op internet zoekt had je gelezen dat de kracht van ejaculatie onder andere te maken heeft met de leeftijd van een man. Oudere mannen spuiten minder ver. De andere oorzaken mag je zelf even googelen.
Het kwam ineens in me op, toen moest ik het weten. Ik vind zulke dingen wel interessant. En nu kan ik wel op wikipedia rondneuzen, maar ik vraag het liever gewoon aan mensen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:55 schreef bosatlas het volgende:
Mag ik vragen waarom je zo nieuwsgierig bent hoe sterk een ejaculatie is? :p
Dus als ik het goed begrijp mogen er alleen mensen reageren die het met je eens zijn? Je houdt niet zo van kritiek?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn toon kunt horenAls je het nutteloos vind, post dan lekker ergens anders. Niemand dwingt jou om je hierin te mengen. Bedankt voor je input verder
Ja, behalve als ze het niet met je eens zijn dus? Zal een goed representatief beeld gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het kwam ineens in me op, toen moest ik het weten. Ik vind zulke dingen wel interessant. En nu kan ik wel op wikipedia rondneuzen, maar ik vraag het liever gewoon aan mensen.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mogen er alleen mensen reageren die het met je eens zijn? Je houdt niet zo van kritiek?
[..]
Ja, behalve als ze het niet met je eens zijn dus? Zal een goed representatief beeld gevenNou, om je te helpen. Net als elke fokker spuit ik met mijn 30cm lange krachtpatser nog een deur uit het slot.
okequote:
oja? nou uh suc6, dan zitten toch je ribben in de weg..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb mij op fok laten vertellen dat als je lenig bent het gewoon kan, wat mij aannamelijk lijkt aangezien er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffen
Wat ben jij voor gefrustreerde lamzak? Het is een prima vraag die in dit subforum goed op zijn plek is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mogen er alleen mensen reageren die het met je eens zijn? Je houdt niet zo van kritiek?
[..]
Ja, behalve als ze het niet met je eens zijn dus? Zal een goed representatief beeld gevenNou, om je te helpen. Net als elke fokker spuit ik met mijn 30cm lange krachtpatser nog een deur uit het slot.
Ik begrijp je heel goed, je hele topic is alleen onzin. 'Spuiten jonge mannen gemiddeld verder dan oudere mannen?'. Dat is in dezelfde categorie als 'hangen de borsten van oudere vrouwen meer dan die van jongere vrouwen?' Prima dat jij te lui bent om zelf na te denken, maar raak niet geïrriteerd als ik je op een normale manier wat het antwoord op je vraag is en dat ze juist hiervoor google gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor.Je begrijpt het niet goed, maar dat geeft niet.
dit vraagt om pics...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
oja? nou uh suc6, dan zitten toch je ribben in de weg..
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik spoot ooit eens vanaf het balkon een volwassen vent van zijn brommer af. Nu is dat in de regel wel minder en lukt me dat alleen nog bij een oud vrouwtje op een damesfiets. Al is de mate van opwinding en eh, druk die erop staat ook wel een bepalende factor in deze.
Jiskefetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]![]()
En de kleuters hier die dat blijkbaar nog steeds niet snappen
Jij hebt er echt helemaal geen verstand van hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat dat temaken heeft met afname van vruchtbaarheid. Ik bedoel, hoe ouder een man of vrouw word, hoe moeilijker het is om zwanger te geraken. Zou dat met elkaar temaken hebben?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Kun jij in je eigen mond/gezicht ejaculeren?
Je hebt gestemd op: Ja, en ik ben 30 - 40 jaar.
tof, ik geloof dat jij dus een pro bent. Kun jij ook (als je geil genoeg bent) de afstandsbediening bedienen met je cumshot?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik spoot ooit eens vanaf het balkon een volwassen vent van zijn brommer af. Nu is dat in de regel wel minder en lukt me dat alleen nog bij een oud vrouwtje op een damesfiets. Al is de mate van opwinding en eh, druk die erop staat ook wel een bepalende factor in deze.
nee hoor, heeft gewoon met de persoon te maken. De ene kan het wel de ander niet. En bij de ene zou dat liggen aan de opwinding of wat dan ook. Maar ik weet van bepaalde mannen (omdat ze mij dit hebben toevertrouwd ) dat ze het niet (meer) kunnen. En toen ze jong waren wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt er echt helemaal geen verstand van he
Het heeft geen ruk met leeftijd te maken. Voeding, opgewondendheid en tijd sinds laatste keer. That's it.
En mannen kunnen tot aan hun dood bezwangeren, ook al zijn ze 110.
kun jij in je mondje squirtten?quote:
Als je geen serieuze antwoorden wil krijgen, moet je naar ONZ. En jouw ervaringen betekenen nog niet dat het altijd zo is. Nogmaals, het wordt niet minder door ouderdom. Je levensstijl kan wel veranderen, en dat kan dan wel weer invloed hebben.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor, heeft gewoon met de persoon te maken. De ene kan het wel de ander niet. En bij de ene zou dat liggen aan de opwinding of wat dan ook. Maar ik weet van bepaalde mannen (omdat ze mij dit hebben toevertrouwd ) dat ze het niet (meer) kunnen. En toen ze jong waren wel.
Doe niet zo serieus joh
Nee, working on it.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kun jij in je mondje squirtten?
In de mijne mag ook hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |