ik heb mij op fok laten vertellen dat als je lenig bent het gewoon kan, wat mij aannamelijk lijkt aangezien er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen toch alleen zichzelf pijpen als ze of een enorme lans hebben, of een rib laten verwijderen?
bij nader inzien acht ik de kans groot dat jij het wasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
Ja, zou een gifje posten hier maar dat mag niet. Mannen kunnen zichzelf zelfs pijpen.
Nee, gewoon lenig zijn. Je hebt toch ook van die chinezen acrobaten die zichzelf in een kleine doos kunnen proppen? Kwestie van oefenen en leniger worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ze kunnen toch alleen zichzelf pijpen als ze of een enorme lans hebben, of een rib laten verwijderen?
Dus in je mondje lukt niet, maar gewoon ergens op je gezicht wel? Of kom je niet hoger dan je tepels?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou de duiven van het dak kunnen schieten, als ik zo goed kon richten
Daar beginnen ze al jong mee heb ik begrepen. Ik denk dat dat hier dus ook bij is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon lenig zijn. Je hebt toch ook van die chinezen acrobaten die zichzelf in een kleine doos kunnen proppen? Kwestie van oefenen en leniger worden.
als ik mijzelf raak ben ik natuurlijk homo, duhquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus in je mondje lukt niet, maar gewoon ergens op je gezicht wel? Of kom je niet hoger dan je tepels?
dat ding zit er al een poosje dus je moet dat niet uitsluiten hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar beginnen ze al jong mee heb ik begrepen. Ik denk dat dat hier dus ook bij is.
Oh bah, die MI van kleine jongetjes nuquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat ding zit er al een poosje dus je moet dat niet uitsluiten he
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:42 schreef Catkiller het volgende:
Ik kon helaas in mijn eigen gezicht spuiten toen mijn vriendin die kant op richtte terwijl ik op mijn rug lag.
Nu toon ik mijn kwetsbare kant en dan ga jij zitten lachen? Het lef.quote:
de wie?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh bah, die MI van kleine jongetjes nu
Sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu toon ik mijn kwetsbare kant en dan ga jij zitten lachen? Het lef.
Mental Image.quote:
kun jij jezelf beffen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mental Image.
Er spoken vaak rare vragen door mijn hoofd. Waaronder dus deze.
Nee, daar had ik vast jonger mee moeten beginnen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kun jij jezelf beffen?
veel belangrijker natuurlijk
Ze kon er destijds niet erg om lachen zelf, tegenwoordig wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SorryMaar ik vind dat echt een grappige actie van je vriendin.
![]()
Was het in je oog?
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze kon er destijds niet erg om lachen zelf, tegenwoordig wel.
Maar nee, niet in mijn oog.![]()
De rest wel dan? In de poll mis ik namelijk de optie "Nee, en ik ga het ook zeker niet proberen."quote:Er waren er ook een paar die dit nog nooit hadden getest.
De rest had het inderdaad wel getest ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:01 schreef Putjesplasser het volgende:
[..]
De rest wel dan? In de poll mis ik namelijk de optie "Nee, en ik ga het ook zeker niet proberen."
Hoiquote:
get em while theyre youngquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, daar had ik vast jonger mee moeten beginnen.
Ik bedoel eigenlijk, gewoon als je op je rug ligt of onderuit gezakt zit en jezelf aftrekt. Geen lastige poses. En het is blijkbaar zo dat niet iedereen dit kan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:14 schreef Spanky78 het volgende:
Ehm en ts, natuurlijk kan iedereen dit, als tie op zijn kop gaat hangen moet het sowieso lukken, kwestie van mikken...
Ik denk dat de personen in kwestie dat zelf wel kunnen bepalen, niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:18 schreef Spanky78 het volgende:
Ik denk weldat iedereen dat kan. Als ze maar opgewonden genoeg zijn eh/
En dat is met de leeftijd gekomen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:21 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Mijn spuitkracht is minder geworden maar ik heb het ooit wel gekund.
Yup, ik hik tegen de dertig aan en ik merk dat het echt is afgenomen, qua spuitkracht. Ik denk ook wel dat het een verschil maakt als je ejaculeert na het masturberen of na een dampend potje sex.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat is met de leeftijd gekomen?![]()
Typisch dat heb ik dus al een paar keer eerder begrepen.
je zou wel over de rug van je partner kunnen spuiten tot op het achterhoofd of zo? Dat telt ook welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:29 schreef bosatlas het volgende:
Zou wel kunnen denk ik maar heb daar toch echt geen interesse of zin in :s
tjahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, gewoon als je op je rug ligt of onderuit gezakt zit en jezelf aftrekt. Geen lastige poses. En het is blijkbaar zo dat niet iedereen dit kan.Vandaar juist mijn vraag.
Denk je dat dat temaken heeft met afname van vruchtbaarheid. Ik bedoel, hoe ouder een man of vrouw word, hoe moeilijker het is om zwanger te geraken. Zou dat met elkaar temaken hebben?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:27 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yup, ik hik tegen de dertig aan en ik merk dat het echt is afgenomen, qua spuitkracht. Ik denk ook wel dat het een verschil maakt als je ejaculeert na het masturberen of na een dampend potje sex.
Niet iedere vrouw kan dat. Dat heb ik althans begrepenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tjah
kan iedere vrouw spuiten? of alleen onder de 30
zonde! echt steken laten vallen danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw kan dat. Dat heb ik althans begrepenHier heb ik geen onderzoek naar gedaan
Lijkt me een logische verklaringquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat dat temaken heeft met afname van vruchtbaarheid. Ik bedoel, hoe ouder een man of vrouw word, hoe moeilijker het is om zwanger te geraken. Zou dat met elkaar temaken hebben?
wil jij dat onderzoek doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |