Echt ongelooflijk, die vent is hartstikke verknipt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
'Hartverscheurend liefdesverdriet' donder toch op.
is ook zo. Nico wil geen seks en rienk wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht altijd dat Rienk veel verliefder was op Nicolien dan zij op hem.
Ach, dat-ie in de Here is, is nog tot daar aan toe, maar dat iedereen om hem heen ook in de Here moet zijn is inderdaad eng.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Met volk als Rienk valt niet te praten joh, die trekt toch niet bij. Geestelijk gestoord zulke mensen
Wel beter ja!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou Rienk ook benauwend vinden. Nicoline moet afstand gaan nemen.
Sterkte, Miek!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef Miek37 het volgende:
Wat een muts ben ik toch ook, zit ik hier een traantje weg te pinken om die lieve Nico en die hufter van een Rienk.
Volgens mij was ze helemaal niet verliefd op hem nee. Maar ze mag blij zijn dat ze van hem af isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik dacht altijd dat Rienk veel verliefder was op Nicolien dan zij op hem.
Dat meen je toch niet echt mag ik hopen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef Miek37 het volgende:
Wat een muts ben ik toch ook, zit ik hier een traantje weg te pinken om die lieve Nico en die hufter van een Rienk.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt mag ik hopen?
Niek is toch een door en door goed mens, ik vind het zielig als zo iemand verdriet heeft maar ze verdient iemand die beter als die religek.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Emil tot dusver de meest pure Utopiaan. Het gaat niet om wie wat bouwt of aan inkomsten binnenbrengt, het gaat om cultuur. En als iemand mensen verbindt is hij het. Door te luisteren naar wat er speelt, mensen een spiegel voor te houden, praktisch mee te denken of meedoen met een geintje om de sfeer even wat te ontspannen.
En zonder dat hij meteen alles aan iedereen doorkletst, zoals ander volk daar.
En Nicolien is straks blij dat ze van die parasiet af is. Zoals hij zich aan haar vastklampte. Als de teek aan de l*l van Ruud.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:47 schreef IMVHI het volgende:
Die Rienk beseft volgens mij niet wat voor een pareltje hij laat lopen. Zo'n iemand gaat hij nooit meer vinden
Hij vindt nooit iemand bedoel jequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:47 schreef IMVHI het volgende:
Die Rienk beseft volgens mij niet wat voor een pareltje hij laat lopen. Zo'n iemand gaat hij nooit meer vinden
Waarom is dat raar, als je iemand als Nicolien alle geluk vd wereld toewenst?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt mag ik hopen?
Dat je er om moet huilen. Dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed, ik kijk ook niet vaak streams dus ben misschien minder betrokken, dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waarom is dat raar, als je iemand als Nicolien alle geluk vd wereld toewenst?
Dan vindt hij altijd nog troost in de heerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij vindt nooit iemand bedoel je
Dit met Nico is ook tijdelijk
Ze is te goed voor Rienk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Waarom is dat raar, als je iemand als Nicolien alle geluk vd wereld toewenst?
Alleen jammer van het uitloopje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef freaky40 het volgende:
Goede uitzending tot zover. Mooi gemonteerd.
Niet overdrijven, ik zei traantje wegpinken, als iemand echt verdriet heeft dat op mij hetzelfde effect als gapen, ik ga meedoen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat je er om moet huilen. Dat kan ik me niet voorstellen. Maar goed, ik kijk ook niet vaa streams dus ben misschien minder betrokken, dat zal het zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen jammer van het uitloopje.
Of verklap ik nou alles?
quote:
Maar alleen voor de here.quote:
En ze schopte Brian. En dat was tof.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:59 schreef freaky40 het volgende:
Nena zei niet zoveel. Was alleen maar mooi.
/nu moet ie het zelf nog door hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |