Zouden ze eens moeten doen. Zag van de zomer veel mannen met eeltklompjes op het terras.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Doen mannen dit ook? Ik heb dat echt nog nooit gedaan!
Het was dan ook een vraag aan de mannenquote:
Het is een openbare kleedkamer en douche. Dus een hoop andere vrouwen zien mijn lelijke voeten dan wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan is het wel heel belangrijk dat het eelt van je voeten is. Vind ik altijd zo'n afknapper in de sportschool, vrouwen met eelt.
Kan ik eindelijk vrij pijnloos met blote voeten over takjes enzo lopen, moet ik het er weer af halen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten doen. Zag van de zomer veel mannen met eeltklompjes op het terras.
Mannen mogen best meer aan verzorging doen. Ze denken dat ze dat niet hoeven omdat ze man zijn, maar het is bij hen net zo smerig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten doen. Zag van de zomer veel mannen met eeltklompjes op het terras.
Hoeft niet echt. Weet wel dat mn vader zo'n eeltschraper heeft en die regelmatig gebruikt.quote:
Dat is mannelijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen mogen best meer aan verzorging doen. Ze denken dat ze dat niet hoeven omdat ze man zijn, maar het is bij hen net zo smerig.
Ben je zo harig ja?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eelt van je voeten geschraapt. oké.Scheren ben ik ook altijd lang mee bezig.
Ga even ergens anders metro-mannen propaganda tentoonspreiden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen mogen best meer aan verzorging doen. Ze denken dat ze dat niet hoeven omdat ze man zijn, maar het is bij hen net zo smerig.
Ik kan de eelt onder m'n voeten goed gebruikenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Doen mannen dit ook? Ik heb dat echt nog nooit gedaan!
Bij mij wordt het op sommige plekjes (bij de hiel en aan de zijkant) wel een beetje hard. Dus dat schraap en vijl ik altijd en daarna smeer ik het in met crème.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeft niet echt. Weet wel dat mn vader zo'n eeltschraper heeft en die regelmatig gebruikt.
Mijn moeder doet dat, maar die heeft echt hele droge voeten. Ik hoef dat zelf gelukkig nog niet te doen. Ik smeer ze alleen met hele vette crème in.quote:
Yo, ontvangen! Zat even terug te lezenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Koffieeeee, je hebt veel gemist vandaag --> DM
Dat viel me wat tegen jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
De laatste meetings heb ik echt niet veel gedronken.
Zo denk ik er ook over. Ik heb er 27 jaar over gedaan om die eelt bij elkaar te sparen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan de eelt onder m'n voeten goed gebruiken
Dat hoor ik wel vaker. Net zoals dat ik niet elegant en vrouwelijk ben, maar vrij lomp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef perro. het volgende:
[..]
wel de humor van een man. dubieusiteiten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij wordt het op sommige plekjes (bij de hiel en aan de zijkant) wel een beetje hard. Dus dat schraap en vijl ik altijd en daarna smeer ik het in met crème.
Ik vind het vies.quote:
Handig op het strand enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik heb er 27 jaar over gedaan om die eelt bij elkaar te sparen.
Dat kan niet goed zijn hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb vaak maagpijn, eigenlijk heb ik bijna dagelijks maagpijn.
Hier is het blijkbaar wel nodig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga even ergens anders metro-mannen propaganda tentoonspreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |