Hij neemt o.a. z'n eigen eten, drinken, water en koks mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
zelfs Nederlandse wijn, en dus geen kadetjes kaas en karnemelk voor Oboema
Lijkt me toch raar zo'n geisoleerd bestaan. Overal waar je gaat zit je in je eigen bekende bubbel, lijkt me heel jammer als je over de hele wereld reist zonder echt iets te zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij neemt o.a. z'n eigen eten, drinken, water en koks mee.
Dit dus. Lijkt me heel bizar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar zo'n geisoleerd bestaan. Overal waar je gaat zit je in je eigen bekende bubbel, lijkt me heel jammer als je over de hele wereld reist zonder echt iets te zien.
Dat is ook maar een beperkt aantal jaar volgens mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is dat 'slechts' voor acht jaar.
Maar zelfs toen Ome Bill C weer eens in het land was een paar weken geleden had hij nog zes man om zich heen.
Gerhard Schröder schrijft in zijn memoires over Clinton dat die een vreselijke prima Donna was, zwolg in het machtigste man ter wereld zijn en iedereen uren en uren liet wachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is dat 'slechts' voor acht jaar.
Maar zelfs toen Ome Bill C weer eens in het land was een paar weken geleden had hij nog zes man om zich heen.
Gevaarlijk uitziend persoon....quote:
Niet gespoeld zeker?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk thuis, lang dagje. Morgen uitslapen(dat betekent dus om 8 uur wakker)
Vanmorgen had ik overigens echt flink keelpijn in het nasofarynx gebied (achter je neus zeg maar) van die verrekte couscous![]()
Wat een gedoe over die top zeg
Je weet toch wat mensen met advies doen?quote:
Wat ik bedenkelijk vind is dat het bordje met die tekst duidelijk al heel vaak gebruikt isquote:
Hate to tell you but i told you so situatiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet toch wat mensen met advies doen?
Zo te zien al in de jaren 70, want toen was die zogenaamde 'moderne' spelling in gebruik en schreef men objekt en instrukties en vuurwapenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat ik bedenkelijk vind is dat het bordje met die tekst duidelijk al heel vaak gebruikt is
Niet gekeken. Kijk misschien nog wel eens via Uitzending Gemist.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:33 schreef AnneX het volgende:
Prachtige beelden uit de jaren '50 : Andere tijden - special op Ned. 2.
Het commentaar, de liedjes, de straten.
Er reden alleen maar oldtimers![]()
En Scheveningen en de boulevard. Enig
Kijk je ook golfer, Piet ?
# generatiegenoten![]()
Heeft járen opgeslagen gelegen en steeds verplaatst etc. Daarom ziet het er zo uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef golfer het volgende:
Zo te zien al in de jaren 70, want toen was die zogenaamde 'moderne' spelling in gebruik en schreef met objekt en instrukties en vuurwapenen.
Nu je het zegt, dat was de tijd van Aksivoerenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien al in de jaren 70, want toen was die zogenaamde 'moderne' spelling in gebruik en schreef men objekt en instrukties en vuurwapenen.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is de PVV-leegloop begonnen
8x Almere
4x Flevoland
1x Europees Parlement
Ik zit te genieten van P&W met Van Rossem die nog even wat olie op het voor gooit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
Ondertussen is de PVV-leegloop begonnen
8x Almere
4x Flevoland
1x Europees Parlement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |