Ik ken em nog uit mn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Hier kreeg alles ook weer randjes met mijn nieuwe brilquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
Wow...mijn nieuwe glazen waren echt nodigHet ziet er in ene een stuk scherper uit allemaal. Minder problemen met focussen ook.
Uiteindelijk is links een half punt achteruit gegaan en een cylindercorrectie van een half punt en rechts had een cylindercorrectie van .75.
Megaverschil dit
Dat zijn geen leuke geintjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
En we hebben mijn neefje nog even dolgedraaid in de lego-winkelJa maar je kan ook deze doos nemen Rick. Of deze. Of deze. Hij kon uiteindelijk geen keuze maken
Leuk en spannend! Veel plezier.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:37 schreef Selestha het volgende:
Vanmiddag komt mijn vader voor het eerst hier op bezoek, spannend!
Die waren bij onze lokale Dekamarkt in alle winkelwagentjes gestopt door een spammer.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:03 schreef borisz het volgende:
Inmiddels drie verzoeken in de mail met mensen die een D66V-winkelwagenmuntje willen. Voor de verzameling
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:39 schreef Bluezz het volgende:
Gisteravond hebben we operatie poes gedaan.Geweldig resultaat na alle ellende en schrik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phpd...pijntje hier...pijntje daar...![]()
Ja, de pubertijd komt met gebreken.quote:
Nee, hij heeft een hotel in de buurt geboekt en vanmiddag gaan we naar de pub, morgen komt hij om mijn schoonouders te zien en daarna gaan we samen naar York. Dinsdagmiddag gaat hij al weer weg, het is echt een bliksembezoekquote:Op zondag 23 maart 2014 11:30 schreef Bluezz het volgende:
Fijne middag seles, blijft ie slapen?
Beterschappies AX das nie leuk nie en wat is PHPD
Lonaa, je koos voor de Soep der Soepen! Wat leuk!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Er staan 30 eieren te koken, er liggen 8 bieten in de oven, er is een bak creamcheese/geitenkaas gemaakt en ik ga eens beginnen aan het kruiden van gehakt om 50 gehaktballetjes te maken.
Klinkt goedquote:Op zondag 23 maart 2014 13:03 schreef Lonaa het volgende:
Er staan 30 eieren te koken, er liggen 8 bieten in de oven, er is een bak creamcheese/geitenkaas gemaakt en ik ga eens beginnen aan het kruiden van gehakt om 50 gehaktballetjes te maken.
Inmiddels ook al op martkplaats onze dingen gevondenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Die waren bij onze lokale Dekamarkt in alle winkelwagentjes gestopt door een spammer.
Oh, dat zijn toch andere dan bij ons.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:42 schreef borisz het volgende:
Inmiddels ook al op martkplaats onze dingen gevonden
Ik zag in het topic over het verdwenen Maleisische lijntoestel al dat er gedacht wordt dat dat vliegtuig vermomt als gewone lijnvlucht op die top gaat vallen, gevuld met kernkoppen oidquote:Op zondag 23 maart 2014 15:29 schreef borisz het volgende:
Los van al het gedoe en of het goed is. Het is een fascinerend schouwspel zo die NSS
Overigens alle 'vrije' politiecapaciteit voor de rest van het jaar zit in dit evenement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |