lolwut, hoezo die dwangsom?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb boete's voor:
- Door rood fietsen
- 18km/h te hard op Ring Groningen
- Fout parkeren, maar die leverde me 1260 euro dwangsom op
[ afbeelding ]
Om gegevens vragen ivm Wet Openbaarheid van Bestuur. Dat negeerden ze en dan mag je eisen gaan stellen.quote:
Dat is makkelijk cashenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Om gegevens vragen ivm Wet Openbaarheid van Bestuur. Dat negeerden ze en dan mag je eisen gaan stellen.
Moet je toevallig in een gepantserde Cadillac van 9 ton? Zou maar even je J-turn oefenen..quote:Op maandag 24 maart 2014 15:42 schreef Sjouveur het volgende:
Geweldig, nucleaire top aan de gang, en waar moet Sjouveur morgen heen? Naar een kernreactor!
Haha, zou wat zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 15:50 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Moet je toevallig in een gepantserde Cadillac van 9 ton? Zou maar even je J-turn oefenen..
Groningen stad of?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Haha, zou wat zijn![]()
Nee, het betreft morgen een normale opdracht die toevallig tijdens die top is, niks spectaculairs. Ik moet trouwens ook naar Groningen toe, weet iemand daar toevallig een prima eettentje waar je met de auto (gratis) kan parkeren?
Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé. Verder kun je in Paddepoel prima eten en gratis parkeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:12 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Haha, zou wat zijn![]()
Nee, het betreft morgen een normale opdracht die toevallig tijdens die top is, niks spectaculairs. Ik moet trouwens ook naar Groningen toe, weet iemand daar toevallig een prima eettentje waar je met de auto (gratis) kan parkeren?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee. Dat is onnodig lawaai maken. Toeteren valt daar niet onder. Koppeling in en gas geven bij een stoplicht wel
Het is dat ik druk bezig ben met tentamens, anders had je hier wel even langs kunnen komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef Sjouveur het volgende:
Thanks voor de tips, ik zal morgen even kijken wat het gaat worden
Meen je dit?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé.
Niet? Is wel een bepaald type eetcafé, a la, maar altijd super gezellig. Bert is een toffe gast en mijn oude rijinstructeur is ook een vaste klant.quote:
Is paddepoel gratis parkeren? Wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Station Noord heeft een erg gezellig eetcafé. Verder kun je in Paddepoel prima eten en gratis parkeren.
Oh kom op, dat valt best mee. Over het algemeen is het niet 'je van het', inderdaad, maar echt niet alles is rampzalig.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:46 schreef joppie_saus het volgende:
De hele buurt rondom Station Noord is niet gezellig
Lijkt me wel iets netter(maar dan ook maar iets, marginaal dus) als Beijum..quote:Op maandag 24 maart 2014 16:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh kom op, dat valt best mee. Over het algemeen is het niet 'je van het', inderdaad, maar echt niet alles is rampzalig.
Paddepoel is trouwens best een grote wijk. Het heeft delen waar je liever niet wilt zijn en delen waar het hartstikke rustig en prettig wonen is.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets netter(maar dan ook maar iets, marginaal dus) als Beijum..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |