Over boetes gesproken...

- 2e dag dat ik mijn eerste auto had een kleine boete gehad omdat ik dacht dat die flitspaal alleen één kant van de weg zou flitsen.

- Laatste boete die ik heb gehad was ook mijn hoogste (nu 4 a 5 jaar geleden denk ik), 38 kilometer per uur te hard binnen de bebouwde kom: ¤330,- ofzo mogen aftikken.
Hopelijk klinkt het minder erg als ik het probeer uit te leggen, ik reed namelijk richting de snelweg om 23:00 uur, ik moest alleen nog een groot kruispunt over, de banen lagen verspreid van één baan naar links, 3 banen rechtdoor en 2 banen rechtsaf. Ik reed daar dus in mijn uppie op een 50km/u weg met voor mij NA het kruispunt de snelweg. Het licht sprong al op groen terwijl ik kwam aanrijden, dus ik gooide het gas erop, jammer genoeg voor mij dat daar een flitspaal stond. Ik was jong, dom en ik heb er in ieder geval van geleerd.
- Mooiste boete was een boete voor onnodig toeteren (ook hier hangt een verhaal aan),
Mijn broer en ik hebben mee gedaan aan de Carbagerun (google maar

), en zijn auto was een lelijke grote Amerikaanse gezinsbak. Hij had hem voor de tocht omgebouwd tot koeienwagen, inclusief een stierenhoorn voorop en twee koeientoeters.
Na de tocht hebben we een dag voordat de auto naar de sloop zou gaan nog een rit gemaakt, een afscheidsrit zeg maar. Wij reden vrolijk over de weg toen wij plots een politiemotor op een afgescheide fietspad zagen rijden. Wij vonden dat niet kunnen en wilden hem daarop attenderen door allebei een hendel van de toeters te pakken (beide kanten hadden een toeter), en de koe liet duidelijk horen dat wij het er niet mee eens waren dat hij daar reed. Blijkbaar vond de agent het ook niet zo grappig want verderop stond een politiefuik en wij mochten aan de kant. Meneer de agent in zijn opperbeste bui

: "wat is de rede dat jullie onnodig toeterden". Wij zaten allebei met zo'n

gezicht omdat wij niet snapten dat hij zo serieus kon blijven.
Uiteindelijk een boete van 60 euro ofzo die mijn broer en ik gesplit hebben.
Dit was mijn verhaal, hier zouden jullie het mee moeten doen, Mijn SOG is afgelopen, ik moet weer verder.