ik ook niet. Lijkt mij goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Prima. Over exact 4 weken dan?
Vrijdagavond kenknie
Voor de rest is het inderdaad een fijne auto. Ik had gister de 0.9, klonk alsof het ruk was maar reed best prima en was nog best vooruit te branden. Multimediasysteem werkte erg handig inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:36 schreef Viezze het volgende:
Ik heb meerdere Clio's gereden en dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik vind het huidige model top, vooral met dat multimedia/navigatiesysteem echt een fijne auto. Maar afgelopen woensdag had ik het vorige model Clio, wat een verschil zit daar tussen.
Neuh. Zitten vier HDMI uitgangen op, dus TV, Radio, PS3 sluit ik er eerst op aan. Later de Blu Ray speler.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen voor films?
Ah, wat ik meer bedoel is CD/vinyl luisteren. De kwaliteit van radio is sowieso al niet hoogdravend..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Neuh. Zitten vier HDMI uitgangen op, dus TV, Radio, PS3 sluit ik er eerst op aan. Later de Blu Ray speler.
Spotify is gratisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Kiprollade het volgende:
Ik snap dat spotify en al die andere streamers niet zo, waarom geld betalen als het gratis kan? Ik download nog steeds zoals altijd gewoon alle muziek.
LimeWire was vroeger het beste voor muziek
Volgens mij moet je OV kosten bij overige kosten doen, maar weet het niet zeker. Ik zou ze er gewoon bij zetten en in de opmerkingen zetten dat het OV kosten zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:49 schreef kweenie1 het volgende:
EW helpdeskbij autotransport zijn de 'overige kosten' enkel de kosten die tijdens het transport zelf zijn gemaakt toch? Niet de OV kosten. Die ritbon kan ik ook pas morgen invullen omdat de transactiegeschiedenis pas een dag erna op ov-chipkaart.nl staat
![]()
Ik trouwens helemaal blij gister, want ik werd gebeld voor een ritje 'omgeving Middelburg' naar 'omgeving Brugge' voor zondag. De klant ging varen, en daarom waren de specifieke adressen/tijden waren nog niet bekend(iets met goede tijd/plek zoeken om uit te varen) en of ze dan mijn nummer aan hem mochten doorgeven zodat hij die adressen/tijden later aan mij zelf door zou geven. Enfin ik dus blij, want het klonk allemaal wel spannend en uniek. Sms't hij vanochtend dat er andere plannen tussen zijn gekomen en dat het niet meer nodig is
Dat laat maar weer zien hoe erg ik meega met de tijd. Ik dacht dat die shit net zoiets was als Netflix, zo'n gare betaalde dienst.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Spotify is gratis![]()
Je hebt alleen af en toe wat reclame er tussendoor. boeiend.
Download(sorry, koop) ook veel, maar voor de variatie is het wel fijn. (plus al dat gesorteer e.d.
)
Spotify is altijd al gratis geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat laat maar weer zien hoe erg ik meega met de tijd. Ik dacht dat die shit net zoiets was als Netflix, zo'n gare betaalde dienst.
En hoe zit dat dan met je databundel, want ik neem aan dat het over internet gaat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Spotify is altijd al gratis geweestalleen eerst met een baggerrestrictie van max. 2 uur muziek per dag ofzo.
Kan het ook in de auto streamen, maar dan ben je wel een 10tje per maand kwijt.
Hoef je geen cd's meer mee te nemen, ds kan je die ook niet vergeten tijdens het hiken.
Geloof dat je het een en ander offline beschikbaar kan maken. (kon i.i.g wel)Anders gaat je data er snel doorheen..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:19 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En hoe zit dat dan met je databundel, want ik neem aan dat het over internet gaat?
Ah, oké, bedankt. Zal het nog wel een keer uitvogelen danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Geloof dat je het een en ander offline beschikbaar kan maken. (kon i.i.g wel)Anders gaat je data er snel doorheen..
Tof.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:26 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ah, oké, bedankt. Zal het nog wel een keer uitvogelen dan
Heb toevallig net een heel relaxed YouTube kanaal gevonden: La Belle Musique
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst had iemand op m'n werk in Duitsland een boete gereden, was iets van 15 euro voor 10 kilometer te hard binnen de bebouwde kom. Dat is wel even iets beter dan hier inderdaad.
En ik ben vanmiddag bijna het veld afgestuurd toen ik een wedstrijd van m'n broertje aan het vlaggen wasSommige scheidsrechters
![]()
Hopelijk is Fiorano (dacht ik) een betere scheids
Hij floot alleen maar voor de thuisspelende ploeg. "Hoogtepunt" was dat de grensrechter van de tegenstander voor buitenspel vlagt, maar onze speler ruim op eigen helft stond. Scheidsrechter nam het over met als argument "de grensrechter vlagt, dus ik fluit". Vervolgens vlag ik voor buitenspel, laat hij doorspelen en komt hij naar me toe rennen met de mededeling dat ik eerlijk moet gaan vlaggenquote:
Oh nouja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij floot alleen maar voor de thuisspelende ploeg. "Hoogtepunt" was dat de grensrechter van de tegenstander voor buitenspel vlagt, maar onze speler ruim op eigen helft stond. Scheidsrechter nam het over met als argument "de grensrechter vlagt, dus ik fluit". Vervolgens vlag ik voor buitenspel, laat hij doorspelen en komt hij naar me toe rennen met de mededeling dat ik eerlijk moet gaan vlaggen
Dus toen heb ik wat tegen 'm gezegd.
En verder sowieso heel veel dubieuze beslissingen. In de eerste helft gaat onze linksbuiten alleen op de keeper af, komt hun laatste man in met een tackle vol op de enkels, zegt ie dat de bal gespeeld wordt. In de tweede helft stuitert een bal tegen iemands schouder, geeft ie een penalty wegens hands en roodquote:
Ghe ghe tuurlijk ben ik een prima scheidsrechter. Maar was zijn reden dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatst had iemand op m'n werk in Duitsland een boete gereden, was iets van 15 euro voor 10 kilometer te hard binnen de bebouwde kom. Dat is wel even iets beter dan hier inderdaad.
En ik ben vanmiddag bijna het veld afgestuurd toen ik een wedstrijd van m'n broertje aan het vlaggen wasSommige scheidsrechters
![]()
Hopelijk is Fiorano (dacht ik) een betere scheids
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:05 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ghe ghe tuurlijk ben ik een prima scheidsrechter. Maar was zijn reden dan?
M'n vader schreeuwde naar me dat ik onmiddelijk de TV aan moest zetten. Vond het wel grappig. Denk dat Amoeba alleen uit z'n slof schiet bij het zien van de beeldenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Iemand van ons die hier gigantisch in zijn ballen gegrepen wordt?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1406167
Wel ff doorspoelen, iets met Ernst Daniël Smid..
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
M'n vader schreeuwde naar me dat ik onmiddelijk de TV aan moest zetten. Vond het wel grappig. Denk dat Amoeba alleen uit z'n slof schiet bij het zien van de beelden
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
Iemand van ons die hier gigantisch in zijn ballen gegrepen wordt?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1406167
Wel ff doorspoelen, iets met Ernst Daniël Smid..
Zijn das vond ik ook al net iets te.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha geniaal mooi stuk, maar die krullebol mag wel ff nieuwe schoenen kopen, dit vind ik echt niet kunnen.
Moet er uberhaupt morgen iemand werken?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:41 schreef Amoeba het volgende:
Eeeeen volgende week weer motorrijles. Morgen weer hiken. Nu sporten en dan studeren.
Nog ergens een duik in beschut water inplannen en zodoende rol ik hard.
Iemand morgen ook naar de grote in Almere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |