Voor sommige mannen wel ja, of toch tenminste een 8/10. Anders stappen ze niet op me af neem ik aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
ben jij wel een 10/10?
Dan hoop ik maar op die resterende 5% dan.quote:
Jij stapt af op vrouwen die je niet leuk vindt? Oké.quote:
Als ik dit topic lees in de loop der jaren, zijn er toch voldoende mannen die afstappen op alles dat een kut heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voor sommige mannen wel ja, of toch tenminste een 8/10. Anders stappen ze niet op me af neem ik aan.
Dat is te zwart wit nu ineens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij stapt af op vrouwen die je niet leuk vindt? Oké.
Dat kon ik niet uit jouw post halen. Daarin klaagde je alleen over dat de bewuste man geen actie ondernam en zodra hij dat wel deed dat op een onzekere manier deed. Die klacht heb ik weleens van een vriendin van me gehoord terwijl ik die avond duidelijk aan haar kon merken dat ze weinig open stond voor mannen die haar aan wilden spreken, vandaar mijn reactie. Maar als ik vragen mag, hoeveel signalen geef je en vooral, wat voor signalen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:02 schreef SiIk het volgende:
Hoho, ik geefgenoeg signalen die de gemiddelde autist nog niet zou kunnen misinterpreteren. En ik vermaakte me prima en moest niks van hem, dus waarom zou ik op hem afstappen dan?
Hmm, een 9/10 doe ik het ook nog wel voor. Zie niet in waarom ik zou settelen voor minder. Ben ik nie twanhopig genoeg voor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is te zwart wit nu ineens.
Jij had het over 10/10
Serieus? Een TR?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik heb een TR gestuurdmaar mercikes Jel
![]()
Omdat je puur op uiterlijk oordeelt nu? Wat is er wanhopig aan eerst mensen leren kennen voordat je een keuze maakt? Dat lijkt mij juist minder wanhopig dan maar met iemand gaan omdat het een 9/10 is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, een 9/10 doe ik het ook nog wel voor. Zie niet in waarom ik zou settelen voor minder. Ben ik nie twanhopig genoeg voor.
Vooral veel oogcontact. En het makkelijk maken om benaderd te worden, dus zorgen dat de mensen bij wie je staat op voelende afstand staan, en dat er ruimte is voor iemand om er bij te komen. Dan nog een beetje lief lachen en dat is 9/10 keer voldoende.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit jouw post halen. Daarin klaagde je alleen over dat de bewuste man geen actie ondernam en zodra hij dat wel deed dat op een onzekere manier deed. Die klacht heb ik weleens van een vriendin van me gehoord terwijl ik die avond duidelijk aan haar kon merken dat ze weinig open stond voor mannen die haar aan wilden spreken, vandaar mijn reactie. Maar als ik vragen mag, hoeveel signalen geef je en vooral, wat voor signalen?
Wel een baas deze vrouw hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, een 9/10 doe ik het ook nog wel voor. Zie niet in waarom ik zou settelen voor minder. Ben ik nie twanhopig genoeg voor.
Oh je bent dus acteur geworden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Moed is een groot woord, laten we gewoon zeggen dat er tips bijzitten die gewoon echt handig zijn om te kunnen zien of een meid openstaat voor een gesprek. (iets waar als je normaal over nadenkt eigenlijk wel weet maar het is allemaal te zweverig om het zo maar te zeggen).
Ik denk dat veel mannen die moeite hebben met het versieren vrouwen alles gewoon te technisch zien.
Eerst had ik dat heel erg, ik dacht na van okay.. wat zeg ik na de hoi?.. moet ik dan meteen een grap maken?, wat als ze niet lacht?, wat als ze me ineens aanraakt?, kan ik haar meteen aanraken op haar arm of gaat dat te ver?, zijn allemaal van die dingen die toch wel belangrijk zijn om verder te kunnen gaan met een vrouw.
zo een boek leert je een beetje op wat voor soort dingen je zou moeten letten, dingen die je zelf in de hand hebt en dingen die een vrouw verwacht van een man of die je als man zou moeten laten zien om haar duidelijk te maken wat je wilt etc etc.
Dit kan wel eens een lang stukje worden.
Voorbeeld, iedereen zegt hier maar van als je een leuke meid ziet moet je haar gewoon aanspreken en tot een bepaalt punt is dat ook zo.
Maar niet iedereen kan dat succesvol doen, een trick die ik heb geleerd is om iets te doen waardoor dat meisje gaat lachen of reageert en afhankelijk van haar reactie weetje of ze je al wel ziet zitten of openstaat voor een gesprek.
Gister ook een leuke meid op mijn school (een van de weinige), zat in de les en ik dacht okay fuck het.. normaal zwaai ik nooit naar random meiden of lach ik (omdat ik geen natuurlijke lach kan produceren uit het niks)
Meisje keek, ik zwaaide alsof ik haar al jaren niet had gezien en haar weer zagmeisje ging helemaal plat en gaf me een warme lach terug.. helaas had ze les dus kon niet met haar praten en toen ik klaar was, was ze al weg maar nu ga ik haar zeker aanspreken als ik haar de volgende keer zie.
nu zullen er mensen denken van "" en kan dat wel begrijpen
maar het zijn die kleine dingen die je die push kunnen geven om het aanspreken net wat makkelijker en/of minder zwaar aan te laten voelen.
hahah dat heb je zelf in de hand.. ken genoeg vrouwen die het wel aan mij vertellen maar doen alsof ze seks niet leuk vinden bij andere mannen..quote:
Oja, goeie. Ik ga tijdens een avond uit even met iedereen kennis maken en een half uurtje babbelen, wie weet kom ik mijn soulmate wel tegen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je puur op uiterlijk oordeelt nu? Wat is er wanhopig aan eerst mensen leren kennen voordat je een keuze maakt? Dat lijkt mij juist minder wanhopig dan maar met iemand gaan omdat het een 9/10 is.
Je bedoelt een 9/10 in jouw ogen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou met name waar ik gewoon een hekel aan heb.quote:
Ik moet wel. Als ik op iedereen die met me wil zoenen in ga ben ik weer een slet en keuren de mannen je daar wel weer op af. Valt nog niet mee hoor, vrouw zijnquote:
Alsof dat niet gebeurt..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze dat wel eens toegeven.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, goeie. Ik ga tijdens een avond uit even met iedereen kennis maken en een half uurtje babbelen, wie weet kom ik mijn soulmate wel tegen!
Ach, het is fok. In het echt is ze hoogstwaarschijnlijk een verlegen meisje. Altijd zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
Nou met name waar ik gewoon een hekel aan heb.
Mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden en beter als anderen.
Vooral ook dit "graag of niet"
brrrrr
Mwoah, wel leuk meisje hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, het is fok. In het echt is ze hoogstwaarschijnlijk een verlegen meisje. Altijd zo.
Ge kunt niet heel je leven acteur spelen hoor. Sommige vrouwen hebben dat wel doorquote:
Ik baseer het dan ook even op wat ik lees in een paar posts hier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, het is fok. In het echt is ze hoogstwaarschijnlijk een verlegen meisje. Altijd zo.
Die houding verandert wel als je oud en verlept bent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef SiIk het volgende:
Het is gewoon graag of niet, makkelijk.
Als je geen 10/10 bent ga ik er geen moeite in steken, dan moet je mij overtuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |