Maak je geen zorgen ik heb een TR gestuurdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:02 schreef jelfrikandel het volgende:
Compli, laat ze lekker gefrustreerd doen. Lees de topic titel en je snapt waarom ze zo gefrustreerd zijn
Hang dan zelf de slingers op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:16 schreef aijumu het volgende:
[..]
Wat een zooi is het hier toch ook geworden
Is ook zo, toch jammer dat R&P zo naar de klote gaat, was ooit een ontzettend goed sub-forum. Maar goed vooruit,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hang dan zelf de slingers op.
Als het niet leuk meer is wordt het namelijk knap lastig!
haha vind het grappig hoor, ik ben hier grappig genoeg om mensen te helpen omdat ik veel weet van uitgaansleven, spontaniteit, socializen etc. en ze te laten inzien dat ze niet bang moeten zijn voor vrouwen enzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:21 schreef aijumu het volgende:
Complicatie, wat zijn de huidige problemen, en waarom lukt het niet om een vent aan de haak te slaan?
Dat bestaat hier niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is inderdaad uit den boze om op te komen voor een vrouw.
Je kunt beter aankaarten wat jij leuk vindt dat mannen doen ipv advies geven denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:25 schreef complicate het volgende:
[..]
haha vind het grappig hoor, ik ben hier grappig genoeg om mensen te helpen omdat ik veel weet van uitgaansleven, spontaniteit, socializen etc. en ze te laten inzien dat ze niet bang moeten zijn voor vrouwen enzo.Maar blijkbaar lukt het niet zo.
Misschien horen vrouwen hier geen advies te geven ofzo.
Ach dat hoort hier niet thuis. Misschien in een ander topicquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Om deze discussie de goede kant op te krijgen. Paar delen terug zou je 'later' je 'uitgeschakelde verliefdheid' toelichten. Daar ik daar nog steeds totaal geen beeld bij heb begin ik nu wel nieuwsgierig te worden,
Doe ik al maandenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt beter aankaarten wat jij leuk vindt dat mannen doen ipv advies geven denk ik.
Okidoki, vooral mee doorgaanquote:
Advies geven word op FOK! niet zo erg gewaardeerd hedendaags, en topics aanmaken evenmin niet, of er word de draak mee gestoken. Wat verder prima is, maar maakt het wel lastig, om advies te gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:25 schreef complicate het volgende:
[..]
haha vind het grappig hoor, ik ben hier grappig genoeg om mensen te helpen omdat ik veel weet van uitgaansleven, spontaniteit, socializen etc. en ze te laten inzien dat ze niet bang moeten zijn voor vrouwen enzo.Maar blijkbaar lukt het niet zo.
Misschien horen vrouwen hier geen advies te geven ofzo.
Dat doe ik dus hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okidoki, vooral mee doorgaan
Mensen voelen een barriere.. Die barriere maak je niet kleiner als je zegt dat ze ''het gewoon moeten doen'' maar allicht wel als je laat merken dat het erg tof gevonden wordt als je het wel doet.
Zit je toevallig al op een datingsite?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ik word zelf eigenlijk alleen maar een beetje moedeloos van het feit dat ik nou nooit dates heb![]()
En dan heb ik een tijdje geen last van negatieve gevoelens en doe ik weer leuk mee.. En dan na een tijdje weer de conclusie dat ik niet verder ben gegaan en dan komen de negatieve gevoelen weer.
Preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:30 schreef aijumu het volgende:
[..]
Advies geven word op FOK! niet zo erg gewaardeerd hedendaags, en topics aanmaken evenmin niet, of er word de draak mee gestoken. Wat verder prima is, maar maakt het wel lastig, om advies te geven
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:31 schreef aijumu het volgende:
[..]
Zit je toevallig al op een datingsite?
Je kan ook gewoon jouw social skills oefenen. Step by stepquote:
Why?quote:
Nou ik weet niet of mijn voorbeeld heel representatief is maar ik heb vroegah, wel eens voor de gein op badoo gezeten en als ik dan kijk naar hoe moeizaam een gesprekje hebben daar gaat.... En sowieso ook wel eens afgesproken maar zoals wel vaker, internet zegt echt geen reet over aantrekkingskracht dus nee, werkt niet voor mij.quote:
Wat is er mis met mijn social skills?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon jouw social skills oefenen. Step by step
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |