hij heeft zijn badge al op poesjesclubquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Wytze dat hij in Flikken Maastricht oid zit? Hij heeft iedereen vandaag aan een verhoor onderworpen:
[ afbeelding ]
Wytse vliegen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Stream alleen nog eventjes, als er werkelijk iets nieuws mag worden verwacht.
Alleen de pogingen van Wytse, om wat structuur aan te brengen en meer te experimenteren, vind ik nog wel aardig, mits hij erin gehouden wordt. Gaat hem niet lukken met deze mensen, maar dat gevecht zou leuk zijn om te volgen.
Een gehaaide Robin, die alleen op intriges uit is, ben ik niet in geinteresseerd.
Hij zingt, danst, houdt van musicals en vind Gerard Joling de Glee-koning...quote:
niemand raagt het hem maar ik gok van wel. Zelfs met haar implantatenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij zingt, danst, houdt van musicals en vind Gerard Joling de Glee-koning...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor conclusie hij hier uit gaat halen. Wie weet legt hij de vinger op de zere plek, zegt hij iets nuttigs en kan de groep niets anders dan positief reageren. Maar denk het niet.. zal wel iets slaps als "communicatie verbeteren" wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Wytze dat hij in Flikken Maastricht oid zit? Hij heeft iedereen vandaag aan een verhoor onderworpen:
[ afbeelding ]
En richtlijnen opstellen....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor conclusie hij hier uit gaat halen. Wie weet legt hij de vinger op de zere plek, zegt hij iets nuttigs en kan de groep niets anders dan positief reageren. Maar denk het niet.. zal wel iets slaps als "communicatie verbeteren" worden
En er is nog geen enkele bewoner die gevraagd heeft of hij homo is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie is de molquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij wil vanavond in het Centraal iedereen een t-shirt met een nummer gaan uitreiken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef cocakoala het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor conclusie hij hier uit gaat halen. Wie weet legt hij de vinger op de zere plek, zegt hij iets nuttigs en kan de groep niets anders dan positief reageren. Maar denk het niet.. zal wel iets slaps als "communicatie verbeteren" worden
Ja hoe belangrijk is dátquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
En er is nog geen enkele bewoner die gevraagd heeft of hij homo is?![]()
Ik zal dan wel een flapuit zijn maar ik zou dat gelijk gevraagd hebben (op een nette manier, dat wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |