quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is ook wel iets om je voor te schamen...
lol same here. Binnenkort een COS suicide plegen, dit is niet gezond meerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De buitenwereld mag niet weten dat ik Utopia volg
Ik leid een dubbelleven.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Sowieso is het niet gezond om iedere dag van Vanassa haar "kookkunsten" te moeten leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef ChocoFan het volgende:
hij hoopt het weer te kunnen veranderen en weer iets kan aankomen ivm zijn sport
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het steeds minder worden allemaal. Niet boeiend meer ook, eigenlijk. Grote kans dat ik na deze maand stop met streamen. Begin het zonde van mijn tijd te vinden en het mooie weer breekt weer aan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Stream alleen nog eventjes, als er werkelijk iets nieuws mag worden verwacht.
Alleen de pogingen van Wytse, om wat structuur aan te brengen en meer te experimenteren, vind ik nog wel aardig, mits hij erin gehouden wordt. Gaat hem niet lukken met deze mensen, maar dat gevecht zou leuk zijn om te volgen.
Een gehaaide Robin, die alleen op intriges uit is, ben ik niet in geinteresseerd.
LS3 toevallig ?quote:
Ze zouden Vanas moeten aanklagen wegens poging tot moord met voorbedachte rade.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Sowieso is het niet gezond om iedere dag van Vanassa haar "kookkunsten" te moeten leven.
Volgens mij denkt Wytze dat hij in Flikken Maastricht oid zit? Hij heeft iedereen vandaag aan een verhoor onderworpen:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Stream alleen nog eventjes, als er werkelijk iets nieuws mag worden verwacht.
Alleen de pogingen van Wytse, om wat structuur aan te brengen en meer te experimenteren, vind ik nog wel aardig, mits hij erin gehouden wordt. Gaat hem niet lukken met deze mensen, maar dat gevecht zou leuk zijn om te volgen.
Een gehaaide Robin, die alleen op intriges uit is, ben ik niet in geinteresseerd.
niet mee eensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zouden Vanas moeten aanklagen wegens poging tot moord met voorbedachte rade.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zouden Vanas moeten aanklagen wegens poging tot moord met voorbedachte rade.
Weeïge nicht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Wytze dat hij in Flikken Maastricht oid zit? Hij heeft iedereen vandaag aan een verhoor onderworpen:
[ afbeelding ]
Soul-sletten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie compositie, dreigend luchtscala, prachtige soulletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |