Ik vind het steeds minder worden allemaal. Niet boeiend meer ook, eigenlijk. Grote kans dat ik na deze maand stop met streamen. Begin het zonde van mijn tijd te vinden en het mooie weer breekt weer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer, ik denk dat een experiment met een andere samenlevingsvorm, er niet meer in zit. Er is al teveel luxe. Het blijft boeiend om te kijken, maar het experimentele is er af. Nu worden steeds de 'veilige' mensen gekozen (Laura, Robin straks weer). De enige die echt het verschil zouden kunnen maken (Nicolien en Rienk) vallen helemaal weg.
Isa haar stem horen we al ruim 3 maanden aan, die van Robin nog niet eens 3 dagen... Denk dat het verschil hem daarin zitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
alle fokkers die isa dr stem niet meer aan kunnen horen .......................
what about robin ????
das wel echt ? niet kinderachtig ?
JA ik vind isa liew
laptops en tabs kunnen mee naar buitenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het steeds minder worden allemaal. Niet boeiend meer ook, eigenlijk. Grote kans dat ik na deze maand stop met streamen. Begin het zonde van mijn tijd te vinden en het mooie weer breekt weer aan.
Zoiets ja. Charlotte, Billy, Ruud, Gio, Vanessa bijvoorbeeld zitten er enkel in omdat ze gek op camera's zijn. Leuke opvulling, aangenaam om te zien, maar idealistisch? Nee. Naast Rienk en Nicolien is er geen idealisme, geen enkele drang om te veranderen, om iets néér te zetten. Maar gezien de keuze van de bewoners, was een BB-achtig iets de bedoeling.quote:
ik kan isa haar stem prima verdragen, alleen de stem van andrea kan ik niet meer horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
geniet er dan nog maar ff vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
ok dus ik mag erop hopen dat als ze blijft er straks ook gezeurd word over haar stem , doen en laten !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Isa haar stem horen we al ruim 3 maanden aan, die van Robin nog niet eens 3 dagen... Denk dat het verschil hem daarin zit
vinnikookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
Inca daar in tegen vind ik dan niet zo heel lieuwquote:
De buitenwereld mag niet weten dat ik Utopia volgquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
laptops en tabs kunnen mee naar buiten
je doet je naam eer aan !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De buitenwereld mag niet weten dat ik Utopia volg
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
Inca daar in tegen vind ik dan niet zo heel lieuw
Robin heeft ook een walgelijke irritante stem..........quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Capaja het volgende:
what about robin ????
JA ik vind isa liew
Ik zeg dat ze twee klaver kazen gejat heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
Robin weegt 72 kilo.... zijn die tieten zo zwaar?
welneequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we vast zo een SL om een camera in het hok te kunnen plaatsen
zouden ze ook gewoon andere beelden op kunnen zetten, waarom gelijk een sl, is zo lullig dan voor onsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we vast zo een SL om een camera in het hok te kunnen plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |