SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.
paul is ook echt niet mijn favorietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee lag echt aan paul, vanaf dag 1 moest ik hem al niet en iedereen zei ja maar zonder paul gebeurt er niets. en wat zien we, jawel zonder paul lukken dingen ook
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:52 schreef ChocoFan het volgende:
is het me gelukt een nieuwe openen? ik geloof het wel
sorry ff applaus voor mezelf
mijn tweede geopend, whoot whoot.
oh jee buiten die hard streamer word ik nu ook die hard fokker
Playboy kontjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Robin gaat serieus vallen... ze gaat glijden, zegt ze tegen Emil...
Die kut met te dikke reet wil gewoon aandacht.
dus toch echt een BB 2.0quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer, ik denk dat een experiment met een andere samenlevingsvorm, er niet meer in zit. Er is al teveel luxe. Het blijft boeiend om te kijken, maar het experimentele is er af. Nu worden steeds de 'veilige' mensen gekozen (Laura, Robin straks weer). De enige die echt het verschil zouden kunnen maken (Nicolien en Rienk) vallen helemaal weg.
Als ik haar hoor praten, denk ik altijd dat ze een tarzan gebruikt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze beter script voor aikut?
"Ja, ja hmmm, hmmm, ja ja , hmm hmmm..."
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Capaja het volgende:
[..]![]()
duurt maar een jaartje hoor (in dit geval)
sorry ff applaus voor mezelf
mijn tweede geopend, whoot whoot.
oh jee buiten die hard streamer word ik nu ook die hard fokker
Ze hoeft maar 1 poging te doen naar Emil toe en dan wil hij d'r waarschijnlijk alsnog weg hebben uit bescherming van zijn relatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
ik vind het toch wel leuk dat robin nu op het dak zit en emile en rienk helpt, maar ik heb toch ook een beetje de indruk omdat ze dat doet om emile aan haar zeide te krijgen omdat hij niet in haar sexuele dingen trapt, dus moest ze wat anders verzinnen. toch?
het lijkt gewoon allemaal op elkaar, daarom is het rls, ik zeg, ik hou ervanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer, ik denk dat een experiment met een andere samenlevingsvorm, er niet meer in zit. Er is al teveel luxe. Het blijft boeiend om te kijken, maar het experimentele is er af. Nu worden steeds de 'veilige' mensen gekozen (Laura, Robin straks weer). De enige die echt het verschil zouden kunnen maken (Nicolien en Rienk) vallen helemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |