theNull, je zit toch niet de hele dag die stream te kijken he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:27 schreef theNull het volgende:
Webcam dood.
Wel apart wat er in de laatste sec gebeurd. Paar mensen achter de poort komen van links, blijven staan op het moment dat ze bij de poort staan, tegelijkertijd enkele felle flitsen in dat bijgebouwtje rechts van de poort
Sorry, heb niks beters te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
theNull, je zit toch niet de hele dag die stream te kijken he?
Dan ga ik er vanuit dat we het van jou horen als er iets gebeurt!quote:
Laten ze maar eerst eens de Krim zien terug te krijgen daar, van die hele acceptatie binnen Oekrane gaat weinig terecht komen als het land niet een geheel blijft, simpel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef DeJori het volgende:
Hopelijk kan de EU via dit soort samenwerkingscontracten meer invloed uitoefenen op de regering in Kiev om de invloed van extreem-rechtse bewegingen te minimaliseren.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:53 schreef theNull het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:CrimeaEU twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 19:59:15Mustafa Cemilev, leader of the Crimean Tatars & Ukrainian MP declared "non grata" in #Crimea by Russian authorities. http://t.co/yPkzHflMDq reageer retweet
Alle Twitter accounts die EU in hun naam hebben neem ik niet serieusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef theNull het volgende:
twitter:CrimeaEU twitterde op vrijdag 21-03-2014 om 19:59:15Mustafa Cemilev, leader of the Crimean Tatars & Ukrainian MP declared "non grata" in #Crimea by Russian authorities. http://t.co/yPkzHflMDq reageer retweet
Het bericht lijkt me niet onwaarschijnlijk, hij zou 1 maart een ontmoeting gehad hebben met de Turkse FM, en ik zie een bericht van 14 maart: "Nato's deputy secretary general, Alexander Vershbow, will meet the Ukrainian MP and leader of the Crimean Tatars, Mustafa Cemilev". Niet de beste zet als je de Krim nog in wilt...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Alle Twitter accounts die EU in hun naam hebben neem ik niet serieus
Gewoon voor de bhne natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef theNull het volgende:
Amerikanen bang voor een mogelijke Russische aanval in de komende dagen.
http://thelead.blogs.cnn.(...)ossibly-coming-days/
"Bestand" was tot en met vandaag h. Veel activiteit in het oosten...mijn gut feeling zegt dat die ook aan de beurt komen. De commandant van belbek, die ook op de foto in de op staat, houdt nog dapper stand zag ik op het journaal (tussen de imploderende PVV door).quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:04 schreef theNull het volgende:
Amerikanen bang voor een mogelijke Russische aanval in de komende dagen.
http://thelead.blogs.cnn.(...)ossibly-coming-days/
Ha Baaj, lang niet gezien... In Moskou geweest?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
amerika is overal bang voor, dat hele land draait op bangheid en geweldadige buitenproportionele preemtieve uithalen.
En is er weer een historische fout hersteldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Binnenkort is Oekraine weer een Russische provincie.
Maar dan denk ik dat Obama toch de wapens bijeen laat grijpen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Binnenkort is Oekraine weer een Russische provincie.
quote:Een groep van 32 mensen die de Krim zijn ontvlucht, heeft asiel gevraagd in Polen. Het zijn zeven families met kinderen, heeft een Poolse grenswacht bekendgemaakt.
Het schiereiland de Krim is vandaag officieel door Rusland ingelijfd, nadat een ruime meerderheid van de bevolking daarom had gevraagd in een referendum. De internationale gemeenschap noemt de annexatie in strijd met het internationale recht.
Bedreiging
Bij hun aankomst bij de Pools-Oekraense grensplaats Medyka zeiden de vluchtelingen dat ze Oekraense militairen hulp hadden geboden in hun woonplaats op de Krim.
Na bedreigingen door pro-Russische activisten besloten ze hun spullen te pakken en te vertrekken. Polen maakt binnen zes maanden duidelijk of de vluchtelingen asiel krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |