quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Hier moet ik gepost hebben!
2000!Dat hebben we met z'n allen goed gedaan mensen!
Wanneer? Ik ben zo'n beetje onderdeel van het meubilair hierquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
Oh, je bent hier zowaar vaker geweest, zie ik in je postgeschiedenis. Dan mag het.
Ik kom hier niet meer vaak genoeg om op mensen te haten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer? Ik ben zo'n beetje onderdeel van het meubilair hier
Wat maakt het uit? Ik heb een spatie in m'n username derhalve behoor ik tot de 1% van Fok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik heb een spatie in m'n username derhalve behoor ik tot de 1% van Fok.
Jouw altijdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kijk, Tally!Die kan me nog wel waarderen.
Complimenten voor je FoBo trouwens.quote:
Fijn om te horen.quote:
Wist niet dat dat kon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik heb een spatie in m'n username derhalve behoor ik tot de 1% van Fok.
Merci...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Complimenten voor je FoBo trouwens.
* 100% Tukker gooit strip Kamagra in vuilnisbak
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:29 schreef Ordos20 het volgende:
Ik blijf hier weg: ik wil niet in een 2000ste SC topic staan
Mag ik op je zitten dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mag ik op je zitten dan?Of andersom nog beter, eigenlijk.
geilneefje ben je ook heh, dickie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:44 schreef Fera het volgende:
Mensen die plotseling niet tegen een grapje kunnen.Aanstellerij.
Nah, wilde het gewoon even kwijt. Normaal gesproken lacht die persoon erom, maar nu ineens is hij op zijn ziel getrapt. En dan bied ik mijn excuses aan, reageert hij niet. Stik er dan maar in.quote:
Whehe, herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, wilde het gewoon even kwijt. Normaal gesproken lacht die persoon erom, maar nu ineens is hij op zijn ziel getrapt. En dan bied ik mijn excuses aan, reageert hij niet. Stik er dan maar in.
Ik ga niet op jou zittenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn humor soms grof is, maar als je mij kent weet je dat. Plus dat ik later nog zei dat het een random grapje was. Oh well.quote:
Nou ja, het belangrijkste vind ik altijd als iemand z'n excuses aanbiedt, dan is het voor mij ook wel oké. Sommigen moeten het even laten bezinken of zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn humor soms grof is, maar als je mij kent weet je dat. Plus dat ik later nog zei dat het een random grapje was. Oh well.
nu ben ik benieuwd wat de grap dan was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn humor soms grof is, maar als je mij kent weet je dat. Plus dat ik later nog zei dat het een random grapje was. Oh well.
Ik denk het. Maar het is wel een beetje kinderachtig, vind ik, om dan iemand te negeren als die sorry zegt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het belangrijkste vind ik altijd als iemand z'n excuses aanbiedt, dan is het voor mij ook wel oké. Sommigen moeten het even laten bezinken of zo.
Wat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een van onze vissen is vermoord door een kikker![]()
Rip vis
maar hoe lang negeert ie je dan al? Vier dagen of eerder een paar uur?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar het is wel een beetje kinderachtig, vind ik, om dan iemand te negeren als die sorry zegt.
Naja, het was een grappig bedoelde opmerking op iets wat hij zei. Ik zei: "dan is er tenminste nog iets wat van je houdt" Ging over een huisdier dat vervelend deed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef perro. het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd wat de grap dan was.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man ik ben bejaard dus ik doe 1 keer in het jaar aan zeesterrenseks
Nog geen uur.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar hoe lang negeert ie je dan al? Vier dagen of eerder een paar uur?
Ik ben nog ouder dus ik doe het 1x in de 3 jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woman, wanneer kom je eens aan in het klooster? De koekjes worden slof.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dus ik doe het 1x in de 3 jaar
die kikkers zijn in deze periode geil en op zoek naar een partner die ze vastpakken met hun poten en niet meer los laten. Soms is er geen vrouwtjeskikker en dan proberen ze een vis...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat.Hoe heeft die kikker dat geflikt? En gecondoleerd uiteraard.
Ik pijp je de vader!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het. Maar het is wel een beetje kinderachtig, vind ik, om dan iemand te negeren als die sorry zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
beetje lange tenen als je daarover valt inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het was een grappig bedoelde opmerking op iets wat hij zei. Ik zei: "dan is er tenminste nog iets wat van je houdt" Ging over een huisdier dat vervelend deed.
Klinkt wel geil. Je zei ster.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer dat ie dood is gegaan anders had je misschien nog een aantal bastaards gehad over een tijdje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die kikkers zijn in deze periode geil en op zoek naar een partner die ze vastpakken met hun poten en niet meer los laten. Soms is er geen vrouwtjeskikker en dan proberen ze een vis...
Deze kikker had de vis vast met z'n poten ín de vis z'n kieuwen geklemd.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik pijp je de vader!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je best.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Kikkers zijn echt the root of all evil!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die kikkers zijn in deze periode geil en op zoek naar een partner die ze vastpakken met hun poten en niet meer los laten. Soms is er geen vrouwtjeskikker en dan proberen ze een vis...
Deze kikker had de vis vast met z'n poten ín de vis z'n kieuwen geklemd.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog ouder dus ik doe het 1x in de 3 jaar
We waren in gesprek, dus dan vind ik van wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan kun je het nog geen negeren noemen imo.
Uiteraard ben ik weer eens verdwaald!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woman, wanneer kom je eens aan in het klooster? De koekjes worden slof.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kikkers zijn echt the root of all evil!!
Ik roep het al jaren!!
hij zat op z'n kop, dus dat werd m toch niet danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef perro. het volgende:
[..]
jammer dat ie dood is gegaan anders had je misschien nog een aantal bastaards gehad over een tijdje.
[..]
Ik pijp je de vader!Gvd zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zat op z'n kop, dus dat werd m toch niet daneerder al n vis gehad die een kikker op z'n kop had, die kikker had z'n poten in de vis z'n ogen geklemd
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep het al jaren!!
Je bent van de vuige sekspraat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me aan de telefoon hebt..
kikkers zijn leukquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik roep het al jaren!!
Ze zijn engquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kikkers zijn leuk![]()
Maar ze moeten wel van onze vissen afblijven eigenlijk
laat t even bezinken en zeik er weer over op t moment dat hij vijf dagen niks heeft laten horenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
We waren in gesprek, dus dan vind ik van wel.
Truequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar ik schijn een geile stem te hebben
Ervaring of zo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laat t even bezinken en zeik er weer over op t moment dat hij vijf dagen niks heeft laten horen
dat wist ik ook niet voor we vissen hadden...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Fera het volgende:
Ik wist niet dat kikkers vissen pakten. Gekke beesten.
True story.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen geile stem, ik klink als een joch met de baard in de keel ofzo
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zat op z'n kop, dus dat werd m toch niet daneerder al n vis gehad die een kikker op z'n kop had, die kikker had z'n poten in de vis z'n ogen geklemd
dat zeiken klonk lulliger dan bedoeldquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar ik schijn een geile stem te hebben
ja!quote:
[..]
Ik pijp je de vader!Krijgt Fok subsidie voor jou of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was vorige week ook in de flevo, en toen heb ik ook een kikker gezien!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja!
Ik zag ook al een otter en een paar keer een ijsvogeltje![]()
Gewoon onderweg naar m'n werk!
En n heleboel ooievaars
Dat noemen ze humor (om te lachen).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krijgt Fok subsidie voor jou of zo?
Er wonen wel relatief veel negers.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat de kans dat ik naar de flevo ga met de minuut kleiner wordt
onze katten pakken weleens kikkersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:14 schreef perro. het volgende:
[..]
was vorige week ook in de flevo, en toen heb ik ook een kikker gezien!
helaas had die vriend van me geen vissen. wel een hond, maar dat vond die kikker maar eng volgens mij.
ja, vergelijken met dat gat waar jij woont wel jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er wonen wel relatief veel negers.![]()
![]()
Als je een gat hebt dat bewoonbaar is zijn die negers geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, vergelijken met dat gat waar jij woont wel ja
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef Seikcid het volgende:
Willen we meer of minder negers? Roep maar!
Geen aangifte doen he.quote:
MINDER MINDER!!11quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef Seikcid het volgende:
Willen we meer of minder negers? Roep maar!
Als ik veel negers wil zien ga ik wel naar Dordrecht of Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er wonen wel relatief veel negers.![]()
![]()
En truequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik veel negers wil zien ga ik wel naar Dordrecht of Rotterdam.
Pls.quote:
Het niveau in dat topic holt toch achteruit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls.
Wat vinden jullie van m'n nieuwe sig?
Bon, wat kende gij zagen, hé.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het niveau in dat topic holt toch achteruit.
Dat was het al een tijdje. Laag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het niveau in dat topic holt toch achteruit.
Een neger!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:
Ik deed matchmaker op facebook en rara wie daar uit kwam.
Nee, Feer.quote:
Wat is dat voor iets?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Fascination het volgende:
Ik deed matchmaker op facebook en rara wie daar uit kwam.
Yes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier warm bodies gezien btw?
Amai, ik word er een beetje opgewonden van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls.
Wat vinden jullie van m'n nieuwe sig?
K wil m gaan kijken met dr kinderfeestje vanavond...quote:
kat.ph.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
K wil m gaan kijken met dr kinderfeestje vanavond...
Ze vraagt zich af of jongens dat wel leuk vinden en ik vraag me af of ik m gedownload krijg op tijd
Hmm, denk dat 'ie wel wat saai is voor een kinderfeestje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
K wil m gaan kijken met dr kinderfeestje vanavond...
Ze vraagt zich af of jongens dat wel leuk vinden en ik vraag me af of ik m gedownload krijg op tijd
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand hier warm bodies gezien btw?
Maar fas, wat is dat matchmaker dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, denk dat 'ie wel wat saai is voor een kinderfeestje.
Zo'n app op fb waarmee je kan zien wie van je vrienden voor jou de beste match is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar fas, wat is dat matchmaker dan?
Dat wordt vast droogneuken dan.quote:
Hij is drie keer mislukt, dus het wordt m niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, denk dat 'ie wel wat saai is voor een kinderfeestje.
Bij wie? En vooral, met wie?quote:
Op basis van likes ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:40 schreef Fascination het volgende:
wat is dat matchmaker dan?
Zo'n app op fb waarmee je kan zien wie van je vrienden voor jou de beste match is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:37 schreef yats het volgende:
Basis instinct fas, werkt altijd
Dat wordt vast droogneuken dan.
Zelfde interesses, overeenkomende vrienden, etc ... Eigenlijk alles wat je op facebook gemeen kunt hebben.quote:
Yo.quote:
Had je die date nog gehad of komt ie nog?quote:
Die moet nog komen, morgen is het zo verquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had je die date nog gehad of komt ie nog?
Ik krijg dat die niet beschikbaar isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfde interesses, overeenkomende vrienden, etc ... Eigenlijk alles wat je op facebook gemeen kunt hebben.
De app of de match?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg dat die niet beschikbaar is
Zenuwachtig?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet nog komen, morgen is het zo ver
quote:
Ik word eigenlijk altijd wel vrolijk van jouw posts, weet je dat?quote:
Van jou weet ik het onderhand wel ja. Over anderen twijfel ik nog.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word eigenlijk altijd wel vrolijk van jouw posts, weet je dat?
Niet echt eigenlijk, ik heb er zin inquote:
Hier werkt het wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg dat die niet beschikbaar is
Dat is goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, ik heb er zin in
Snap ik, snap ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou weet ik het onderhand wel ja. Over anderen twijfel ik nog.
Als ik google krijg ik dat het niet beschikbaar is.quote:
http://www.mtv.nl/areyoutheonequote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik google krijg ik dat het niet beschikbaar is.
Als ik op facebook zoek: matchmaker app, krijg ik een site waarop ik mensen kan feliciteren
Niet echt een verrassing natuurlijkquote:
Leuk. Succes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet nog komen, morgen is het zo ver
Volgens mij heeft fere de app gesaboteerd, bij fas was zij ook al de ideale matchquote:
Dat is een goede match danquote:
Ik krijg iedereen behalve jou en Fas eigenlijk.quote:
quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg iedereen behalve jou en Fas eigenlijk.
Moeten we nu gaan battelen om feer?quote:
Doe mara.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goede match dan![]()
Oke even proberen
Ja, zo technisch is ze wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Volgens mij heeft fere de app gesaboteerd, bij fas was zij ook al de ideale match
Ik had eerlijk gezegd iemand anders verwacht op basis van woonplaats en fb-likes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet echt een verrassing natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |