SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom nu iets doen als je het ook kan uitstellen flips?
Je bent zelf dagquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!
heheheh dan ben ik na dag 3 waarschijnlijk echt doodquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Leef elke dag alsof het je laatste is!!!!!!!!
Dan kan ie ook naar de Rode Zee gaann, of naar Turkije.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zomer komt eraan. Je moet wel blijven drijven in het warme weer.
Prachtige foto.
Ik wilde een hattrickquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
gofferdomme flips ik had een snow is tt
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.quote:
Alsnog een mooie club toch? Juventus kom je wel tegen in de finale te Turijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.
Ik geloof dat jij een vrouw bent en dat vrouwen niet zo veel te willen hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ie ook naar de Rode Zee gaann, of naar Turkije.
[..]
Ik wilde een hattrick
[..]
Ik las het inderdaad. Ik had Juventus wel willen zien, maar helaas.
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog een mooie club toch? Juventus kom je wel tegen in de finale te Turijn.
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij een vrouw bent en dat vrouwen niet zo veel te willen hebben
HAIL KING GEORGEquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.
Finale is wel heeeeeeel erg positief.
[..]
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.
Niet alleen hardstylequote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat me gokken
je hebt kaarten voor een hardstylefeest?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Ik denk dat ik ook wel heen ga.
Finale is wel heeeeeeel erg positief.
[..]
Ik geloof dat jij nog steeds in de Middeleeuwen denkt te leven. Wake up, boy.
Partyraiser?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Ook hardcore![]()
AngerfistKorsakoff
En zoveel meer
Uhm moet ik even kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |