Gewoon.Niet.Grappig.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
BETER WINT TWENTE VAN AJAX DAN KUNNEN WE MISSCHIEN NOG NAAR DE COOLSINGEL !!!!111!!111
Het is een tante met een lul die mijn oom is, maar stel je nou eens voor dat je niet genaaid was tegen twente en nac.quote:
had je nog steeds maar 2e gestaanquote:Op zondag 23 maart 2014 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is een tante met een lul die mijn oom is, maar stel je nou eens voor dat je niet genaaid was tegen twente en nac.
Vooralsnog hebben we het in (moeilijke) uitwedstrijden prima gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:58 schreef PIETR het volgende:
2e worden kan zeker nog, maar we moeten ook nog uit naar PSV en AZ ..
Oneens, op sommige plekken (zie Schaken) is er maar weinig nodig om het niveau gelijk/hoger te krijgen. Een Kongolo ipv BMI is ook geen achteruitgang.quote:
Dat zijn 2 posities, waar vooral de spits imo erg achteruit gaat. Daarnaast moet je maar kijken wat je met de rest van de verdediging doet als er meer weggaat. Kongolo heeft een aantal prima wedstrijden gespeeld maar om nou gelijk te stellen dat hij beter is dan BMI valt ook nog te bezien natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:12 schreef Pistone het volgende:
[..]
Oneens, op sommige plekken (zie Schaken) is er maar weinig nodig om het niveau gelijk/hoger te krijgen. Een Kongolo ipv BMI is ook geen achteruitgang.
Jij stelt dat het alleen maar minder kan worden maar dat betwijfel ik. Al zal uiteraard veel afhangen van het wel/niet blijven van Pelle en zijn eventuele vervanger.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn 2 posities, waar vooral de spits imo erg achteruit gaat. Daarnaast moet je maar kijken wat je met de rest van de verdediging doet als er meer weggaat. Kongolo heeft een aantal prima wedstrijden gespeeld maar om nou gelijk te stellen dat hij beter is dan BMI valt ook nog te bezien natuurlijk.
Mwa, dat verwacht ik gewoonquote:Op zondag 23 maart 2014 17:16 schreef Pistone het volgende:
Jij stelt dat het alleen maar minder kan worden
Ik heb het ook niet over beter gaan doen, maargoed allemaal nog niks van te zeggen zolang we niet weten wie vertrekt/komt.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dat verwacht ik gewoon
Aangezien er weinig financiële mogelijkheden zijn en ik toch wel verwacht dat er een hoop weg gaat. Vind het wel erg optimistisch dat er een heel nieuw elftal komt te staan dat het beter gaat doen dan het huidige..
Waar haal je vandaan dat er weinig financiële mogelijkheden zijn en waarom ga je er vanuit dat weinig middelen niet leidt tot een beter elftal?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangezien er weinig financiële mogelijkheden zijn en ik toch wel verwacht dat er een hoop weg gaat. Vind het wel erg optimistisch dat er een heel nieuw elftal komt te staan dat het beter gaat doen dan het huidige..
Ja, want die spelers lopen allemaal gratis de deur uitquote:Op zondag 23 maart 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las dat het nog 1 á 2 jaar duurt voordat er weer echt geld uitgegeven kan worden. Dat dat leidt tot een minder goed elftal haal ik uit logisch nadenken. Je kan niet direct spelers kopen die net zo goed zijn als hetgeen wat vertrekt.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat er weinig financiële mogelijkheden zijn en waarom ga je er vanuit dat weinig middelen niet leidt tot een beter elftal?
Feyenoord is qua selectie niet slechter dan in de "gouden financiële tijd" Waarin men tientallen miljoenen besteedde aan gio en tomasson.
Dat zeg ik niet, maar je veranngt spelers toch niet direct op hetzelfde niveau?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, want die spelers lopen allemaal gratis de deur uit![]()
Je weet zelf toch ook wel dat er maar een klein % van de eventuele transfers besteed mag worden aan nieuwe spelers. Met weinig financiele middelen moet je gewoon geluk hebben met je transfers, je haalt er 4 en 1 voldoet er.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat er weinig financiële mogelijkheden zijn en waarom ga je er vanuit dat weinig middelen niet leidt tot een beter elftal?
Feyenoord is qua selectie niet slechter dan in de "gouden financiële tijd" Waarin men tientallen miljoenen besteedde aan gio en tomasson.
Niemand had Gedacht dat Guidetti geldloos te vervangen was.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las dat het nog 1 á 2 jaar duurt voordat er weer echt geld uitgegeven kan worden. Dat dat leidt tot een minder goed elftal haal ik uit logisch nadenken. Je kan niet direct spelers kopen die net zo goed zijn als hetgeen wat vertrekt.
verhoudingsgewijs logischerwijs. Ik ga nooit zeggen dat pelle makaay of tomasson veters mag strikken.quote:Verder was jullie elftal met gio en tomasson velen male beter, of je moet in verhouding tot de rest van de competitie bedoelen, dan heb je gelijk.
kan zomaar gekkie. Zie boven.quote:Dat zeg ik niet, maar je veranngt spelers toch niet direct op hetzelfde niveau?
Nee, en één keer geluk betekent automatisch dat het volgende keer ook gaat gebeuren. Vergeet maar even dat er de afgelopen 2 jaar ook 10 nutteloze spelers gehaald zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:09 schreef Helpmefok het volgende:
Niemand had Gedacht dat Guidetti geldloos te vervangen was.
Dat is de hele discussie niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, en één keer geluk betekent automatisch dat het volgende keer ook gaat gebeuren. Vergeet maar even dat er de afgelopen 2 jaar ook 10 nutteloze spelers gehaald zijn.
het feit dat guidetti rendeerde betekent dat het er al twee waren. Dus je lult weer ouderwets ggmmiaanse poep.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, en één keer geluk betekent automatisch dat het volgende keer ook gaat gebeuren. Vergeet maar even dat er de afgelopen 2 jaar ook 10 nutteloze spelers gehaald zijn.
Niet echt, ik doelde op het halen van een vervanger van Guidetti die net zo goed rendeert als Guidetti. Verder nogal irrelevant voor de discussie ook.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
het feit dat guidetti rendeerde betekent dat het er al twee waren. Dus je lult weer ouderwets ggmmiaanse poep.
Idd, Immers en vormer zijn echt goed. En Goossens en die Akhbalababar van Man City, Verhoek, Armenteros, Bakkal enzovoort enzovoort.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
Vergeet voor het gemak trouwens immers, vormer, mathijsen, janmaat enzvoort. Uitstekende aankopen zonder centen. Bovendien scoutte hij ook bijvoorbeeld schone.
Laten we het bij Feyenoord houden.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken over die rare bergkamp en overmars voor je je uit over Van Geel. Kthxbye
Volgens mij heb ik het deze week al eens hier neergezet maar dat doen clubs met geld net zo goed en dat is dan misschien wel erger Ajax (Sana,Hoesen,Bojan, vd Hoorn, Boccara, Sigthorsson, Boerrigter etc.)quote:Op zondag 23 maart 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, ik doelde op het halen van een vervanger van Guidetti die net zo goed rendeert als Guidetti. Verder nogal irrelevant voor de discussie ook.
[..]
Idd, Immers en vormer zijn echt goed. En Goossens en die Akhbalababar van Man City, Verhoek, Armenteros, Bakkal enzovoort enzovoort.
Begrijp me niet verkeerd; met de middelen die hij heeft doet hij het prima, maar niet meer dan dat en met het geld wat nu gaat vrijkomen door verkopen zullen ook weer een paar van dat soort spelers gehaald worden.
[..]
Laten we het bij Feyenoord houden.
25% volgens de geruchten plus 4 miljoen. Dat is meer dan de afgelopen twee jaar bij elkaar, luni.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel dat er maar een klein % van de eventuele transfers besteed mag worden aan nieuwe spelers. Met weinig financiele middelen moet je gewoon geluk hebben met je transfers, je haalt er 4 en 1 voldoet er.
prachtige post. Van Geel doet het briljant. Nog steeds.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:43 schreef Pistone het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het deze week al eens hier neergezet maar dat doen clubs met geld net zo goed en dat is dan misschien wel erger Ajax (Sana,Hoesen,Bojan, vd Hoorn, Boccara, Sigthorsson, Boerrigter etc.)
Onze vijver is een stuk kleiner en toch hangen we er bovenin bij terwijl andere clubs om ons heen(veel) meer keuze/mogelijkheden hebben.
Dus?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:43 schreef Pistone het volgende:
Volgens mij heb ik het deze week al eens hier neergezet maar dat doen clubs met geld net zo goed en dat is dan misschien wel erger Ajax (Sana,Hoesen,vd Hoorn, Boccara, Sigthorsson, Boerrigter etc.)
Voornamelijk door een goede jeugdopleiding ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:43 schreef Pistone het volgende:
Onze vijver is een stuk kleiner en toch hangen we er bovenin bij terwijl andere clubs om ons heen(veel) meer keuze/mogelijkheden hebben.
Iemand die zoveel spelers met overgewicht haalt briljant noemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
prachtige post. Van Geel doet het briljant. Nog steeds.
Dus is het gewoon mogelijk om met beperkte middelen bovenin mee te doen in NL, en zullen bij enkele verkopen de mogelijkheden wat groter zijn om het team te versterken. En of we beter, slechter of gelijk blijven is nu totaal niet in te schatten.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus?
De discussie was of er veel kans is dat het volgend jaar beter wordt met een door Vasion gedefinieerd 'heel nieuw elftal'.
[..]
Voornamelijk door een goede jeugdopleiding ja.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:53 schreef Pistone het volgende:
Dus is het gewoon mogelijk om met beperkte middelen bovenin mee te doen in NL
Mwa, ik geloof niet dat als er echt zo veel spelers vertrekken als hierboven wordt aangegeven dat er direct dezelfde kwaliteit voor wordt teruggehaald, zoals ik al heb aangegeven.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:53 schreef Pistone het volgende:
En of we beter, slechter of gelijk blijven is nu totaal niet in te schatten.
Ik denk niet dat MVG zomaar een 5 of 6 basisspelers laat gaan, zou dat wel gebeuren zal dat ongetwijfeld voor hele mooie bedragen zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet.
[..]
Mwa, ik geloof niet dat als er echt zo veel spelers vertrekken als hierboven wordt aangegeven dat er direct dezelfde kwaliteit voor wordt teruggehaald, zoals ik al heb aangegeven.
De kans bestaat dat de balans binnen het elftal wat beter wordt als er goed ingekocht wordt, maar ik acht de kans toch groter dat het minder wordt dan dit jaar. Zeker als een Pelle en een Clasie zouden vertrekken.
Maar wel overal onderaan de streep een + ipv bij de meeste td's een - .quote:Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is overigens ook niet echt iets nieuws. Het sterk zijn zonder geld en de weg kwijtraken met loopt als een rode draad door Van Geel zijn carriere
Perfecte man op zijn positie. Nu mag hij gaan bewijzen of hij het verkopen nog altijd in de vingers heeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:02 schreef Pistone het volgende:
[..]
Maar wel overal onderaan de streep een + ipv bij de meeste td's een - .
Hij begon iig goed, Fer en Wijnaldum voor 10 miljoen met nog 1 jaar contract na een afschuwelijk slecht seizoen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Perfecte man op zijn positie. Nu mag hij gaan bewijzen of hij het verkopen nog altijd in de vingers heeft.
Babel 17 miljoen, Tom de Mul 5 miljoen
11.2 miljoen met 5% van een toekomstige transfersom zelfs._O- Wat een baas. Is bij Fer al gecasht overigens.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef Pistone het volgende:
[..]
Hij begon iig goed, Fer en Wijnaldum voor 10 miljoen met nog 1 jaar contract na een afschuwelijk slecht seizoen.
Van Geel kon er natuurlijk niets aan doen dat die een afkoopsom in hun contract hadden staan.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef PIETR het volgende:
7,5 miljoen voor Vlaar en El Ahmadi.. Mwua.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |