Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben in Nederland geboren en getogen, mijn ouders zijn in Marokko geboren.
Ik heb een Hollandse paspoort (wat best chill is).
Ik heb een baard en draag een jurk.
Ik woon niet meer in Nederland.
De vraag is, ben ik Nederlander of niet?
Ik kom uit Amsterdam. Ik herken mij hier totaal niet in. Dan doe je toch iets fout.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Stedelijke regio vlak bij Amsterdam met 150.000 inwoners.
Ja ik ben een Rus en woon in Nederland.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:55 schreef Globali het volgende:
[..]
Je bent een Rus? Dan kom je uit een land waar racisme orde aan de dag is. Criminaliteit ook. Waar woon je nu dan?
Russen stigmatiseren weer andere bevolkingsgroepen, zoals homo'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja ik ben een Rus en woon in Nederland.
Racisme aan de orde van de dag in Rusland?:O
Uitspraken zoals die van wilders zijn ondenkbaar in Rusland. De Russische regio waar ik vandaan kwam had toevallig een etnisch tadjikse (moslim) gouverneur. Zelfs Moskou heeft een niet-Rus als burgemeester.
In Rusland is er juist totaal niet zo een tweedeling tussen allochtoon en autochtoon als in Nederland. Je hebt in alle lagen van de samenleving in Rusland gewoon niet-Russische mensen die het hartstikke goed doen. Leraren, zakenmensen, bestuurders, acteurs, televisiepersoonlijlheden enz. Er is totaal niet zo een blokvorming als in Nederland waar morokkanen enz vaak een aparte groep zijn. Ook het aantal niet-Russische ministers/topbestuurders enz is best groot terwijl het in Nederland alleen maar Nederlanders zijn
Nederlanders weten dan ook niks over Rusland, zoals je ook al in het Ukraïne topic kon merken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Uitspraken zoals die van wilders zijn ondenkbaar in Rusland. De Russische regio waar ik vandaan kwam had toevallig een etnisch tadjikse (moslim) gouverneur. Zelfs Moskou heeft een niet-Rus als burgemeester.
In Rusland is er juist totaal niet zo een tweedeling tussen allochtoon en autochtoon als in Nederland. Je hebt in alle lagen van de samenleving in Rusland gewoon niet-Russische mensen die het hartstikke goed doen. Leraren, zakenmensen, bestuurders, acteurs, televisiepersoonlijlheden enz. Er is totaal niet zo een blokvorming als in Nederland waar morokkanen enz vaak een aparte groep zijn. Ook het aantal niet-Russische ministers/topbestuurders enz is best groot terwijl het in Nederland alleen maar (etnische) Nederlanders zijn
Ik was een Egypte en ik kwam veel Russen tegen, blijken het moslims te zijn!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
In Rusland is er juist totaal niet zo een tweedeling tussen allochtoon en autochtoon als in Nederland. Je hebt in alle lagen van de samenleving in Rusland gewoon niet-Russische mensen die het hartstikke goed doen. Leraren, zakenmensen, bestuurders, acteurs, televisiepersoonlijlheden enz. Er is totaal niet zo een blokvorming als in Nederland waar morokkanen enz vaak een aparte groep zijn. Ook het aantal niet-Russische ministers/topbestuurders enz is best groot terwijl het in Nederland alleen maar (etnische) Nederlanders zijn
Dat is wel een groot probleem inderdaad -_-quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Russen stigmatiseren weer andere bevolkingsgroepen, zoals homo's
Die tweedeling is hier helemaal niet. Nooit gezien. Hoe gaat met om met moslims daar? Met homo's? Ga de landen echt niet vergelijken. Als je daar zaken wil doen moet je beveiliging regelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
In Rusland is er juist totaal niet zo een tweedeling tussen allochtoon en autochtoon als in Nederland. Je hebt in alle lagen van de samenleving in Rusland gewoon niet-Russische mensen die het hartstikke goed doen. Leraren, zakenmensen, bestuurders, acteurs, televisiepersoonlijlheden enz. Er is totaal niet zo een blokvorming als in Nederland waar morokkanen enz vaak een aparte groep zijn. Ook het aantal niet-Russische ministers/topbestuurders enz is best groot terwijl het in Nederland alleen maar Nederlanders zijn
Waarom stel je zo,n domme vraag dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef De_Ilias het volgende:
Wat is daar vreemd aan? Er wonen ontzettend veel moslims in Rusland.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik was een Egypte en ik kwam veel Russen tegen, blijken het moslims te zijn!
Yep. heb 3,5 jaar in Bulgarije gewoont en nu bezig met 6de jaar in Canada.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:51 schreef Globali het volgende:
[..]
Maar wat heb jij nu gedaan dan? Ben je in het buitenland gaan wonen?
Zaanstad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Maar geef eens aan in welk gebied van Nederland dit gebeurde dan? Als je nu zegt "Nijmegen" geloof ik je.
Hoeft ook niet. Men zet lesbische mensen vast. Ik heb er ooit bijna gewoond. Ik had er geen zin in omdat je constant beveiligd moet worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nederlanders weten dan ook niks over Rusland, zoals je ook al in het Ukraïne topic kon merken.
Dat moet je voor jezelf uitmaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef De_Ilias het volgende:
Dan zijn het dus geen etnische Russen maar Tataren of Bashkieren... maar Russen als in burgers van de Russische Federatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik was een Egypte en ik kwam veel Russen tegen, blijken het moslims te zijn!
Ja DAT zal het zijn..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:57 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam. Ik herken mij hier totaal niet in. Dan doe je toch iets fout.
Dat kan best, ik sprak ook met ze. Maar ze waren behoorlijk blank en zagen er voor mij echt uit als blanke russen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Dan zijn het dus geen etnische Russen maar Tataren of Bashkieren... maar Russen als in burgers van de Russische Federatie.
Maar in Rusland zijn die groepen gewoon volledig geintegreerd.
Hou toch op man. In Rusland worden mensen dagelijks op hun bek getimmerd omdat men een ander kleurtje heeft of graag aan mannen zit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja. Dat denk ik wel. Ik heb veel buitenlandse familie met allerlei kleuren. Nooit een echt probleem ergens. Wat is het leeftijdsverschil? Ik denk dat het daar misschien aan zal liggen.quote:
Heb daar een kroeg gehad. Weet niet of 'ie nog bestaat. Dat was in de jaren '90.quote:
Pardon? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Ja. Dat denk ik wel. Ik heb veel buitenlandse familie met allerlei kleuren. Nooit een echt probleem ergens. Wat is het leeftijdsverschil? Ik denk dat het daar misschien aan zal liggen.
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef Globali het volgende:
[..]
Die tweedeling is hier helemaal niet. Nooit gezien. Hoe gaat met om met moslims daar? Met homo's? Ga de landen echt niet vergelijken. Als je daar zaken wil doen moet je beveiliging regelen.
Dat laatste? In mijn ervaring lang geleden wel. Dan heb je het echt slecht getroffen. Dat kan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Heb daar een kroeg gehad. Weet niet of 'ie nog bestaat. Dat was in de jaren '90.
Ik denk gewoon dat ik het slecht met de buurt heb getroffen. Jammer.
Is Nijmegen zo racistisch dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |