Echt alleen in Nederland hoor je dit soort onzin. Denk je dat twee gezinnen in Servië wekelijks discussies hebben met elkaar over dat het nuttig voor de kinderen is om ze op een teamsport te doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elk kind kan dan ook gewoon sporten in Nederland. Er is geen enkele reden te bedenken waarom men dat niet zou kunnen, behoudens de ouders die falen in hun opvoeding en hun bestedingspatroon.
[..]
Dus we kunnen wel stellen dat armoede niet bestaat, als dit soort triviale onzin als het horen bij een club al onderdeel van discussie is voor een niet werkende gratis geld ontvangende Nederlander.
Heel goed om kinderen bij te brengen dat je ook zelfstandig kan sporten. Anders wordt een MacAir straks ook verplicht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is nu 2013. Geen 1950 meer.
Jij speelde zeker verstoppertje op je 15 de ?? Jaja.
Ik heb geen enkel medelijden met mensen die parasiteren op de maatschappij en het nog wagen om te klagen over de hoeveelheid gratis geld die ze klakkeloos toegegooid krijgen.quote:
Minimaal tot mijn tiende. Daarna ging ik vaak buiten voetballen. Hele dagen lang. Wat wil je nou? 200 euro extra per maand erbij? Het houdt een keer op. Wat Scorpie zegt x 10.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is nu 2013. Geen 1950 meer.
Jij speelde zeker verstoppertje op je 15 de ?? Jaja.
reden is dus dat ze de contributie van clubs niet kunnen betalen...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elk kind kan dan ook gewoon sporten in Nederland. Er is geen enkele reden te bedenken waarom men dat niet zou kunnen, behoudens de ouders die falen in hun opvoeding en hun bestedingspatroon.
[..]
nee, mensen zitten in nederland niet op de uitgedroogde steppe met rijstbuikjes te verhongeren inderdaad.quote:Dus we kunnen wel stellen dat armoede niet bestaat, als dit soort triviale onzin als het horen bij een club al onderdeel van discussie is voor een niet werkende gratis geld ontvangende Nederlander.
'Ja maar het is zo erg, alle andere kindertjes van werkende ouders hebben wel een iPad, een iPhone, een MacBook en een scooter, ons kind kan niet aanhaken en dat is slecht voor de ontwikkeling, GEEF MIJ GRATIS GELD EN WEL NU!!!'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Echt alleen in Nederland hoor je dit soort onzin. Denk je dat twee gezinnen in Servië wekelijks discussies hebben met elkaar over dat het nuttig voor de kinderen is om ze op een teamsport te doenDaar trappen ze de kinderen gewoon naar buiten en spelen ze maar wat met elkaar.
over wie heb je het dan, over uitkerings fraudeurs? of over al dan niet tijdelijk werklozen, bijstandsmoeders of gehandicapten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel medelijden met mensen die parasiteren op de maatschappij en het nog wagen om te klagen over de hoeveelheid gratis geld die ze klakkeloos toegegooid krijgen.
Minder shag roken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef pokkerdepok het volgende:
reden is dus dat ze de contributie van clubs niet kunnen betalen...
Inderdaad. Niet klagen dus.quote:nee, mensen zitten in nederland niet op de uitgedroogde steppe met rijstbuikjes te verhongeren inderdaad.
Precies. Ik ook. En fietsen. Spelen met dieren. Ravotten in de buurt. De enige verplichting was tennis. En daar had ik helemaal niets mee. Genoeg beweging in het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Minimaal tot mijn tiende. Daarna ging ik vaak buiten voetballen. Hele dagen lang. Wat wil je nou? 200 euro extra per maand erbij? Het houdt een keer op. Wat Scorpie zegt x 10.
Andere keuzes maken. 2 Pakjes peuken minder roken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
reden is dus dat ze de contributie van clubs niet kunnen betalen...
Daarom. non-discussie dus. Heel jammer dat je van je maandelijkse zakgeld geen luxe producten kunt kopen of je een elite sport kunt veroorloven, daar is het gratis geld dan ook niet voor bedoeld.quote:nee, mensen zitten in nederland niet op de uitgedroogde steppe met rijstbuikjes te verhongeren inderdaad.
Meen je dat ?quote:
Ah daar zijn we weer, iedere bijstandsgerechtigde rookt, zuipt en heeft allerlei dure apparatuur staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Andere keuzes maken. 2 Pakjes peuken minder roken bijvoorbeeld.
Inderdaad. Heel goed. Per kwartaal. Valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Meen je dat ?
Om zoonlief of dochter weerbaarder te maken, of zelf wat verdedigingstechnieken aan te leren, is judo een goede manier. Junioren (tot zestien jaar) betalen tussen de 40 en 80 per kwartaal, daarboven tussen de 50 en 120 euro.
Inderdaad. Echt wel te betalen. Als je het maar wil.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:20 schreef Globali het volgende:
[..]
Inderdaad. Heel goed. Per kwartaal. Valt wel mee.
Dat is ook volkomen onzin. Verder niet op ingaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ah daar zijn we weer, iedere bijstandsgerechtigde rookt, zuipt en heeft allerlei dure apparatuur staan.
Dat is net zo relevant als het hele 'ik kan mijn kind niet naar de voetbalclub sturen en daarom gaat mijn kind kapot' argument.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ah daar zijn we weer, iedere bijstandsgerechtigde rookt, zuipt en heeft allerlei dure apparatuur staan.
Het is geheel anders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is net zo relevant als het hele 'ik kan mijn kind niet naar de voetbalclub sturen en daarom gaat mijn kind kapot' argument.
Het gaat over sporten en de toegevoegde waarde daarvan voor kinderen ja. Niet perse voetbalclub.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is net zo relevant als het hele 'ik kan mijn kind niet naar de voetbalclub sturen en daarom gaat mijn kind kapot' argument.
Nou dan, je geeft dus zelf al aan dat sporten, ongeacht vorm, prima is voor het kind. Derhalve is de hele discussie over een voetbalclub invalide en kunnen kinderen gewoon buiten sporten en dus hoeven de ouders geen extra gratis geld ervoor te krijgen. Blij dat we op 1 lijn zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het gaat over sporten en de toegevoegde waarde daarvan voor kinderen ja. Niet perse voetbalclub.
Je kan ook overal buiten sporten ja. In 1950 misschien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dan, je geeft dus zelf al aan dat sporten, ongeacht vorm, prima is voor het kind. Derhalve is de hele discussie over een voetbalclub invalide en kunnen kinderen gewoon buiten sporten en dus hoeven de ouders geen extra gratis geld ervoor te krijgen. Blij dat we op 1 lijn zitten.
Dat kan inderdaad. Daarnaast kan je zeker voor kinderen goedkope sporten zoeken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan ook overal buiten sporten ja. In 1950 misschien.
Je moet echt een keer van je zolderkamer afkomen. Je kan nog steeds prima buiten sporten. Honderdduizenden mensen doen dit maandelijks, zo niet wekelijks.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan ook overal buiten sporten ja. In 1950 misschien.
Ja hardlopen zeker ?? Of praat je nu weer over nog duurdere sporten zoals watersporten ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet echt een keer van je zolderkamer afkomen. Je kan nog steeds prima buiten sporten. Honderdduizenden mensen doen dit maandelijks, zo niet wekelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |