In ZEER specifieke gevallen inderdaad. Daar lossen we problemen niet mee op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Als iemand niet stateloos wordt, kan in bepaalde gevallen, het Nederlanderschap ontnomen worden. De wet maakt dat mogelijk.
Ben je alleen Nederlander, dan kan dat dus niet.
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar hij zei ook niet 'alle marokkanen', maar minder marokkanen.
En jij MOET kiezen als iemand je een vraag stelt? Wil je in je kontje worden verkracht of wil je neergeslagen worden met een honkbalknuppel?quote:Daarbij was de keuze meer of minder marokkanen.
Minder is niet hetzelfde als niet nog meer..quote:En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet nog meer marokkanen willen.
Dus minder.
Mogen er wel meer Nederlanders bij?quote:Ik vind, persoonlijk, dat er wel genoeg marokkanen in Nederland zijn. Ik wil er liever niet meer.
Als ze hier geboren zijn, zijn het Nederlanders, iets wat ze denk ik niet begrijpt....quote:
Wilders heeft vaak genoeg gezegd dat hij geen problemen heeft met mensen die zich gewoon netjes aan de wet houden en meedoen in de maatschappij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Globali het volgende:
Hij heeft het gewoon over een hele groep mensen. Mensen die meestal gewoon Nederlander zijn. Mensen die vaak gewoon meedraaien in deze samenleving. Ik heb lange tijd gewoond in het buitenland. Ik zou er toch behoorlijk veel moeite mee hebben gehad als daar een politicus specifiek Nederlanders zo had aangesproken. En ik had niet eens de nationaliteit van het land.
Ik vind, persoolijk, dat er wel genoeg dikke lelijke wijven en bejaarden in Nederland zijn. Ik wil er liever niet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarbij was de keuze meer of minder marokkanen.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet nog meer marokkanen willen.
Dus minder.
Ik vind, persoonlijk, dat er wel genoeg marokkanen in Nederland zijn. Ik wil er liever niet meer.
Precies. En daar had Cohen gewoon gelijk in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Ludacriss het volgende:
Wat ik niet snap in deze is dat de zogenaamde kut Marokkaantjes, je weet wel van al het straaterreu, etc. Wel onze kut Marokkaantjes zijn! Je gaat niet de problemen die wij zelf hebben veroorzaakt terug sturen naar een land waar ze niet eens geboren zijn.
Als samenleving hebben wij blijkbaar gefaald om deze groep overlast gevende jongens in toom te houden. Wij moeten met z'n alle hier wat aan doen!
Dan moet je vooral zo praten over een gehele groep. Ook leuk om te horen als je keihard je best doet op de universiteit als Nederlandse Marokkaan die er echt iets van wil maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders heeft vaak genoeg gezegd dat hij geen problemen heeft met mensen die zich gewoon netjes aan de wet houden en meedoen in de maatschappij.
Dus, iedereen kan weten dat hij doelt op het verminderen van het aantal criminele marokkanen.
Maar, hé, het schopt zo lekker om alle voorgaande uitspraken te negeren en de discriminatiekaart te trekken.
Inderdaad. Allemaal op de trein naar Marokko, die dikke lelijke wijven en bejaarden!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik vind, persoolijk, dat er wel genoeg dikke lelijke wijven en bejaarden in Nederland zijn. Ik wil er liever niet meer.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet nog meer dikke lelijke wijven en bejaarden willen. Dus liever niet nog meer.
Je snapt toch wel dat Marokkanen verwijst naar Marokkanen in het algemeen, ook als daar niet het woordje alle voor staat? Vervang Wilders eens met een random SP politicus en Marokkanen met het woord Joden. Dan was het land te klein, en Wilders zou vooraan staan om zijn Joodse donateurs te 'beschermen'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarbij was de keuze meer of minder marokkanen.
En volgens mij zijn er genoeg mensen die niet nog meer marokkanen willen.
Dus minder.
Ik vind, persoonlijk, dat er wel genoeg marokkanen in Nederland zijn. Ik wil er liever niet meer.
Hij heeft problemen met Marokkanen. Niet met criminele Marokkanen, met Marokkanen. Dus ook met Marokkanen die zich netjes aan de wet houden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders heeft vaak genoeg gezegd dat hij geen problemen heeft met mensen die zich gewoon netjes aan de wet houden en meedoen in de maatschappij.
Dus, iedereen kan weten dat hij doelt op het verminderen van het aantal criminele marokkanen.
Maar, hé, het schopt zo lekker om alle voorgaande uitspraken te negeren en de discriminatiekaart te trekken.
Maar dan zit je weer met rechtsongelijkheid voor de Marokkaan!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het kan dus al, probleem opgelost, klaar.
Mooi. Mensen die hier zijn geboren uit Marokkaanse ouders zijn gewoon Nederlanders, dus daar mogen er van jou meer van komen. Tof. Wel een beetje tegenstrijdig met je vorige posts.quote:
Welke wetten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Gia het volgende:
Die kans is er nauwelijks. Dan stap je gewoon naar het europese hof van justitie en mag je blijven. Behalve als je valt onder een héél klein groepje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar dan zit je weer met rechtsongelijkheid voor de Marokkaan!
Je zou maar gewoon Nederlander zijn, maar van Marokkaanse komaf en dus in het bezit zijn van de Marokkaanse nationaliteit en dan veroordeeld worden voor minimaal 8 jaar.
Dan loop je de kans uitgezet te worden naar een land waar je nog nooit geweest bent en misschien helemaal geen binding mee hebt.
Wel ja, het is de schuld van Nederland dat Marokkanen hun kinderen niet op kunnen voeden!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Ludacriss het volgende:
Wat ik niet snap in deze is dat de zogenaamde kut Marokkaantjes, je weet wel van al het straaterreur, etc. Wel onze kut Marokkaantjes zijn! Je gaat niet de problemen die wij zelf hebben veroorzaakt terug sturen naar een land waar ze niet eens geboren zijn.
Als samenleving hebben wij blijkbaar gefaald om deze groep overlast gevende jongens in toom te houden. Wij moeten met z'n alle hier wat aan doen!
Schaakmat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mooi. Mensen die hier zijn geboren uit Marokkaanse ouders zijn gewoon Nederlanders, dus daar mogen er van jou meer van komen. Tof. Wel een beetje tegenstrijdig met je vorige posts.
Oh, maar dan wil ik ook wel mee. Met behoud van uitkering, uiteraard.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef Barbusse het volgende:
Inderdaad. Allemaal op de trein naar Marokko, die dikke lelijke wijven en bejaarden!
Ik zag gisteren toevallig nog Pim Fortuyn roepen (in 2002) dat het ''onze kut Marokkaantjes'' zijn en we Koning Hassan daar dus niet mee op kunnen schepen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel ja, het is de schuld van Nederland dat Marokkanen hun kinderen niet op kunnen voeden!
"blonde meisjes voor hoer uitmaken" is gewoon vrijheids van meningsuiting. Toch? of willen we misschien toch netjes met elkaar omgaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach joh, dan zetten we er toch gewoon "winkeldiefstal" en "blonde meisjes voor hoer uitmaken" bij?
Het zijn nu over het algemeen Nederlanders. Dus ons probleem. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel ja, het is de schuld van Nederland dat Marokkanen hun kinderen niet op kunnen voeden!
Is dit een parody?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef DrMabuse het volgende:
Zoals ik al wist van een goede Turks / Nederlandse vriend van me : ze zijn niet echt geliefd bij ze.
Net als de Oostblokkers , moeten ze ook niks van hebben.
Dit worden zo wel hele fijne multiculturele wijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |