Wat goed!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:03 schreef L-E het volgende:
Burdie, eenvoor je bevallingsverhaal. En de flessenwarmer komt vandaag binnen als het goed is, excuses voor het Sinterklaaspapier
Vanmorgen bij het cb geweest, een heel fijn gesprek gehad! Ik heb hier ook wel eens enorm lopen zeuren over het cbdus wilde nu ook even de andere kant delen. De wijkvpk begreep heel erg goed hoe wij in ons ouderschap staan, gaf geen adviezenwaar we niets mee kunnen, prees ons voor de manier waarop we hem hebben gevolgd en nog steeds doen, en was vol lof voor Sticker zijn ontwikkeling. Zowel qua lengte als gewicht volgt hij zijn eigen lijntje, en ze vond hem er heel goed en gezond uit zien.
Prikjes waren stom, dat dan weer wel
Ik persoonlijk zou niet bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef GotC het volgende:
Ohhh nog een vraagje: Vrolijk, veel+hard hoestend, kotsend, mwah plasluiers hebbend kind zonder koorts: HA of niet?
Lastig GotC... Ik zou voor de zekerheid sowieso even bellen.. (als ze een telefonisch spreekuur hebben that is)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef GotC het volgende:
Ik was ook nog niet klaar met zwanger zijn.. tot T. draaide. Echt, vanaf die dag tot de inleiding..vreselijk. Had het gevoel dat hij niet meer veilig was.
Wb Fok.. handig, gezellig, maar ik moet/wil een balans vinden tussen hier en irl, denk ik.
Ohhh nog een vraagje: Vrolijk, veel+hard hoestend, kotsend, mwah plasluiers hebbend kind zonder koorts: HA of niet?
In leeftijd kan ik er nog wel 10 bij makenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Als ik zeker zou weten dat al mijn toekomstige kindjes zo zouden zijn als de Senn dan wil ik er nog wel 10 (Maar dat kan heul niet want dan ben ik te oud )
Had je een geplande ks? Met welke reden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gotc lastig maar ik zal wel even bellen. Oudste hoest en spuugt door het hoesten en die heeft een oorontsteking.
Tja zwanger zijn ik ben er niet geschikt voor. Aan de ene kant was ik er zo klaar mee aan de andere kant totaal nog niet. Het feit dat ik weet dat ik nooit een normale zwangerschap en bevalling zal hebben doet wel pijn. En er blijft een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik het bij sac best zelf had kunnen proberen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef GotC het volgende:
Leuk, wisselende adviezen, dank jullie wel![]()
Ik bel niet, heb ik besloten. Hij ligt nu kletsend en lachend in z'n box
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Fijn he, dat inzicht in je kind dat je heus wel hebt
![]()
Maar echt hoor, dat vind ik het beste advies éver: als het je niet zint, gewoon bellenje hoeft heus niet gelijk een afspraak te maken, maar advies vragen kan altijd. Vaak geven ze je dan wel wat tips wanneer je moet bellen, bijvoorbeeld bij zoveel graden koorts, of bij zoveel minder plasluiers...
Min of meer. Ik zou eigenlijk met 36.6 ingeleid worden i.v.m. een klein kindje en de bloeddruk schommelingen en dan weer niet en dan weer wel eiwitten in de urine bij mij. Ik ben die nacht toen al opgenomen met beginnende pre-eclamsie. Dat + mijn geschiedenis en hoge bloeddruk heeft tot het besluit geleid dat ik met 37wk een ks kreeg. Ik had anders tot woensdag dan zal ik 37.1 zijn geweest de kans gekregen haar op de wereld te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Had je een geplande ks? Met welke reden?
Ben meteen even aan het neuzen geslagenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef GotC het volgende:
Oh ja, bulkweken bij bol.com.. Dus alle Pampers maandboxen met 30% korting. En veel korting op speelgoed enzo.![]()
Volgens mij zijn alleen de New Baby, Active fit en Baby dry in de aanbiedingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben meteen even aan het neuzen geslagen![]()
Mooie aanbieding ookPampers Simply Dry - Luiers Maat 5 - Jumbo box 66st | Pampers
Pampers droogheid voor een klein prijsje, per luier: ¤0.49
En dan 8 luiers per dag... flink bedragjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben meteen even aan het neuzen geslagen![]()
Mooie aanbieding ookPampers Simply Dry - Luiers Maat 5 - Jumbo box 66st | Pampers
Pampers droogheid voor een klein prijsje, per luier: ¤0.49
Ja precies, ik vond het gewoon zo ontzettend suf staanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de New Baby, Active fit en Baby dry in de aanbieding
Oh incl rekenfout van bol¤15,99 ÷ 66 st = geen ¤0,49 per luier
Idd enorm domme foutquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond het gewoon zo ontzettend suf staan
Ik moet serieus ruimte gaan maken in de berging. We hebben nog een maandbox staan en gaan nu nog een maandbox bestellen. Daarnaast nog 2+1 bij de AH met een kortingsbon die we van de week bij de post kregenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd enorm domme fout
Anyhow, 198 luiers coming our way
De reguliere geneeskunde staat idd wel eens afwijzend tegenover zulke dingen, maar van de meeste medicijnen is ook niet bewezen dat ze werken en die worden ook massaal voorgeschreven, ik zou niet te veel aan die uitspraak ophangenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net naar de huisarts geweest omdat het huilen kort na m'n post weer begon. Ze gaat overleggen met de kinderarts en belt me straks. Heb het ook gezegd over een osteopaat en daar deed ze een beetje lacherig over. Ze zegt dat artsen er vaak niet achter staan en dat nooit bewezen is dat het werkt?
Nou ja, eerst eens kijken wat de kinderarts zegt.
En ze past nog wel in de luiers die je al had?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik moet serieus ruimte gaan maken in de berging. We hebben nog een maandbox staan en gaan nu nog een maandbox bestellen. Daarnaast nog 2+1 bij de AH met een kortingsbon die we van de week bij de post kregenMaar!! Je kunt nooit genoeg luiers hebben!! Denk ik...
Wacht even hoor... hoe kom je hier bij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:00 schreef L-E het volgende:
[..]
De reguliere geneeskunde staat idd wel eens afwijzend tegenover zulke dingen, maar van de meeste medicijnen is ook niet bewezen dat ze werken en die worden ook massaal voorgeschreven, ik zou niet te veel aan die uitspraak ophangen
Jaaah, maat 4 alles, dat is tot 17 kg ofzo, dus ik mag hopen dat die nog wel even meegaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:02 schreef GotC het volgende:
[..]
En ze past nog wel in de luiers die je al had?Wij kopen luiers via een aanbieding, als ze bijna op zijn kijken we weer
Dat was niet lang geleden in het nieuwsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wacht even hoor... hoe kom je hier bij als ik vragen mag?
Hou je niet vast aan die maataanduiding hoor! E. is echt nog laaang geen 17 kg (nu 11) maar kan maat 4 niet heel lang meer aan vrees ik!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaah, maat 4 alles, dat is tot 17 kg ofzo, dus ik mag hopen dat die nog wel even meegaanKleine maatjes kun je inderdaad beter niet teveel inkopen, maar dit kan prima (hoop ik
)
Heb je iets van een bron voor mij? Ben er erg benieuwd naar wat ze precies bedoelen, want ik vind je statement heel erg kort door de bocht, als ik eerlijk ben (no offence). Geneesmiddelen worden juist heel streng getest en gecontroleerd voor ze op de markt mogen komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Hoe oud is E? Isa is nu bijna 11 mnd (OMG 11 MDN!!) en mijn smalbil past nog in broekjes maat 62-68 (ok, korte broekjes want de pijpen zijn veeeeeeel te kort, maar het gaat om het principequote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hou je niet vast aan die maataanduiding hoor! E. is echt nog laaang geen 17 kg (nu 11) maar kan maat 4 niet heel lang meer aan vrees ik!
E. is 20 maandenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe oud is E? Isa is nu bijna 11 mnd (OMG 11 MDN!!) en mijn smalbil past nog in broekjes maat 62-68 (ok, korte broekjes want de pijpen zijn veeeeeeel te kort, maar het gaat om het principe). Dus ik denk dat ze nog wel een paar maandjes redt.
Ja zie je wel, ik kan nog 10 van die maandboxen bestellen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E. is 20 maanden. En zit nog in maat 80, al groeit ze nu naar 86 toe (heel langzaam). Ze is 82 cm.
Mja. Dan is het een algemene waarschuwingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zie je wel, ik kan nog 10 van die maandboxen bestellen dus
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef Moppert het volgende:
bij pampers staat de plus trouwens voor meer absorptievermogen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je iets van een bron voor mij? Ben er erg benieuwd naar wat ze precies bedoelen, want ik vind je statement heel erg kort door de bocht, als ik eerlijk ben (no offence). Geneesmiddelen worden juist heel streng getest en gecontroleerd voor ze op de markt mogen komen.Oh, het stond er korter door de bocht dan ik bedoel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het gewoon een beetje flauw dat artsen zo laatdunkend kunnen doen over de alternatieve geneeswijzen, terwijl ik (en meer mensen met mij) enorm ben opgeknapt van bijvoorbeeld een chiropractor. Het is een klok-klepel-verhaal, maar ik denk dat ik het hier vandaan had: '1 op 10 medicijnen werkt niet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |