Wat goed!!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:03 schreef L-E het volgende:
Burdie, eenvoor je bevallingsverhaal. En de flessenwarmer komt vandaag binnen als het goed is, excuses voor het Sinterklaaspapier
Vanmorgen bij het cb geweest, een heel fijn gesprek gehad! Ik heb hier ook wel eens enorm lopen zeuren over het cbdus wilde nu ook even de andere kant delen. De wijkvpk begreep heel erg goed hoe wij in ons ouderschap staan, gaf geen adviezenwaar we niets mee kunnen, prees ons voor de manier waarop we hem hebben gevolgd en nog steeds doen, en was vol lof voor Sticker zijn ontwikkeling. Zowel qua lengte als gewicht volgt hij zijn eigen lijntje, en ze vond hem er heel goed en gezond uit zien.
Prikjes waren stom, dat dan weer wel
Ik persoonlijk zou niet bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef GotC het volgende:
Ohhh nog een vraagje: Vrolijk, veel+hard hoestend, kotsend, mwah plasluiers hebbend kind zonder koorts: HA of niet?
Lastig GotC... Ik zou voor de zekerheid sowieso even bellen.. (als ze een telefonisch spreekuur hebben that is)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef GotC het volgende:
Ik was ook nog niet klaar met zwanger zijn.. tot T. draaide. Echt, vanaf die dag tot de inleiding..vreselijk. Had het gevoel dat hij niet meer veilig was.
Wb Fok.. handig, gezellig, maar ik moet/wil een balans vinden tussen hier en irl, denk ik.
Ohhh nog een vraagje: Vrolijk, veel+hard hoestend, kotsend, mwah plasluiers hebbend kind zonder koorts: HA of niet?
In leeftijd kan ik er nog wel 10 bij makenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:28 schreef Hilzillah het volgende:
Als ik zeker zou weten dat al mijn toekomstige kindjes zo zouden zijn als de Senn dan wil ik er nog wel 10 (Maar dat kan heul niet want dan ben ik te oud )
Had je een geplande ks? Met welke reden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gotc lastig maar ik zal wel even bellen. Oudste hoest en spuugt door het hoesten en die heeft een oorontsteking.
Tja zwanger zijn ik ben er niet geschikt voor. Aan de ene kant was ik er zo klaar mee aan de andere kant totaal nog niet. Het feit dat ik weet dat ik nooit een normale zwangerschap en bevalling zal hebben doet wel pijn. En er blijft een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik het bij sac best zelf had kunnen proberen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef GotC het volgende:
Leuk, wisselende adviezen, dank jullie wel![]()
Ik bel niet, heb ik besloten. Hij ligt nu kletsend en lachend in z'n box
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Fijn he, dat inzicht in je kind dat je heus wel hebt
![]()
Maar echt hoor, dat vind ik het beste advies éver: als het je niet zint, gewoon bellenje hoeft heus niet gelijk een afspraak te maken, maar advies vragen kan altijd. Vaak geven ze je dan wel wat tips wanneer je moet bellen, bijvoorbeeld bij zoveel graden koorts, of bij zoveel minder plasluiers...
Min of meer. Ik zou eigenlijk met 36.6 ingeleid worden i.v.m. een klein kindje en de bloeddruk schommelingen en dan weer niet en dan weer wel eiwitten in de urine bij mij. Ik ben die nacht toen al opgenomen met beginnende pre-eclamsie. Dat + mijn geschiedenis en hoge bloeddruk heeft tot het besluit geleid dat ik met 37wk een ks kreeg. Ik had anders tot woensdag dan zal ik 37.1 zijn geweest de kans gekregen haar op de wereld te zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Had je een geplande ks? Met welke reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |