Zijn horloge stond stil.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me nu ook af.
Maar mijn avond/nacht was ook leuk![]()
Maar wtf joey wtf
Joey is gedegradeerd tot toyboy, van die keukensletquote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Maar wtf joey wtf
Nopequote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jah, en daar past een fotoshoot voor de Playboy niet tussen he![]()
Muhahahahaha![]()
Broek hoeft niet helemaal uit hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:14 schreef lwmeffix het volgende:
Als je filmpje Vanessa Joey terugkijkt, en dan het einde. Dan zie je dat er niets is gebeurd. Deken ertussen en Joey heeft zijn onderbroek nog aan
Zeg belegen opa, je verhalen zijn leuk voor je kleinkinderen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehmmm Nico is wel gevingerd door een zwerver.............
En Vanes had haar kunstgebit uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:14 schreef lwmeffix het volgende:
Als je filmpje Vanessa Joey terugkijkt, en dan het einde. Dan zie je dat er niets is gebeurd. Deken ertussen en Joey heeft zijn onderbroek nog aan
Niet zo lullen ,ik zag duidelijk ritmische bewegingen, en droogneuken telt ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:14 schreef lwmeffix het volgende:
Gelukkig. Zeker wtf. En vergeet Jimmy niet, even vingertje achterlangs halen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Maar wtf joey wtf
deze zweer ik je, was terug te zien in de tv uitzending met nog wat vieze woorden van Rienk erbijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg belegen opa, je verhalen zijn leuk voor je kleinkinderen..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
deze zweer ik je, was terug te zien in de tv uitzending met nog wat vieze woorden van Rienk erbij
Volg mijn instinct maar. Had het bij Jimmy ook bij het juiste eindquote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet zo lullen ,ik zag duidelijk ritmische bewegingen, en droogneuken telt ook
quote:
Nou, juist door deze rare nacht lijkt me dat allerminst zeker. Als ze over deze nacht gaan praten, hebben ze het straks over dat dit allemaal niet in Utopia past en dan past Robin ook niet in Utopia.quote:
Ehm . IK zat juist bij Jimmy en kreeg de hele COS tegen me. het bewijs is nu wel geleverd, ik heb Vanes zien wiebelen bovenop Joey, droogneuken of hoe je het ook wil noemenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 03:17 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Volg mijn instinct maar. Had het bij Jimmy ook bij het juiste eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |