SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Als ze mannen aantrekkelijk vindt zijn het donkere mannen heeft ze eens gezegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:20 schreef BB-King het volgende:
Laura toch niet zo'n pot als ze zelf beweert?
Ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit was serieus, Jim vingert Laura?
Dan ben ik er wel klaar mee, trieste zooi.quote:
Mag ik er op terug komen ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Flow3r het volgende:
Stiekem ventje die Jimmy
wie gaf me ook al weer ongelijk?
Ja, die wordt echt gekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef mijntjexx het volgende:
Als Lot dit hoort wat Jimmy heeft gedaan wordt ze gek. Iedereen denk ik
Zijn hand ging heel snel heen en weer op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
Volgens mij zien we dingen die er niet zijn, de COS is dronken
echt nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
Volgens mij zien we dingen die er niet zijn, de COS is dronken
Viespeuk is het...overdags zie of hoor je hem niet en als ie dronken is knijpt ie de katjes in het donkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Flow3r het volgende:
Stiekem ventje die Jimmy
Had al gezegt buiten in een gesprek met aike, jimmy en ik dacht isa dat ze ook een beetje op jongens viel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:20 schreef BB-King het volgende:
Laura toch niet zo'n pot als ze zelf beweert?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Flow3r het volgende:
STIEKEM VENTJE DIE JIMMY, WIE GAF ME OOK AL WEER ONGELIJK ???
Als ze dat zou doen, zou zo iedereen het weten, en kon het best wel eens byebye zijn voor Jimmyquote:
Ik, sorry kon het niet gelovenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Flow3r het volgende:
Stiekem ventje die Jimmy
Ik niet... heb het al vaker gezegd... op de eerste feestavond probeerde hij het achtereenvolgens bij Aaike, Isa en Lot... als hij gedronken heeft, is het niet meer zo'n (schijn) heilige boon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Flow3r het volgende:
Stiekem ventje die Jimmy
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik, sorry kon het niet geloven![]()
Nee.. ging echt heel snel en stotendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:24 schreef Joezi het volgende:
Misschien was het gewoon een bovenbeen massage?
Laura zei iets van "infrarood camera's" - Jimmy ... " Boeie"..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:24 schreef Grunge. het volgende:
Laura vraagt zich af of 'ze' alles zien in het donker. Charlotte zegt van wel. Laura vindt dat moeilijk te geloven. Dom.
zit je ook nog stiekem te kijken? gooi er eens een giffie in man!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
Net toen Lot wat interessant wilde zeggen ..
Doe ik wel, en dat is ook wel prettig, het slokte nogal wat tijd op.quote:
nee is VANASSquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:25 schreef Recce het volgende:
Heeft Huub GHB in de wijn gedaan?Nu Vaness en Joey.
25 en 39 of zo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:25 schreef livvie het volgende:
Hoe oud is Jim en hoe oud is Laura... jemig Jim
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
zit je ook nog stiekem te kijken? gooi er eens een giffie in man!
Dat is Vanessaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:25 schreef Recce het volgende:
Heeft Huub GHB in de wijn gedaan?Nu Vaness en Joey.
Je bent er ook wel klaar mee?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:27 schreef Day het volgende:
Ik ben flabbergasted!![]()
En een beetje misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |