abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139175458
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:38 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De omgeving ziet er erg Noord-Hollands uit ja. :P
Nog testshots gemaakt?
url
pi_139177123

Nieuwe video! Hiervan is de kwaliteit wel iets slechter op een of andere manier.
Maar via iMovie ziet de video er sowieso veel beter uit :P Die 'pixels' die je ziet bij het omhoog gaan bij de boom, zie ik bijvoorbeeld niet als ik de video bekijk via iMovie.

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden :)!
  woensdag 23 april 2014 @ 12:42:28 #298
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_139177411
Tja, het zijn shots achter elkaar. Da's al wat. Zou me nu eerder druk maken over het soort shots wat je maakt en het verhaal wat je wil vertellen dan aan een stukje banding in de compressie. Echt heel dicht bij een speelfilm ben je nog niet.
Ik ga naar huis.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:43:11 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139177435
De switch van boek naar realiteit (of droomwereld juist eigenlijk) was op zich leuk bedacht.
Maar de rest was nogal random plaatjesschieterij. En wat dat betreft, wees misschien eens wat rustiger qua bewegingen. Je pan/tilts en gebibber maken een kijker nu misselijk. Houd ook rekening met de horizon, dat die ook horizontaal loopt. Paardshot rond 0:40 was wel ok. Je kunt natuurlijk, als je geen tripod hebt en geen mount voor je telefoon, ook gewoon gebruik maken van zo'n hekwerk/paaltje die daar in de wei staat natuurlijk.

Maar goed. Je bent er in ieder geval mee bezig, dat is het belangrijkste.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139177617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef shiznuts het volgende:
De switch van boek naar realiteit (of droomwereld juist eigenlijk) was op zich leuk bedacht.
Maar de rest was nogal random plaatjesschieterij. En wat dat betreft, wees misschien eens wat rustiger qua bewegingen. Je pan/tilts en gebibber maken een kijker nu misselijk. Houd ook rekening met de horizon, dat die ook horizontaal loopt. Paardshot rond 0:40 was wel ok. Je kunt natuurlijk, als je geen tripod hebt en geen mount voor je telefoon, ook gewoon gebruik maken van zo'n hekwerk/paaltje die daar in de wei staat natuurlijk.

Maar goed. Je bent er in ieder geval mee bezig, dat is het belangrijkste.
Bedankt voor je feedback. Het zijn inderdaad soms best wel random shots. En qua dat rustiger zijn met bewegingen: ik zal er meer op gaan letten. Ik vind het zelf ook vrij irritant hoor, heb het nog geprobeerd te stabiliseren, maar dat was geen succes.
pi_139177622
Heeft iemand trouwens nog een leuk idee voor een volgende video?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')