kist aan het inpakkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef isax het volgende:
iemand isa gezien? anders moet ik der een amber alert binnen utopia uitzenden
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef Rica het volgende:
[..]
En de hilarische poepgrap niet vergeten. Poep!! Zo grappig!! Veeg me op.
Poep onder het bed Hahahahaha!1!
Maar was die poep nu onder Wytze zijn bed of die van Isa, dat is me ontgaan ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou, die was ik bijna vergeten! Hoop dat er nog een filmpje van is want dat was hilarisch....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik zit pas in seizoen 2...dus heb nog evenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef martend het volgende:
[..]Echt wel! Wachten tot in de states een heel seizoen is uitgezonden, dat van internet rossen en een s.o.a. marathon houden, want steeds een week wachten op een nieuwe aflevering trek ik niet
Elitestemmen, kom er maar in!quote:
Mensen moeten zich ook kunnen verspreken zonder dat hun hoofd eraf hoeft. Zij greep die kans dan wel om hem aan te vallen. En om dan te zeggen dat hij probeerde een haatcampagne te voeren ging erg ver.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:34 schreef martend het volgende:
[..]
Wytze versprak zich wat en slikte dat toen weer snel in.. maar aan die halve verspreking had Robyntje al genoeg
OMGquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Charlotte wil een groot feest op 4 mei. Cute.
En morgen weer, hij negeert me, ik sta voor lul, ik wil naar huis.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef frensje het volgende:
Zielig in je ondergoed onder de douche en domme gesprekjes houden, wat hebben we het toch leuk samen en straks weer dat ongeinterseerde smoelwerk van Ruud boven de dekens
met zijn lans nonchalant ergens in Billyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef frensje het volgende:
Zielig in je ondergoed onder de douche en domme gesprekjes houden, wat hebben we het toch leuk samen en straks weer dat ongeinterseerde smoelwerk van Ruud boven de dekens
dat hebben ze al afgesprokenquote:
hakkend 1 minuut stiltequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
echt??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Haar vader is dan jarig, als mijn geheugen nog in tact is.quote:
ze bedoeld een andere maand...maar jeeeeeeeee wat domquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Isa's bed maar daar slaap Winkler Prins nu tijdelijk in geloof ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Maar was die poep nu onder Wytze zijn bed of die van Isa, dat is me ontgaan ?
dat hebben ze al uitgesproken eerder vanavondquote:
Oh, seizone 5 is al verkrijgbaar in nederland, ben al bijna klaar met dat seizoen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:36 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik zit pas in seizoen 2...dus heb nog even![]()
![]()
OT: SL
quote:
Da's belangrijker dan de Dodenherdenking natuurlijk voor onze prinses.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar vader is dan jarig, als mijn geheugen nog in tact is.
kan z m zeker ongezien nquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef Marenda het volgende:
lot wil een schilderij maken en dan verkopen.
Ze wil het geld dan gebruiken voor een feest 4 mei voor haar vader die dan komt
Er ontstaat een tweedeling in de COS. Medecossenaren ik roep uw op,verenig u, en laten we allemaal dezelfde personen haten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Mensen moeten zich ook kunnen verspreken zonder dat hun hoofd eraf hoeft. Zij greep die kans dan wel om hem aan te vallen. En om dan te zeggen dat hij probeerde een haatcampagne te voeren ging erg ver.
Gelukkig heb ik Robin horen zeggen dat ze alleen wil blijven als mensen haar willen houden om wie ze echt is. En ik heb er alle vertrouwen in dat mensen haar weg willen hebben juist als ze weten hoe ze echt is.
oeps dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef frensje het volgende:
[..]
dat hebben ze al uitgesproken eerder vanavond
In jouw bed, dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: We spreken af in jouwn ben toch?
de vieze ransaap eerderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
Billy denkt echt dat ze de hunk van Utopia 'heeft'.
Dat denkt ze zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
kusje eropquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nu heb je me ook echt het allerlaatste afgepakt
Landingsbaanquote:
we zouden haar eigenlijk die foto van hem met kort haar moeten sturen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
ja, die zaten in de slaapkamer met Lauquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Grunge. het volgende:
Charlotte en Jimmy komen samen binnen, ergens vandaan.
Daar steekt sbs6 wel stokje voor...een halfstokje...dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef martend het volgende:
tjeeeeeeeeee ze bedoelde dus inderdaad 4 mei ook.......... waus...........
Als ze maar uit m'n beeld blijft mag ze blijven. Of als ze Andrea dan in ieder geval maar naar huis stuurt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er ontstaat een tweedeling in de COS. Medecossenaren ik roep uw op,verenig u, en laten we allemaal dezelfde personen haten.
Dat was te verwachten toen we Robin al zagen binnen komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er ontstaat een tweedeling in de COS. Medecossenaren ik roep uw op,verenig u, en laten we allemaal dezelfde personen haten.
Tja, Billy vindt dat. Dat wij daar anders over denken, dat snapt zij niet. Ik vind het zo onvoorstelbaar dat het Billy met janken en plakken weer gelukt is om de verkering te verlengen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Jouwn naakt is heel leuk, dat verkoopt.
De fucking treurnis.
nee joh, allemaal hetzelfde denken isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, wij zullen jaloers zijn, lelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Tja, Billy vindt dat. Dat wij daar anders over denken, dat snapt zij niet. Ik vind het zo onvoorstelbaar dat het Billy met janken en plakken weer gelukt is om de verkering te verlengen.
Ruud moet gewoon lozenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Tja, Billy vindt dat. Dat wij daar anders over denken, dat snapt zij niet. Ik vind het zo onvoorstelbaar dat het Billy met janken en plakken weer gelukt is om de verkering te verlengen.
Jankend de poort uit, naar mama en zijn Donald Duck voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef floske het volgende:
Wietze vlucht voor zondag al uit zichzelf weg denk ik
verlening van verkering voor haar, verlenging van neuken voor hem.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En Ruud heeft de junk van Utopia!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
Ik waardeer Aike steeds meer, je vermaken tussen al die idioten die gillen om aandacht. Ze is zeer bescheiden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Grunge. het volgende:
Eigenlijk heb ik me nooit aan Aike gestoord, terwijl er genoeg ergernissen zijn in Utopia. Maar Aike is altijd oké.
Da's vrij lastig want die is niet genomineerdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als Robin Nicoline weg stuurt
Ja, en altijd stabiel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik waardeer Aike steeds meer, je vermaken tussen al die idioten die gillen om aandacht. Ze is zeer bescheiden.
hij liep toch rond met een stijve eerder op de avond dus het was te verwachten dat ie het zou proberen en tja dat billy er dan weer intrapt. het is een volwassen vrouw hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Flow3r het volgende:
Billy is zo blij dat ze straks weer gepaald mag worden zonder liefdevolle behandeling, zonder zoenen want dat is allemaal te intiem, Ruud doet dat alleen met iemand waar ie liefde voor voelt
Nicoline is niet genomineerd...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"Varkenswangetjes".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef R0T29 het volgende:
Lot zegt dat ze 3 weken niet meer kan eten.
Wedden dat het nog geen 3 kwartier duurt voordat die varkenswangetjes weer bol staan van het voedsel
dat knagen aan een wortel of appel,of heb je je geluid uit staanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Grunge. het volgende:
Eigenlijk heb ik me nooit aan Aike gestoord, terwijl er genoeg ergernissen zijn in Utopia. Maar Aike is altijd oké.
quote:
Op welke lippen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Flow3r het volgende:
Billy doet nog even lippenstift op ' want zo ben ik "
Denk je dat Lotte weet dat/wat er herdenkt wordt op 4 mei. Het enige wat dat mens leest zijn de ingredienten op een verpakking.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Mokum020 het volgende:
4 mei. Vlag halfstok, 2 minuten stilte en een feest voor Lot. Joepie.
Mij wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou knap zijn die is niet genomineerdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owjaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Da's vrij lastig want die is niet genomineerd
Ik stoor mij ook niet aan smakgeluidenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat knagen aan een wortel of appel,of heb je je geluid uit staan
Ja, als zij zich niet lekker voelt zoekt ze het bij zichzelf en niet bij een anderquote:
Triest hoor, je zal maar een vriend hebben die poept op een schep en dan het in een potje doet. Die poep op andere wil smeren.....en daar nog trots op bent ook.....bbrrrrrrquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |