Waarom schakel je dan niet gewoon even live over vraag ik me af.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Penalties niet kunnen uitzenden_!
ook gewoon helemaal niet. Zendtijd zit er opquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom schakel je dan niet gewoon even live over vraag ik me af.
Inderdaad. Eerste van Betis was trouwens ook best riskant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
lekkere penalty's, op die eerste na
Idd zo schiet je een penalty bij een pupillentraining zodat het keepertje nog kans maakt om hem te pakken. Als je toch Betis-supporter bent hoef je die Nono (even) niet meer te zien.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:56 schreef GwaiLow het volgende:
Die Nono moet de club echt per direct ontslaan. Als je op deze manier met zo'n belangrijke pingel om gaat dan zou ik je als club nooit meer willen zien.
Dat zijn ze ook.Ze waren echt in beide wedstrijden veel en veel beter dan Basel. Kansen wilden er helaas niet in. Van de 10 keer winnen ze 9 keer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:04 schreef bianconeri het volgende:
Het machtige Red Bull ligt er uit![]()
![]()
Door alle ajacieden die vernedert werden door die club gebombardeerd als topploeg.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook.Ze waren echt in beide wedstrijden veel en veel beter dan Basel. Kansen wilden er helaas niet in. Van de 10 keer winnen ze 9 keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |