Verkeerde topicquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:44 schreef BlueJeans het volgende:
Hoe durft hij, Jay-Z tegen zo'n klein kind!?
Ach zal vast wel zo'n schreeuwend kutkind zijn ofzo
Nee, TS heeft de OP veranderdquote:
Je trekt het je nog echt aan ook..quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
blijft zoveel minder erg dan zulke zieke borderline. Waarom ben je zo fucking ongelukkig?
....Wat, ben ik niet welkom hier!? Huh huh? Is dat het? Hm!? HMMMM!?!?quote:
Nee hoor. Ik plaag je maarquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
....Wat, ben ik niet welkom hier!? Huh huh? Is dat het? Hm!? HMMMM!?!?
Ja, doeiquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
....Wat, ben ik niet welkom hier!? Huh huh? Is dat het? Hm!? HMMMM!?!?
Had ik het tegen jou?quote:
Ah, gelukkig, maar ik ga toch weer weg. Slapen en zulks.quote:
Nu zal ik je in je kont moeten plassen.quote:
wat? Ik vind het serieus wel kut voor je ja. Kijk je pohi. Dat is wel echt kankerzielig. Zelfs voor jouw doen. Kusje oo je verdrietquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je trekt het je nog echt aan ook..Niet doen.
HAHAHAAHAHAHAHAHAH ZO GRAPPIG ZEGGG!!!!!!!1 NOu doei hequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nu zal ik je in je kont moeten plassen.
Het is inderdaad wel echt next level jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat? Ik vind het serieus wel kut voor je ja. Kijk je pohi. Dat is wel echt kankerzielig. Zelfs voor jouw doen. Kusje oo je verdriet
Slaap lekker zonnestraaltjequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, maar ik ga toch weer weg. Slapen en zulks.
HAHAHAHAHAH JA HÈ? Ik heb ook zo erg de ballen uit m'n broek gelachen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAHAHAHAH ZO GRAPPIG ZEGGG!!!!!!!1 NOu doei he
Goodnight.quote:
geregistreerd op: zondag 11 december 2011 @ 12:41quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat? Ik vind het serieus wel kut voor je ja. Kijk je pohi. Dat is wel echt kankerzielig. Zelfs voor jouw doen. Kusje oo je verdriet
Moet ik iemand die vrieser zegt nu werkelijk srs nemen? Nein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel echt next level ja![]()
Nou gelukkig geef je zelf het antwoord al, want dat vraag ik inderdaad ook helemaal niet XDquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet ik iemand die vrieser zegt nu werkelijk srs nemen? Nein.
Uhm. Oké.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 71.481 (gemiddeld 87 per dag)
Ik zit al 2 uur met die courgette in m'n hoofd, maar ga toch maar simpel voor yoghurt met fruit.quote:
Moest hardopquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef Modus het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #130.
Veer doet geen oog dicht vannacht.
Ben jij zo ongelukkig dat je de aandacht op iemand anders wil vestigen? Of ben je eenzaam. Gelukkig ben je met jouw ziekte nooit alleen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uhm. Oké.
Nouja. Het spijt me voor je dat je je zo voelt en zo bent.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
Je was als Ambi wel wat leuker, trouwens. Ook zuur, maar nog wel grappig soms. Nu ben je alleen nog maar zuur. What happened? Serieus.![]()
Lijkt me pijnlijk. Zo'n courgette in je hoofdquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zit al 2 uur met die courgette in m'n hoofd, maar ga toch maar simpel voor yoghurt met fruit.Anders oven weer aan doen en wachten en shit, echt geen zin in
Haha sweet as candy hier hoor. Nou daagquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik vroeg me dat net af over jou. Toevallig.
Ik ga nu slapen. Ander keertje weer verder.
Je mag hem wel verplaatsen hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk. Zo'n courgette in je hoofd
Ging weer kijken, weer hardopquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeg jij gewoon eens dat ie hem moet afscheren en ook met de tondeuse over zijn kop moet..
ik ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef VeerEli het volgende:
Je was als Ambi wel wat leuker, trouwens. Ook zuur, maar nog wel grappig soms. Nu ben je alleen nog maar zuur. What happened? Serieus.![]()
Uhm? Nee. Ik ben best gelukkig. En je moet schizofrenie maar even opzoeken op Google.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij zo ongelukkig dat je de aandacht op iemand anders wil vestigen? Of ben je eenzaam. Gelukkig ben je met jouw ziekte nooit alleen.
Slaap lekker straks
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: