ja hoog cijfer ook maar lijkt me eigenlijk ook niet veel aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cast is niet verkeerd, maar verder lijkt er me weinig aan
Sowieso kijken want Kaley. 3.6gb tho.. zal geen top kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar proberen, want Kaley
Hoogdravend gedoe lijkt me, te veel werkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja hoog cijfer ook maar lijkt me eigenlijk ook niet veel aan
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef m25 het volgende:
[..]
Sowieso kijken want Kaley. 3.6gb tho.. zal geen top kwaliteit zijn.
/carequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:20 schreef m25 het volgende:
[..]
Hmm dat is helemaal bagger dan haha. Op spotnet heb je 720p webdl versie.
Ok, je hebt je triangelsolo weer gehad, donder nu maar op.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:34 schreef m25 het volgende:
[..]
Haha krijg aids ofso, ik geef alleen gratis tips weg om naar een betere Kaley te kijken.
Puur door die poster ga ik hem al niet kijken..wat een baggerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:13 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar proberen, want Kaley
ja maar... ja... maar..... Kaley....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Puur door die poster ga ik hem al niet kijken..wat een bagger
Anchormanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je beter deze kijken. Ook al heeft die geen Kaley.
Nog een vette reward?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Geniaal weer, die nieuwe themacup die vanavond begint.
Golden goals.
Exacte spelerskwaliteit (basis en wissels): goud.
Maar eens even kijken of ik wat in elkaar gedraaid krijg hiervoor.
ik had een keer 2 catalyst gekocht beide naar mijn TP gestuurd en als ik er dan eentje terug stuurde had ik er 2 in de clubquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had ook een paar keer een catalyst gekocht en toen ik die naar mijn TP wilde sturen kreeg ik een error.
Jazeker. 2,5k coins en een premium gold pack waar ik ongetwijfeld Messi in ga vindenquote:
Is dat die glitch die er aan het begin was?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik had een keer 2 catalyst gekocht beide naar mijn TP gestuurd en als ik er dan eentje terug stuurde had ik er 2 in de club
en offline (A)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jazeker. 2,5k coins en een premium gold pack waar ik ongetwijfeld Messi in ga vinden
dat is de frustratie niet waardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme
2k en een gold pack.
Dan ga ik niet echt moeite doen om een volledig gold team te gebruiken (denk ik) Catalyst is alweer gestegen naar 2.7kquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme
2k en een gold pack.
Die coins ben je waarschijnlijk kwijtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had nog 3 catalysts en 1 shadow in mijn watch list.. 2 catalysts heb ik nu naar mijn club gestuurd en als ik die shadow of die laatste catalyst naar mijn club wil sturen krijg ik dus een error.
1 accountquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gisteren 4 accounts.
Mijn top:
Gotze
Gundogan
Nasri
Isco
UP Boatengnog maar even 4 accounts maken.
Nog maar 4 accounts aangemaaktquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 account
Nasri UP Costa aubamadinges en cech
en 4K waar je nog het meest aan heb
succes man push je de packs even voor ons kunnen we lachenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bitches! Gisteren een reclame gezien van een nieuwe film (net uit op DVD) met volgens mij Robert de Niro.. kunnen jullie mij helpen?
Oquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan nu het slechte nieuws, die film is weinig soepsDie chick is wel lekkah btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |